Джия
След изпепеляващият ни танц с Анди се разделихме. Всеки се запъти към различен край на залата и направихме всичко възможно да не се засичаме. Наблюдавах го скришом как говори с различни жени и нещо ми пареше под лъжичката.Знаех, че тази нощ ще бъде с мен, но чувството на неудовлетвореност ме давеше. Видях, че танцува още няколко пъти, но не повтори с мен. С Джулс си говорехме в ъгъла, когато той повлече нанякъде двамата красавци и повече не се върна.
Скоро след това отнесох Мия в бунгалото, за да спи. Тя търкаше сънено очички, въпреки че беше изяла ужасяващо голямо парче торта и мислех, че щеше да е адски превъзбудена. Явно и тя се беше уморила от цялото събитие. Мечтаех да я положа в леглото и тя да заспи веднага, после можех да се насладя на дълъг душ.
Когато влязох в бунгалото, заключих вратата - не смятах да улеснявам Анди по никакъв начин. Изкъпах дъщеря си набързо, сложих я в леглото и й прочетох две приказки. Накрая на втората тя просто беше заспала, завих я добре, целунах я и излязох от стаята, оставяйки вратата й притворена.
Съблякох дрехите си и влязох в банята, където оставих горещата вода да отпусне напълно мускулите ми. Очаквах знак, че Анди е тук, не мислех, че дълго ще се забави. Все пак предполагах, че се чувства по същия начин като мен и няма да пропусне да ме навести. Подсуших се с огромната кърпа и намазах тялото си с лосион - обожавах кокоса.Влязох в спалнята и извадих от гардероба ефирна черна нощница. Запалих няколко свещи около леглото и се излегнах, чакайки високият, красив, мускулест мъж да влезе съвсем скоро. Плъзнах ръката си по тялото ми и си представих, че е той. Чух тихото изскърцване на една от дъските в коридора - явно беше намерил начин да влезе все пак.
Реших, че ще е добре да му покажа колко много го желая. Свих краката си и нощницата се свлече, разкривайки голата ми плът. Не бях сложила бельо, защото бях сигурна, че такова няма да ми е нужно.
Прокарах бавно пръсти по влажната си вече вагина, бях си го представяла цяла вечер и сега се отдадох на фантазията си. Потърках бавно клитора си и го обиколих, възбуждайки се бавно.Нарочно бях оставила открехната вратата и сега го видях как стоеше до нея, а слабата светлина от свещите го огряваше. Очите му бяха вперени там, където пръстите ми галеха плътта ми.
Очите ми бяха притворени и се направих, че не съм го видяла. Включих и втори пръст към средния и започнах да ги плъзгам в мен. Бях толкова влажна, че...
Изстенах като си представях какво съм му причинила с действията си. Със сигурност пенисът му беше станал корав.
KAMU SEDANG MEMBACA
Залогът 🔞
RomansaТя е жена, която преждевременно е загубила съпругът си и обвинена в нещо, което не е извършила.. Той е по петите й, надявайки се да я открие и върне в Сан Франциско навреме за процеса, който предстои... Джия Люис е вдовица и майка, която бяга от защ...