Джия
Ръцете му бяха навсякъде по мен – едната масажираше гърдата ми, а другата се спускаше по корема ми, търсейки бельото ми. Цялата треперех от възбуда. Господи, наистина се случваше - щях да правя любов с Анди.Усещах силно туптящото му сърце под треперещите си пръсти, учестения му пулс и огромната му възбуда, притисната към мен.
Бях прикована към стената и не можех да мръдна, а и не исках... Съзнанието ми беше замъглено от възбудата, устните ни се сливаха яростно като предизвикваха ураган от усещания. Никога не бях целувана така досега и не можех да се наситя. Пръстите ми се забиха в раменете му, когато той докосна бельото ми. Анди се отдръпна на милиметри:
- Сега ще те накарам да се почувстваш много добре, скъпа.
За секунда погледите ни се срещнаха, след което го придърпах към мен и го целунах. Ръцете му танцуваха върху голата ми кожа, обещаваха неземната наслада, която не бях изпитвала от много дълго време.Докосна нежно долните ми устни, леко раздалечавайки ги и плъзна пръст около клитора ми. Разтреперих се и изстенах в устата му, което го караше да повтаря тези порочни движения. Бавно движеше пръста си навътре и навън, после отново и отново, докато не почувствах, че бях на ръба.
- Анди...
- Да, сладката ми – обходи с палец клитора ми и аз изплаках от удоволствие.
- Искам те...
- Ще ме получиш, целият съм твой.
Захапа леко зърното ми и го засмука, добавяйки втори пръст в мен. Извиках, когато започна да ги движи бързо в сърцевината ми... не можех... толкова беше хубаво...
Оргазмът ме заля като цунами, а аз стисках раменете му и крещях. Той не ме изчака да се успокоя, а просто дръпна дънките ми надолу, заедно с бельото и изведнъж останах севсем открита пред него.
- Самото съвършенство си, сладката ми...
Докоснах го с длани по стегнатите гърди и ги плъзнах надолу по корема му, захващайки се за катарамата на колана му.
KAMU SEDANG MEMBACA
Залогът 🔞
RomansaТя е жена, която преждевременно е загубила съпругът си и обвинена в нещо, което не е извършила.. Той е по петите й, надявайки се да я открие и върне в Сан Франциско навреме за процеса, който предстои... Джия Люис е вдовица и майка, която бяга от защ...