Bölüm 16:Sırlar

11.2K 558 454
                                    

Heyoo! Ben geldim hemde ağzınızın açık kalacağı bir bölüm ile! Şimdiden söylüyorum lütfen çok sövmeyin :/ 

Bu bölüm;

 selinmlky gelsin :) Yorum da ki TAG'ların çok güldürdü beni :))

Ve birde 55GamzE55 e gelsin :) Güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

YENİ KAPAĞIMIZ ÇOK TATLI DEĞİL Mİ?

❖ 

Bölüm Şarkısı:Murat Dalkılıç -Kördüğüm 

❖  

Medya: Ali&Deniz

❖  

Yaklaşık bir kaç dakikadır Ali'nin suratına aval aval bakıyordum. En sonunda pes ederek güldü.

''Kapıda beklememi mi istiyorsun?''

Elimi koyacak bir yer bulamıyordum adeta. Kapının kolu, saçlarım ve en sonunda şortumun cebi.

''Neden geldin ki?''

''Okula eksikliğin öyle belli ki, yaşıyor musun diye kontrol etmeye geldim.''

Dudaklarımı hafifçe kıvırdım ama şaşkınlığım hala bunu biraz engelliyordu.

''Bak ölmemişim işte, geldiğin için teşekkür ederim Ali. Şimdi arkadaşlarının yanına dönebilirsin.''

Ve çocukça bir hareketle kapıyı yüzüne kapatmaya yeltenmiştim fakat refleksleri öylesine güçlüydü ki hamlemin hemen arkasından elini kapıya koyarak araladı. Kaşlarım yarı çatık bir biçimde önüme baktım ve bir kaç adım geri çekildim. 

Hangi yüz ile konuşacaktım ki?

'Aa Alicim kusura bakma sarhoştum, hatırlamıyorum' falan mı diyecektim?

''Benim arkadaşım sensin.''

Dedi elleri çenemi kavrarken. Bir anda buluşmuştu gözlerimiz ve ben çok hazırlıksız yakalanmıştım.

''Onca dediğim şeyden sonra mı?''

Cevabından ne kadar korksam da bunu sormak zorundaydım. Hiç bir şey olmamış gibi davranamayacağımızı ikimizde biliyorduk. 

''Unuttum bile, Deniz fark ettim ki hayatımda sahiden büyük bir parçaymışsın ve sen birden ortadan kaybolunca ne olduğunu anlamaya çalıştım, gecikmemin de nedeni bu bir nevi. Seni bu kadar süre bile yalnız bıraktığım için özür dilerim.''

Sahiden böyle mi düşünüyordu?

İliklerimin ısındığına tanık olurken uzun süredir ilk kez gerçek bir tebessüm can buldu dudaklarımda.

''Teşekkür ederim Ali.''

 Kollarımı hevesle boynuna dolarken elleri saniyesinde belimde ki yerini aldı. Ali ile aramızda ki boy farkı da sahiden hatrı sayılırdı ve parmak ucunda durmak sevmediğim şeyler arasındaydı. Elinde garip sesler çıkartan şeye merakla baktığımda gördüğüm market poşeti meraklanmamı sağlamıştı.

''Ali bunda ne var?''

Ellerini belimden ayırdı ve kocaman güldü,dişleri çok düzgündü.

''Tahmin etmek ister misin prenses?''

Alt dudağımı dişlerimin arasına alırken;

''Bu halimle bile bana prenses diyorsun... Sen baya seviyormuşsun be Ali.''

Herşey Aramızda #WATTYS2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin