Beklettiğim için özür dilerim. Sınavlar var biliyorsunuz ama bir bitsin iki günde iki bölüm yayınlayabilirim :) Birazcık sabır...
İthaf isteyenler yazabilirse çok memnun olurum :)
❖
Medya: Baran&Ezgi-Ali&Deniz
❖
Bölüm Şarkısı: Atiye- Seviyorum
❖
Menüyü sertçe masaya bırakırken dudaklarımı şişirdim.
"Benim sahiden bir şeyler bulmam lazım kızlar, bu böyle olmayacak. Yani bu Ezgi çok oldu. Reel'da görseler kaçarlar ama işte, Üf hem saçları bile boya..."
Ayla sakince omzuma dokundu.
"Tamam Denizcim. Bulacağız bir şeyler sen önce bir sakin ol hadi."
Susmaya pek niyetim yoktu çünkü en sevdiğim dergilerden biri koca bir sayfayı 'aptal sarışınımıza' ayırmıştı. Saçlarımın uçlarını parmağıma dolarken boş sandalyenin çekilmesi ile bakışlarımı oraya çevirdim. Kıvanç her zaman ki kocaman gülümsemesi ile aval aval suratıma bakıyordu.
"Önemli bir şey mi var Kıvanç, çünkü sahiden şuan çok sinirliyim."
Yeşil gözlerini büyütürken ellerini göğsünde birleştirdi.
"Sen neden üzgünsün prenses?"
Kapağını açmaya bile tahammül edemediğim dergiyi gösterdim suratımı buruşturarak.
"Neden olacak Ezgi yüzünden. Bu dergiyi bir daha asla almayacağım! A-S-L-A!"
Yüzüne muntazam bir erlik kazandıran ama aynı zamanda da onu olduğundan daha masumane kılan dudağının sağ köşesini kaldırdı.
"O zaman ben söylemesem daha iyi ederim."
Yine mi Ezgi?
Kaşlarımı merakla kaldırdım.
"Konuş Kıvanç."
Kararsızlık rüzgarı yüzünün en ufak ayrıntısına kadar ulaşırken sinirle dudaklarımı birbirine bastırdım.
"Sadece Ali ve Ezgi..."
Işıl heyecanla atladı.
"Evleniyorlar mıymış yoksa? Oha skandala bak sen."
Kaşlarımı çatarak başımı iki yana salladım.
"He Işıl, hatta beni de nikah şahidi olarak istedi Ezgi. Bende Nihal ile Behlül'ün düğününe gidecek Bihter gibi karalar bağlamaya başladım hatta ve hatta repliklerimi bile buldum. Öf. Allah'ım ben bu sarışınlardan ne çektim, suçum neydi acaba?"
Işıl ciddiye almış gibi etrafına bakındı ve sonrada 'iğrenç dergiyi' eline alarak sayfaları karıştırmaya başladı.
"Ee sen anlat Kıvanç, ne oldu?"
Elini çenesinde gezdirdikten hemen sonra garsonu çağırdı ve papatya çayı siphariş etti. Ayla bilmiş ama bir o kadar çelimsiz bir ses ile ekledi.
"Sanırım sahiden büyük bir mesele."
Kıvanç susmaktan sıkılmış olacak ki gömleğinin düğmelerinden birini açtı.
"Ali ve Ezgi... Demilieu dergisinin bu sayısında 'en iyi çift' adı altında poz vereceklermiş."
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Herşey Aramızda #WATTYS2015
Novela Juvenil❝Şunu sakın unutma güzelim. İki kişinin bildiği asla sır değildir.❞ ©TÜM HAKLARI TARAFIMCA SAKLIDIR