Selam! İçinizden beni pataklamak isteyeniniz elbet ki vardır çünkü bölüm sahide çok gecikti. Özürlerimi sunuyorum. Bir buçuk hafta kadar bir süre misafirim vardi ve ona 'sen takıl ben hikaye yazacağım' diyemedim, anlarsınız. Ve Salı gününden beri sabah akşam demeden yazdım. Özür dilerim bir daha bu kadar gecikeceğini hiç ama hiç sanmıyorum. Umarım bölüm sonunda beni affedersiniz. Aslında çok fazla ithaf etmek istediğim insan var ama önümüzde çokça da bölüm var o yüzden bugün ki bölüm @hayallerimkadar a gelsin. Her paragrafa ayrı bir heyecanla yorum atmış. Seviliyorsun :)
ÖNEMLİ BİR RİCAM VAR ASLINDA;
Haberiniz vardır sanırım Wattpad yeni bir yarışma çıkardı ve ben Herşey Aramızda'nın iyi bir başarı sergileyeceğini düşünüyorum. Kısacık zamanda kocaman bir aile olduk çünkü. Ailemize yeni insanların katılmasını çok istiyorum ama önceliğim bu yarışma. Sizden eski desteklerinizden biraz daha çok destek isteyeceğim. Arkadaşlarınıza önerebilirsiniz, gerçekten severek takip ediyorsanız yorumlarınız ve oylarınız ile yanımda olabilirsiniz. Eğer ki bu yarışmayı kazanırsak mükemmel olur. Desteklerinizi bekliyorum sevgili ailem <3
İthaf isteyenler yazsın lütfen, hepsini yerine getirmeye çalışacağım :)
❖
Medya: Ezgi&Baran&Ali&Deniz
❖
Bölüm Şarkısı: Aydilge- Kiraz Mevsimi (Yavaş versiyonu)
❖
Ne mi istiyorum?
Çığlık atmak ya da Taksim de hunharca dans etmek!
Aynada ki yansımama uzun uzun bakarken parmaklarım usulca dudaklarıma ulaştı. Kalbim hala deli gibi atıyordu.
Aşık mı oluyordum?
Ay bir saniye.
Deniz biz sakin ol, ne bu tavırlar.
Elbisenin kuşağına ulaştığımda son kez kendime sevecenlikle baktım. Uzun uğraşlarımın sonucunda elbiseden kurtulduğumda yumuşacık geceliğimi giydim ve dans hareketleri ile yatağıma yürüdüm.
Şuan açıp Serdar Ortaç şarkısına bağıra bağıra eşlik edebilirdim.
O derece bir mutluluk yani.
Elim telefonuma gittiğinde Baran'dan mesaj geldiğini görünce dudağımı heyecanla ısırarak 'Whatsapp'ı açtım.
Baran: İyi geceler güzelim.
Ben:İyi geceler, rüyanda beni gör-melek haleli emoji-
Baran:Yapma! uyumak istiyorum, seni düşünmek değil.
Ben:O biraz imkansız canım ama tamam bu seferlik öyle olsun ;)
Telefonun kilidini kapattıktan sonra tam olarak yatağın içine girdim.
Ay biz öpüştük!
Ne delice ama.
❖
''Deniz kızım ne oldu sana, ne bu hülyalı halin aşık falan mı oldun?''
Çatalım ile peynire farklı fanteziler yaparken annemin imalı sorusu karşısında öksürmeye başladım.
''Ay ne münasebet. Öf anne sen kendine baksana ya!''
Dudakları kıvrılırken;
''Annecim bunlar normal şeyler.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Herşey Aramızda #WATTYS2015
Fiksi Remaja❝Şunu sakın unutma güzelim. İki kişinin bildiği asla sır değildir.❞ ©TÜM HAKLARI TARAFIMCA SAKLIDIR