Глава 17 🔥🔞

601 64 25
                                    

Джия

Вярвах му, не знам защо, но му вярвах. Не го познавах от дълго време, но цялото му същество крещеше да му се доверя.
Прекарах цялата нощ при него, отдавайки се на страсти, които отдавна не бях изпитвала – за този човек думата „табу“, явно не съществуваше.

Когато първите лъчи огряха стаята се събудих. Изтегнах се и се завъртях на една страна, подпирайки се с лакът – толкова беше хубав докато спеше.
Проследих с поглед очертанията на гърдите му, плоския стомах и стигнах до мястото, което беше прикрито с чаршафа. Езикът ми се плъзна между устните ми, навлажнявайки ги.

- Добро утро, палавнице. – погледнах към лицето му и видях, че очите му ме фиксираха с палав поглед – Хареса ли си нещо?

- Може би. – отвърнах, приятно сгорещена.

- Може би? – той се надигна леко и обгърна кръста ми с ръка – Искаш да кажеш, че "може би" си си харесала нещо? Сериозно?

Пръстите му се свиха и тогава... започна да ме гъделичка. Заливах се от смях и се заизвивах в ръцете му.

- Анди, стига... – въздух не можех да си поема.

- Какво „може би“ си хареса? – продължаваше безмилостно да ме изтезава той.

- Ох... недей... стига...

- Хареса си може би ръцете ми? Или гърдите ми? – той се претърколи върху мен и плъзна дланите си по голата ми кожа, карайки ме да потръпна – Краката ми? Пресата ми? М? Или...

Повдигна кракът ми и се настани между бедрата ми. Пенисът му, събуден за живот, се отърка в мен и цялата пламнах. Той отметна чаршафа и достигна до сърцевината ми с главичката си, изохка, когато усети колко бях влажна.

- О!

- Да... О! - повторих.

Бях толкова готова за него, че нямаше накъде повече. Протегнах ръката си и обхванах пениса му.

- Мммм... Харесах си това...

- Знаех си...

Проникна в мен с един тласък и започна да се движи лениво. Придърпах го към себе си и го целунах. Телата ни се движеха в абсолютен синхрон. Той обхвана едната ми гърда и я стисна, след което устата му я замести, засмуквайки я силно. Удоволствието се натрупваше в мен и ме заливаше с вълните си.

- Джия, мамка му... – забърза тласъците си и ръката му се плъзна между телата ни.

Пръстите му обградиха клитора ми и започнаха да го търкат бързо. Кракът ми се подпря на рамото му и сега се озовах в позиция, която не ми позволяваше да мръдна, но главичката на пениса му се удряше в онази вълшебна точка, която ме докарваше до лудост.

Започнах да се гърча, а той се забиваше все по – мощно в мен. Пръстите му търкаха безмилостно клитора ми и след секунди ме обхвана толкова мощен оргазъм, че имах чувството, че ще умра. Стисках дупето му, гърчейки се под него, подпомагайки яростните му тласъци, виках...

- Мамка му, Джия... – стягах се около него, втори оргазъм ме заслепи почти веднага.

Анди движеше ханша си бързо срещу мен, а оргазма ми не свършваше и не свършваше. Мокри звуци се разнасяха из цялата стая...
Господи, какво ми правеше този човек?

Залогът 🔞Donde viven las historias. Descúbrelo ahora