BÖLÜM 7:Tehlike

13.8K 522 204
                                    

Bölüm @hilalPKR'ye gelsin. Seviliyorsun bal :)

Medya:Deniz Saygıner&Ezgi Doğan

Bölüm şarkısı:Aylin Aslım- Hayat Güzel

Kızın parmaklarından seken ve doğruca bana yönelmiş topa bakmakla yetindim.

Saçmalama Deniz! O sadece bir top.

Allah aşkına korkacak başka bir şey mi bulamadın?

Sen Deniz Saygıner’sin. Yaparsın.

Nasıl göründüğünü kestiremediğim bir hareket ile topa uzandım. Sert top sağ elimde ki bütün parmaklarımın sızlamasına sebebiyet verirken ağzımdan acı bir ses yükseldi. Ve sonra da top fileye çarparak yeri boyladı.

Ah! Yapma yine mi olmadı?

Hem de son sayıda!

Karşı takımın tribünleri bir anda ayaklandığında çığlıkları koca salonu inletmeye başlamıştı. Takımda ki herkes ‘sahiden mi?’ bakışlarını bana yönlendirdiğinde omuz silktim.

‘’Bana neden öyle bakıyorsunuz? Çok mükemmel oynuyor olsaydınız 12-25 olmazdık!’’

Kızların hepsi şaşkın bir şekilde bakmaya başladıklarında ayağımı yere vurdum. Sessizliği bozan ismini bile hatırlama da güçlük çektiğim turuncu kafa oldu.

‘’Deniz’i kim oyuna aldı abi?’’

Derin nefes al Deniz.

Bu seviyesiz kızla muhatap olmak sana göre değil.

İşaret parmağımı ona yönelttim ve gözlerimi kıstım. Bakışlarım düpedüz tehditti.

‘’Görüşeceğiz.’’

Der gibi dudaklarımı kıpırdattım. Ezgi kızarmış bir şekilde yüzünü ellerinin arasına almıştı. Kaybetmeye gelemiyordu bu kız. Bakışları beni bulduğunda Ali’nin olmadığı her zaman diliminde ki kız karşımda duruyordu. Uyuz olmuş gibi bakıyordu, bir o kadar da itici. Ali ve Baran tribünlerden atlayıp yanımıza geldiğinde Ezgi her zaman ki yapmacıklığı ile Ali’ye sarıldı.

‘’Neyse aşkım. Takım olarak iyi değildik bugün.’’

Baran’ın kokusu bir anda dengemin bozulmasına yardımcı olmuştu, silkindim. Şuan ondan gelecek ‘dalga dolu sözcüklere’ hazırdım. Şortumun bacak kısımlarını çekiştirdim ve atkuyruğumdan çıkan saçlarımı arkaya ittim. Işıl’ın kolumdan çekiştirmesi ile bakışlarımı ona çevirdim.

‘’Hadi giyinelim Deniz.’’

‘’Pe-peki.’’

Baran sadece bakmakla yetindi. Garipti bu sırada benimle dalga geçmesi , gereksiz yere laf sokması gerekiyordu.

Galiba Baran Güral sahiden değişmişti.

Soyunma odasına girdiğimizde kızların hepsinin suratı asıktı. Göz devirerek yanlarından dolabıma ulaştım.

‘’Parası da olmasa…’’

‘’Deniz’den bahsediyoruz değil mi?’’

‘’Kızı beğeniyorum ama…’’

''Yani anlamıyorum, yedekte olmayı bir türlü kabul etmiyorsun ama bir şey yaptığın da yok.''

''Gereksiz!''

Herşey Aramızda #WATTYS2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin