Wprowadzenie

854 29 3
                                    


Nazywam się Victoria Brown. Mam 24 lata. Jestem modelką. Mieszkam od 2 lat w Vegas. Lubię rysować, tańczyć oraz śpiewać.
Moim najlepszym przyjacielem jest Sebastiana Stan, tak ten Sebastian, który grał Zimowego żołnierza. Znam go tak w zasadzie od małego a raczej od mnie.Między nami jest 15 lat różnicy. 

Moje życie nigdy nie było łatwe. Urodziłam się w Polsce ale na trzecie urodziny przeprowadziłam się do Francji. Dlatego umiem perfekcyjnie język francuski. Sebastian był przyjacielem mojego starszego brata Jamesa. James był wieku Sebastiana. Poznał go na wymianie i się zaprzyjaźnili. Mój brat gdy skończył 19lat , ja w tedy miałam  4 latka, postanowił przeprowadzić się na stałe do Rumunii skąd pochodzi Sebastian. Rok później wyprosilam mamę żebym mogła jechać do Rumunii do brata który mieszkał razem z naszą ciocia. Mama oczywiście na początku się nie zgadzała ale w końcu miała dość 5- cio latki która ciągle mówi o tym samym więc pojechałam na początku sierpnia.Miałam spędzić cały sierpień tam.

Byłam już tam tydzień i pewnego dnia ciocia i wujek musieli gdzieś pojechać pilnie więc miał mnie pilnować James. Niestety upił się dzień wcześniej i miał kaca ja oczywiście nie wiedziałam co to w tedy znaczy ale wiedziałam że James źle się w tedy czuł. Siedziałam na dole, bo ciocia miała mały dwu piętrowy domek, James leżał w w pokoju u góry. Siedziałam i rysowałam sobie. Byłam dzieckiem spokojnym i wstydliwym, dalej jestem trochę ale nie tak jak w tedy. Więc gdy mi się dawało jakimkolwiek zabawkę to ja umiałam sama się nią bawić. Wymyślałam sama sobie zabawy Mama często zostawała mnie samą w pokoju bo wiedziała że nic sobie nie zrobię sobie. Gdy tak rysowałam usłyszałam że ktoś schodzi po schodach więc myśląc że to James pobiegłam i przytuliłam go mówiąc:
-Głodna jestem.
Po chwili zorientowałam się że przytulam mi obca osobę był to oczywiście Sebastian który w tedy nocował u Jamesa. Tak się wystraszyłam że z płaczem pobiegłam do szafy i zamknęłam się w niej. Nagle ktoś zapukał do mnie siedziacej w szafie i powiedział miłym głosem.
- Wyjdź kochanie.
Był to James. Wyszłam po chwili i przytuliłam go najmocniej jak umiałam. Podniusł mnie i pokazując polcem w stronę Sebastiana powiedział:
- To jest Sebastian, którego nie musisz się bać. - po chwili dodał- Sebastian to jest moja młodsza siostra Vicky.
- Hej mała.- powiedział do mnie z uśmiechem Sebastian- przepraszam że cię przestraszyłem.

I tak o to poznałam Sebastiana Stana. Później się bardzo polubiliśmy. On uczyl mnie rumuńskiego oraz pomagał w nauce angielskiego. Przyjedżalam bardzo często do Rumunii a on czasami do Francji. Gdy miałam 10 lat urodziła się moja młodsza siostra Isabella. Pięć lat później mój świat się zawalił totalnie ponieważ James zginął wypadku samochodowym. Jakiś pijany kierowca wjechał w niego gdy jechał do domu. Sebastian przeżył to gorzej od de mnie. Tak się załamał że upił się i wsiadł za kierownicę i spowodował wypadek. Nikogo nie zabił ani nie zranił oprócz samego  siebie. Trafił do szpitala w stanie ciężkim. Myślałam w tam tym czasie że stracę dwie osoby mi bliskie. Ale Sebastian przeżył na szczęście.

Minęło od tam tego czasu prawie 10 lat. W między czasie przeprowadziliśmy się z mamą do Ameryki.
Sebastian pomogł mi  zostałać  nawet sławną medelką oraz projektantką mody.Spełnił tym samym moje marzenie. Postanowiliśmy że będziemy mieszkać razem najpierw kupiliśmy dom w Miami ale dwa lata temu przeprowadziliśmy się do Vegas.

Nasz dom być dość nowoczesny. Głównie dominowały kolory ciemne w kolorystyce wnętrza. Przed domem byk duży basen z widokiem na miasto. Dom składał się z dużej kuchni, salonu,siłowni ,drugiego basenu oraz kilku sypialni z łazienkami. Na drugie piętro prowadziły schody z marmuru. Pomieszczenia były oświetlone drużyny lampami.

Poznałam dzięki Sebastianowi mnóstwo fajnych osób. Jesteśmy prawie nie rozłączni. Zabierał i dalej zabiera mnie na różne plany filmowe czy też na gale. Pojawiło się mnóstwo plotek przez to że jesteśmy razem ale my jesteśmy tylko przyjaciółmi. Pamiętam że zawsze gdy się upijamy na jakiś imprezach  to przyjaciele obstawiają czy pójdziemy do łóżka czy też nie. Lecz ich słodkie myśli o tym że prześpimy się kończą się porażką.

Razem z Sebastianem mamy bardzo podobne upodobania. Ja  tak jak on kocha motory więc obaj je posiadamy.
Jego motor jest bardziej klasyczny i terenowy, ma duże koła z grubą opona. Skórzane siedziene jak i lśniącą czarna obudowę. Mój natomiast był nowoczesny. Jego czarne kolory idealnie pasowały do wąskich lamp z przodu. Był bardziej obudowany i szybszy.

Do naszej kolekcji pojazdów należą też pięć aut. Jedno niebieskie BMW jak i czarne audi oraz białe Volvo. Dwa ostanie auta to moje różowe ferrari i czarne Lamborghini od Sebastiana

Kochamy ciemne rzeczy oraz gotować. Mój pokój jest po obklejany  różnymi zdjęciami więc Sebastian zawsze się śmieje że zabraknie kiedyś mi miejsca nawet na suficie. Jest w barwach oczywiście biało czarnych tak jak pokój Sebastiana. Lecz Sebastian w pokoju ma puste ściany.  

Mamy dwie różne osobowości a tak i tak umiemy się dogadać.

Love and FriendOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz