Няколко месеца по – късно
Джия
Мотаех се в кухнята на новата ни къща и наблюдавах Анди как коси тревата на моравата отпред. Беше свалил току – що тениската си и мускулите му ме възбуждаха. Напоследък се чувствах в много палаво настроение заради бебетата, които носех и изпитвах неистово желание за секс. Добре, че той беше толкова ненаситен.Мия беше на гости на приятелка и щеше да остане там с приспиване, така че можехме да се отдадем на разврат из цялата къща.
Бутнах някаква чаша неволно и Анди погледна към мен. В очите му припламна нещо опасно, изключи косачката и тръгна към вратата. След минута беше в кухнята и се устреми право към мен.
- Ммм, знаеш ли как изглеждаше отвън? – плъзна палец по бузата ми – Като прегладняла. Гладна ли си, скъпа?
- Гладна съм за теб...
- Хареса ти гледката ли?
- Мхммм... – плъзнах ръка върху гърдите му и усетих как се стегна моментално – Искам те...
Той ме вдигна и ме постави на плота, ръцете му зашариха по тялото ми.
- Станала си ненаситна, миличка. – блузата ми изхвърча във въздуха и тупна някъде на пода.
- Ненаситна за теб. Чукай ме.
Той отмести чашките на сутиена ми и гърдите ми изскочиха. Започна да милва бавно с пръсти зърната ми. Устата му лакомо захапа едното зърно и го засмука силно, изстенах и зарових пръсти в косата му, отмятайки глава назад.
Ръката му се спусна към ластика на панталона ми и докосна вагината ми през бельото. Усещах колко бях готова за него, надигнах леко дупето си, за да му помогна да свали дрехата. Когато останах само по бельо, той се отдръпна от мен, погледна ме и каза:
- Имаш ли представа колко си секси?
- Не, скъпи, в момента не се чувствам секси, а възбудена. Искаш ли вече да се погрижиш за мен?
- Ти си удивителна.
Вдигна единият ми крак на плота и отмести бельото ми встрани. Пръстите му бавно ме обхождаха, възбуждайки ме още повече, треперех от желание и исках да го усетя вече в себе си.
Коремът ми все още беше малък и не ми пречеше, затова с лекота се плъзнах срещу него.
- Боже, ако не се спреш, ще стане страшно, скъпа. – устата му се долепи към шията ми и езика му започна да чертае пътя си надолу.
- Анди, искам те веднага.
- Ще почакаш малко.
Полагаше влажни целувки навсякъде, от където минеше – рамо, гърди, корем... Подпря двете си ръце на плота и се взря в нежната ми плът, обра влагата с пръст, след което го облиза. Изстенах от нетърпение.
- Дявол да го вземе, Анди...
Вкара два пръста в мен и започна да ги движи бързо.
- Така добре ли е, скъпа?
- Да....
Тласкаше бързо в мен, а аз летях към оргазъм с бясна скорост.
- Да... да... Ох, какво ми правиш?
- Отпусни се...
Завърташе пръстите си в мен, докарвайки ме до лудост, устните му обхванаха зърното ми. Хванах се за ръба на плота, всеки миг щях да се предам, стегнах се около него и извиках. Той извади пръстите си, облиза ги, а аз измрънках от липсата му. Анди освободи членът си, изпомпа го два пъти и влезе в мен.
- Диво го искаш, а?
- Да...
Хванах се здраво за раменете му, а той започна да се забива бързо в мен. Кракът ми беше преметнат върху лакътя му и това му даваше възможност да наблюдава как влиза и излиза от мен. Тласъците му се засилиха доста и аз избухнах, изливайки се около пениса му. Миг след това ме последва и той и дълго време в кухнята се чуваше само учестеното ни дишане.
- Добре си, нали? – целуна рамото ми, все още заровен дълбоко в мен.
- Добре съм, даже повече от добре, но не ми е удобно така.
- О, извинявай.
Бързо се измъкна от мен и пусна крака ми върху плота. Ръката му се плъзна върху леко издутото ми коремче.
- Как са моите юнаци?
- Може и да са момичета, от къде знаеш, че ще са юнаци? – засмях се весело на ококорените му очи.
- Не, не, момичета – не. Ти и принцесата ми стигате.
- Дано си прав и да се окажат момчета, тогава.
Той ме целуна дълго и продължително.
- Скъпа и аз се надявам на това...
***
На следващия ден отидохме да приберем Мия, която доста се беше отпуснала с Анди. Той беше нейният принц и тя държеше той да я разнася навсякъде със себе си като една истинска принцеса.
Паркирахме колата пред дома на приятелката й и Анди слезе, за да я посрещне. Видях как дъщеря ми се втурна към него и той я повдигна, хвърляйки я леко във въздуха, което предизвика радостен писък от нейна страна.
Колко бяха сладки само...
Бебетата ме сритаха леко, усмихнах се и погалих корема си – нямаше как да стане по – перфектно...
Анди
Малкото дяволче тичаше към мен с все сили, аз се наведох и я хванах в момента, в който скочи в ръцете ми. Подхвърлих я леко, а тя изписка радостно и вкопчи малките си ръчички в мен, когато се облегна на гърдите ми.
- Добре ли си изкара, принцесо?
- Да, принце, беше супеер.
- Хайде да вървим при мама.
- Принце, ние нали ще имаме бебета?
- Да. – потръпнах като се замислих какъв въпрос може да последва.
- Значи трябва да ми казваш "кралица" вече. – тя почеса замислено малката си брадичка и ме погледна сериозно – Твърде стара съм за принцеса, тате.
- Твърде ст... – и сърцето ми замря – Какво?
- Твърде стара съм за принцеса, щом ще имаме бебета. Трябва да ме наричаш кралица.
- Как ме нарече, миличка?
- Принц.
- Не, след това...
- Аааа, да, казах ти "тате". Искам да имам пак татко. Може ли да ти казвам така?
- О, скъпа, можеш разбира се.
- Добре. – тя се сгуши на гърдите ми, а сърцето ми щеше да изхвръкне от радост – Тате.
Усмихнах се и я понесох към колата, където ни очакваше Джия. Животът беше повече от прекрасен.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Залогът 🔞
RomanceТя е жена, която преждевременно е загубила съпругът си и обвинена в нещо, което не е извършила.. Той е по петите й, надявайки се да я открие и върне в Сан Франциско навреме за процеса, който предстои... Джия Люис е вдовица и майка, която бяга от защ...