Merhabalar! Özlediğinizi biliyorum, bende çok özlemişim. Hepinizin kaç bölümdür beklediği şeyler gerçekleşti bu bölümde umarım beğenirsiniz. Diğer bölüme gelen yorumların hepsine tek tek baktım ama beni en çok güldüren @YarennCaglaa5 'e gelsin. Hikaye yüzünden sevgilisi ile kavga etmiş ya şapsal :) <3
İthaf isteyenler yazarsa yine çok memnun olurum :) Herkese edeceğim...
❖
Medya:Baran ile Deniz'in konuşması ve fotoğrafları. Diğeri de süpriz olsun.
❖
Bölüm Şarkısı: Nükleer Başlıklı Kız- Ben Varım
❖
Ağrı en anlamsız hali ile bütün başımı çepe çevre sararken yumduğum gözlerimi müthiş bir sinirle araladım. Uykudan yeni uyanan gözlerim etrafı bulanık görse de hızla parmaklarım ile ovuşturdum. Gözlerimi modern odam da açmayı umsam da şuan karşımda ki görüntü pekte odam değildi.
Burada ne arıyordum ben?
Bu aralar kendimi burada bulmaya alışmıştım ama neden buradaydım, işte bu konuda en ufak bir fikrim yoktu.
Bir saniye...
Dün.
Baran.
Bar.
İdda...
Bacaklarımı alelacele yataktan sarkıttım ve şaşkınca saçlarımı kaşıdım.
Umarım kusmamışımdır.
Düşünsene; rezilliği.
Yataktan doğrulduğumda aynada kendimi görmem ile bir kaç adım sendeledim. Saçlarım dağınıktı ve üzerimde dün gece ki mor elbisem yoktu, onun yerine Baran'ın bluzlerin den biri vardı.
Allah'ım, dün neler oldu?
Bileğimde ki toka ile saçlarımı sıkıca bir at kuyruğu yaptım ve merdivenlere yöneldim. Ev oldukça sessizdi ve Baran beni bırakıp gitmiş olabilirdi.
Yani her şey beklenir o hödükten.
Penguenleri aratmayan bir şekilde mutfağın kapısına geldiğimde manzaram sahiden harikaydı. Baran bir şeyler hazırlıyordu.
Bizim için!
''Günaydın.''
Dedim biraz çekingen bir tavırla. Her zaman ki dehşet seksi bakışları bana odaklandığında saçma sapan bir tebessüm ettim. Kaşlarımı olabildiğinde kaldırdım.
''Baran ben dün kusmadım değil mi?''
Kocaman bir kahkaha attı ve iri bedenini tezgaha dayayarak bana döndü.
''Sen hiç bir şey hatırlamıyor musun?''
Ellerimi göğsümde birleştirdim.
''Hatırlamam gereken bir şey mi var ki?''
Yüzünde ki muazzam gülücük bir anda soldu ve bu hareketi ister istemez şüphelenmemi sağlamıştı.
''Sen hatırlamıyorsun...''
Hayal kırıklığına uğramış bir tipi vardı.
''Neyi hatırlamıyorum Baran?''
Saçlarını karıştırdı ve dudağını ağzının içine yuvarladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Herşey Aramızda #WATTYS2015
Genç Kurgu❝Şunu sakın unutma güzelim. İki kişinin bildiği asla sır değildir.❞ ©TÜM HAKLARI TARAFIMCA SAKLIDIR