BÖLÜM 14:Büyük Süpriz-SF

13.5K 584 481
                                    

Öncelikle merhaba şimdi diyorsunuz bu başlıkta ki -SF- ne?

Sezon Finali zamanı geldi!

Kızmayın bana ne olur. Bir aylık bir süre tatile gideceğim, bütün sene çok gerildim. Biraz dinlenmek benimde hakkım. Sizi bekletmemek adına da sezon finali yaptım. Zaten bölüm sonunda herkes çok şaşıracak. O kadar çok ithaf etmek istediğim insan var ki! Öncelikle gelen yorumlar...

Diyecek tek bir kelime yok siz benim ailemsiniz :)!

En başta yeni kapağımızı yapan LadiesCover a çok teşekkür ediyorum. Nazımı çekti ve muhteşem bir şeyler yaptı. Ellerine sağlık :) 

Bu bölüm bir çok ithaf yapacağım;

kirazlıkola 3 paragraflık muhteşem yorumun beni bütün gün mutlu etti :) Harikasın harika! 

Ve yanında teşekkür etmek istediğim çoook kişi var.

YamurYlmazlar seni zaten ne kadar çok sevdiğimi biliyorsun kuzum.

YagmurDmrel ilk bölümden beri o harikulade uzun paragraflarını benden esirgemediğin için minnettarım :)

Gizilay benzetmelerin çok samimi, bayıldım.

thebrainuseit gelen en komik yorumdu sanırım :D

Impala06 3. deneyişten sonra muhteşem bir yorum! Öpüyorum.

Şimdilik bu kadar yeter.

BÖLÜM SONUNDA Kİ 'NOT'U OKUYUN LÜTFEN...

❖ 

Bölüm Şarkısı:Aylin Aslım- Aşk Geri Gelir  

❖ 

Medya: Sezon Finali Özel

❖ 

Kaşlarıma değmeye çalışan kirpiklerim gözlerimi aramamda hiç yardımcı olmuyordu.Esnemekten yaşaran gözlerimi ovuşturdum.Dün gece Baran'la oldukça fazla içmiştik.Yani dağ evinde ki eğlenceli buluşmamızın ardına da böylesine bir gün yakışırdı diye geçirdim içimden.

Bu çocuk bende nasıl bir etki bırakıyordu ama?!

Dün yaptığımız içki içme yarışını Baran Güral açık ara farkla yenmişti ama umrumda değildi.Deniz Saygıner için bu bir yenilgi değildi.Elbette ki sevgilim benden daha dayanıklı olmalıydı.

Ah ne dedim ben?

Sevgili mi dedim?

Kızaramaya yüz tutmuş yanaklarıma bu kez karşı koyabilmeyi umuyordum ki telefonuma gelen mesajla yerimden fırladım.Yatakta ki kısa bir telefon arama boğuşmasından sonra Baran'dan gelen mesajla karşı karşıya olmak ,32 diş sırıtmama sebep oluyordu.

Benden daha çok kime yakışabilirdi 32 diş sırıtmak?

Dişçileri kıskandıran inci gibi dişlerim vardı benim.

Baran:Yeni uyandığını düşünüyorum güzelim,hazırlan ve bana gel.''

Ah Baran ne zaman bana emir cümlesi vermekten vazgeçecekti acaba?!

Herşey Aramızda #WATTYS2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin