Анди
Имах намерението да я притежавам по всички различни начини, за които се сетех. Тя беше разкошна – тъмната й коса беше разпиляна върху възглавницата ми, гърбът й беше извит в дъга, краката – свити в коленете и разтворени, стенеше силно, а аз й се наслаждавах. Бях застанал на колене пред нея и точно в този момент възнамерявах да я изям...
Плъзнах показалецът си между влажните гънки на съвършено гладкото й котенце и достигнах до клитора й. Разтрих го нежно с върха на пръста си и я разтворих леко. Погледнах към нея – устните й бяха подпухнали и зачервени от грубите ми целувки - бях я наранил, обаче нуждата ми от тази жена беше зверска.
- Толкова си красива... докосни гърдите си. – помолих я и захапах устна.
- Анди... – тя изпълни молбата ми, обхващайки двете гърди и между пръстите й се показваха настръхналите й зърна.
Разтворих долните й устни с два пръста и сведох глава, заравяйки езика си в нея. Тя извика и се сгърчи от удоволствие.
Мамка му, беше адски вкусна. Плъзнах езикът си от средата на котенцето й към клитора й и нежно го засмуках. Леко го пернах с език, а след това го гризнах и продължих да засмуквам.Стоновете й бяха музика за ушите ми, извиваше се под мен силно и затова обхванах бедрата й с ръце и я приковах към леглото, вдигайки краката й на раменете си. Облизвах я от горе до долу, гмурвах езикът си в сладката й сърцевина, чуках я с него.
Пенисът ми беше толкова твърд, че болеше от напрежението, но бях решил да я докарам до оргазъм преди да се забия мощно в нея и...
Обвих език около клитора й, смучейки го силно и едновременно с това я изпълних с два от пръстите си. Тя незабавно се стегна около тях, стоновете й прераснаха във викове. Раздвижих ги напред и назад бързо, въртях език около нежната й плът.
- Анди... Боже... – крещеше силно тя.
- Кажи, сладката ми... – подухнах нежно върху чувствителната й плът, като не спирах да движа пръстите си в нея.
- Не мога... Господииии...
Усетих как се стегна и ме засмука във вътрешността си, а конвулсии започнаха да раздират цялото й тяло. Обгърнах клитора й с език и засмуках силно...
Пръстите й се впиха в косата ми и тя ме притисна към себе си, крещейки.Облизвах, засмуквах, въртях пръсти в нея, а оргазма й сякаш нямаше край. Притискаше се към устата ми и въртеше таза си най – безсрамно, с което ме възбуждаше още повече и ако не влезех скоро в нея, щях да свърша на чаршафа.
Спазмите й утихнаха, а тя дишаше тежко. Просегнах се за презерватив и бързо го нахлузих върху члена си. Наместих се срещу входа й и я повдигнах срещу мен. С един силен тласък бях заровен до корен, изстенах.
ESTÁS LEYENDO
Залогът 🔞
RomanceТя е жена, която преждевременно е загубила съпругът си и обвинена в нещо, което не е извършила.. Той е по петите й, надявайки се да я открие и върне в Сан Франциско навреме за процеса, който предстои... Джия Люис е вдовица и майка, която бяга от защ...