BÖLÜM 20:Kaza

24.2K 1K 1K
                                    

Selam canlarım! İyisinizdir umarım :) Çok başınızı ağrıtmadan hemen konuya giriyorum. Bölüm yazmadığım için bana çok kızmışlar vardır elbet ki aranızda. Kimileri de endişelenmiş... Sizi çok seviyorum öncelikle. Umarım bu ara okuyucu kaybetmeme sebep olmamıştır, umuyorum ki olmamıştır ama bunu da bölüme gelen oylardan ve yorumlardan anlayacağımı düşünüyorum. Oy sayısı sanki un eliyormuş gibi yavaşça artması benim sinirlerimi bozmaya başlamıştı. An itibari ile 20. bölümdeyiz ve okuyucu sayım 100 bin bile olamadı ne yazık ki :( O kadar güzel yazdığımı söyleyenlere rağmen hala keşfedilememenin verdiği büyük bir burukluk var bende, ne yalan söyleyeyim bu durum içimde ki bölüm yazma şevkini bile yok ediyor. Bu ay çok zordu benim için zaten. Malesef ki canımdan çok sevdiğim birinden ayrılmak zorunda kaldım ve bir hafta boyunca bütün hayat enerjimi kaybetmiştim. (Bunu okuyanlar ciddi bir şey sanmasın. Ablamdan ayrıldım,öyle çok mühim bir şey değil yani :) ) Şimdi çok şükür keyfim de çok yerinde ama yine de bilgisayar karşısına oturup yazmak için bir kıvılcım bulamadım ve bu nedenle yazmadım. Umarım bunu bir şımarıklık olarak algılamazsınız ama gerçekten şu okunmama meselesi sinirlerimi bozuyor. Her neyse şuan size dert yanmayacağım. Bu bölümü yazmam konusunda ısrar eden Whatsapp grubu üyeleri arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum :)

Özellikle iki isim var bana çok yardımcı olan, bugünkü bölüm ithafları onlarındır :)

Selinmlky sana daha önceden ithaf yaptım mi bilmiyorum ama yardımların için gerçekten çok teşekkür ederim :) Birtanesin.

Bir de Buseciğimiz var tabi. Şuan Wattpad ismini bilmediğim için isminle hitap edeceğim ama sahiden o yazdığın uzun mesajı hatırlıyorum J Çok öpüyorum seni de!

Şimdi de bölüme geçebiliriz!!

Umarım yorumlarınızı eksik etmezsiniz.

Bölüm Şarkısı: Gökhan Türkmen-Oysa ki

Medya:Baran&Deniz&Ali


Ceketimin yakalarını düzelttikten sonra Işıl'ın hararetle anlattığı şeye kulak verdim. Elimde ki filtre kahve muhteşem kokusu ile başımı döndürmeyi çoktan başarmıştı.

"Yani kısacası Deniz çocuk beni seviyormuş,tabi ben duyunca şok yani sonuçta sevgilisi varmış. Allahım ben neden hep sevgilisi olan erkeklere gönül veriyorum?"

Kaşlarımı hafifçe çattım.

"Ee seni seviyormuş ya ne üzülüyorsun?"

"Ay çünkü 'impossible love'. Kız benim eski en yakın arkadaşım."

Tatlı bir kahkaha yükseldikten sonra dudaklarımdan işaret parmağımı şaklattım.

"O değilde Deniz,tek bir kelime etmiyorsun ama Ali ile siz ne ayak?"

Ah! Işılcım ben bilsem bu halde olur muyum sence?

"Ali ve biz... Yok ya o böyle çok şey değil."

Işıl dan kaçmak için bakışlarım kafeteryanın her bir ayrıntısında duraklarken içeri giren Baran ile tüm hatlarımın gerildiğini hissettim. Kıyafetlerine bile bakmadan hızla gözlerimi Işıl'a çevirsem de nispet imiş gibi hemen yan masamıza oturması olan bütün keyfimi tuzla buz etmişti.

Umursama Deniz.

Hadi kızım!

Sanki hiç orada yokmuş gibi Işıl ile dedikodu yaparken Ezgi'nin ve hemen arkasından gelen süs köpeğini de göz ardı etmem cidden zor hale gelmişti.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 17, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Herşey Aramızda #WATTYS2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin