♪I wanna dance, the music's got me going
Ain't nothing that can stop how we move, yeah
Let's break our plans and live just like we're golden
And roll in like we're dancing fools
We don't need to worry
'Cause when we fall, we know how to land
Don't need to talk the talk, just walk the walk tonight
'Cause we don't need permission to dance♪Aku menghela nafas sebaik saja melihat nama pemilik nombor yang sedang menelefonnya saat ini.
On call
Off call
Muka Alisya yang tadi senyum berubah menjadi masam.
"Dia nak apa?"
"Pak su suruh jumpa dia pukul 10. Akak boleh potong separuh gaji Aisyah. Tapi separuh je tau."
"Tak boleh. Akak tak benarkan Aisyah pergi jumpa dia. Malam pulak tu."
"Aisyah terpaksa,kak. Akak pun tahu apa jadi kalau Aisyah tak pergi jumpa Paksu."
"Tetap tak boleh."
"Boleh lah kak Sya. Aisyah janji,kalau ada apa-apa Aisyah terus call akak."
"Janji?"
"Janji."
"Okay. Akak benarkan. Tapi akak kena ikut."
"Mana boleh. Akak kena kerja. Aisyah boleh pergi soranglah. Lagipun Paksu pasti mengamuk kalau tahu akak ikut sekali."
"Yelah yelah. Nanti kalau ada apa-apa call akak tau."
"Thanks kak."
💮💮💮
Sebaik sahaja habis kerja,aku terus menuju ke alamat yang dihantar oleh Paksu.
Dari jauh terlihat Paksu sedang berbual dengan seorang lelaki tua dan lelaki muda disebelahnya sedang melihat kearahku. Hati aku mula berdebar. Pasti malam ini aku perlu jadi pemuas nafsu kawan dia lagi.
"Aisyah sini."panggil Paksu.
"Ni anak saudara aku. Just like your son style. He's gonna like it.""That's good. She's beautiful. So Syukri macam mana? Okay?"
Lelaki yang dipanggil Syukri itu memandang aku dari atas sampai bawah. Not bad jugak perempuan ni ucap batinnya.
"I love it dad."jawab Syukri.
"Jadi RM1000,setuju?"
"Nah RM2000. Aku bagi bonus sebab dia cantik. Kalau dia boleh puaskan anak aku,aku tambah lagi RM1000."
Lelaki itu menghulurkan sampul yang tentunya berisi duit kepada Paksu.
"Okay bro. Tonight she belongs to your son. Enjoy your night,boy."
Aku menahan tangan Paksu yang ingin beredar dari situ dan meninggalkan ku bersama dua orang lelaki tersebut.
"Pak su nak pergi mana?"
"Kau layan dia sampai dia puas. Kalau kau lari lagi,siap kau."
"Aisyah tak nak. Pak su,jangan tinggalkan Aisyah."
"He's gone. Tak de guna kau panggil dia. Now let's go to my place."
Syukri menarik ku paksa menuju ke kereta miliknya. Dengan sekuat tenaga meronta-ronta untuk dilepaskan.
"Encik,tolonglah lepaskan saya. Saya merayu."rayu aku.
Namun rayuannya seakan-akan tidak kedengaran oleh Syukri. Aku terus meronta dan merayu supaya lelaki itu melepaskan aku.
Sebaik sahaja mereka tiba di kereta,sekuat tenaga aku menginjak kaki Syukri lalu melarikan diri. Kaki yang sakit tidak dipedulikan lagi. Yang penting sekarang aku perlu lari dari sini.
Syukri tidak akan melepaskan gadis itu selagi dia belum merasai tubuh indahnya. Dia terus mengejar bersama beberapa lelaki berbadan besar yang boleh disebut bodyguard nya.
Aku mula buntu. Kaki aku langsung tidak dapat membantu dalam situasi sekarang. Rasanya sangat menyiksa.
*Pon pon
"Get in!"jerit seorang lelaki di dalam kereta hitam.
Aku agak ragu untuk masuk ke dalam kereta lelaki yang tidak dikenali. Namun itu satu-satunya pilihan untuk lari dari Syukri.
Sebaik sahaja aku masuk,lelaki itu terus memecut laju dari situ.
•
•
•
•
•Tbc
YOU ARE READING
KEBAHAGIAAN BUAT GADIS MALANG
Spiritual"Aisyah....tak layak untuk bahagia ke?" - AISYAH HUMAIRAH "Kau adalah segala-galanya bagi aku." - ALHANDI IRFAN "Kebahagiaan Aisyah adalah kebahagiaan kami." - ALANDA,ALISYA,SAFI "Jom jalankan misi 'kebahagian buat gadis malang'!!"- DATIN SOFIE, DAT...