Selamlar, Bu bölüm 'Herşey Aramızda' bölümlerinin en duygusalı ve durağanı oldu. Umarım beğenirsiniz :) Bu bölüme çook ama çook sevdiğim bir şarkıyı koydum. ''♫'' koyduğum yerde müziği başlatırsanız duyguyu daha güzel alabilirsiniz. Şahsen ben yazarken replay tuşunu parçalıyordum. Teşekkürler bu arada ithaf isteyenler yorumda belirtebilirler. Bu bölüm Tuana'ya gelsin @BVBtuana ,pıtırcık seni :* Ay! Birde okuyan herkes oylarsa çok memnun olurum,sınır koymak istemiyorum :)
YENİ KAPAK NASIL?!
İyi okumalar...
❖
Medya:Baran Güral
❖
Bölüm Şarkısı:Teoman- Çoban Yıldızı
❖
Güneşin çok olmasını fırsat bilerek bahçede ki şezlong'a uzanmıştım. Timeline'da ki twitler bittikten sonra son etkileşimlere baktım ve telefonu şezlongun yanında duran sehpaya bıraktım. Bacaklarım biraz esmerlese fena olmazdı. Güneş gözlüğümü burnumdan aşağı indirdim ve neşeyle bana doğru koşan Işıl'a baktım.
''Deniz!''
''Ne var Işıl?''
''Herkes toplanmış ama sen evdesin.''
Yerimde doğruldum.
''Nasıl yani?''
Civciv sarısı saçlarını karıştırdı.
''Basbaya işte. Ali,Baran falan.''
Bacaklarımı şezlongtan aşağı sarkıttım.
''Bunu bana şimdi mi söylüyorsun Işıl?''
Ağzında ki şekerli sakızı kocaman bir balon haline getirdi.
''Ay ne biliyim mesaj atmaya üşendim.''
Bu kız sahiden aptal sarışın!
Yerimden kalktım ve bikini altımı çekiştirdim.
''Evet canım, Etilerden buraya gelmeye üşenmedin mesaj atmaya üşendin. Aferin ya her geçen gün bu beynine hayran kalıyorum.''
Belime bağladığım tül pareonun iplerini sıktım ardından da eve yöneldim. Işıl tam arkamda kendince açıklmalarda bulunuyordu.
''Ya şimdi aslında şöyle bir durum var. Benim takık bir Tolga vardı ya oda ordaymış tek başıma gitmemek için yanına uğradım.''
Merdivenleri inerken bakışlarımı ona çevirmedim.
''Tolga Ertürk mü? Ah yapma aylar olmadı mı?''
''Oldu ama biliyorsun işte takık bana.''
Çocuk oldukça yakışıklıydı ama bu ilişkiyi ben başta olmak üzere kimse onaylamıyordu.
Basit bir çocukla Işıl Koçyiğit'in ne işi olabilirdi?
''Boşver onu, neredeler?'
''Harvard Cafe.''
Dolap adı altında olan kıyafet odama döndüm.
Ah Işıl Ah şimdi mi haber verilirdi?
Hevesle ultra mini şortumu ve krem rengi ipek bluzumu çıkarttım. Dekoltesi oldukça derin olduğu için gümüş kalın bir kolye takmaya karar vermiştim. Çabucak giyindiğimde kahverengi kovboy tarzı botları giydim ve kilim desenlerinde olan kahverengi uzun hırkayı geçirdim üzerime. Hazırdım. Duştan yeni çıktığım için saçlarım dümdüzdü. Şeftali rengi ruju dudaklarıma iyice yaydıktan sonra aynana bi öpücük attım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Herşey Aramızda #WATTYS2015
Novela Juvenil❝Şunu sakın unutma güzelim. İki kişinin bildiği asla sır değildir.❞ ©TÜM HAKLARI TARAFIMCA SAKLIDIR