BÖLÜM 18:Geri Dönüş

11.6K 599 207
                                    

  Merhabalar! Hep böyle başladıklarım bu aralar duyuru oldu ama en sonunda yeni bölüm ile karşınızdayım :) Çok uzatmıyorum, sabrınız için çok teşekkür ediyorum ballar ve bu arada Whatsapp grubuna katılamamış ama çok katılmak isteyen olursa bana ulaşabilir. Kişiler azaldıkça alırım :) Bir sonra ki bölüm 'BARAN' olacak. Şimdiden meraklanabilirsiniz :D

ozgurhilal grubumuzun anası demek istiyorum sana. Şaka bir yana hep yanımda oldun çok seviyorum seni :)

rapunmels canım :)

yasmin__yldz sevilesii :)

BU ARADA YORUM İSTİYORUM!

❖   

Bölüm Şarkısı: Atakan Ilgazdağ- Yeni Bir Gün

  ❖ 

Medya: Deniz&Ezgi

  ❖  

Beynimde sakin tonlarda çalan duru melodinin yerini hiç mi hiç özlemediğim zil sesi kapladığında yüzümü buruşturarak gözlerimi araladım. Elim sevimsiz telefona uzanırken bir yandan da 5 dakikacık daha fazla uyumak için çığlık çığlığaydı adeta. Uyuşan ellerimi umursamadan alarmı kapattım ve başımı tekrar yumuşak yastığıma gömdüm. Fakat dün gece bu ihtimali akıl ettiğim için kafamda sürekli dönüp tam uykuya dalacak iken kulağında ötmeye başlayan bir sinek misali telefonum tekrar çalmaya başladı.

Lanet olası öngörüm!

İkinci alarmı da kapattık dan sonra üçüncüden kaçışım olmadığını bilerek gözlerimi açtım. Süslü avizemin ilk gördüğüm şey olması resmen 'yalnız!' diye haykırıyordu.

Elalem sevgilisinin yüzünü görür.

Biz anca duvar, tavan falan.

Havaların çetinleşmesi ile yatakta geçirdiğim her dakika daha bir değerli geliyordu bana. Hele ki haftalardır okula gitmediğim için 12 saatlik uykular arkadaşım olmuştu.

Vücut şokta tabi.

Hayatınızda görüp görebileceğin en yavaş performans ile ayaklarımı yataktan sarkıtarak bir süre halıma baktım boş bakışlar ile. En sonunda görevim aklıma gelmişti ve dakikalar öncesini aratmayan bir atiklik ile dolabıma fırladım. Ne muhteşem ki dün geceden dersimi iyi çalışmış,geri dönüşümün ilk günü için muhteşem ötesi bir kombin hazırlamıştım. Pijamalarım dan ışık hızı ile kurtulduğumda yarı çıplak bir biçimde banyoya ilerledim ve yüzümü bol su ile güzelce yıkadım.

Tek bir şişlik bile istemiyordum.

Geri dönüşüm kusursuz olmalıydı.

'DENİZ SAYGINER' ce.

Banyoda ki işimi de bitirdikten sonra tekrar kıyafetlerime dönerek giyinmeye başladım. Bol bir boğaz süsüne sahip kolsuz trikomu ve altına dap dar siyah kotumu giydiğimde aynanın karşısına dikildim. Kotun tek bir dizinde ki ufak yırtık öylesine hoşuma gitmişti ki utanmasam aynada saatlerce durabilirdim. Siyah topuklu botlarımı giydikten hemen sonra makyaj masama yerleştim. Dün gece çok erken uyuyamamıştım ve bu nedenle kendini gösteren ufak tefek morluklarım vardı göz altlarımda. Yıllardır bu işi yapmaktan pratik kazanmış elim göz açıp kapayıncaya kadar ten makyajımı bitirdiğinde gözlerimin çok üzerine düşmemek adına düzgün bir eyeliner çekip bıraktım. Kalın dudaklarımı süsleyen şeftali rengi ruj ile de işin bitince ceketimi almak için dolabıma ilerledim. Kolları deri işlemeli geneli haki yeşili olan bu muhteşem ceketi de giydikten sonra kendimi alkışlama isteği ile doldum taştım. Dağınık kıvırcık saçlarım ve şık giyimim ile kesinlikle harika görünüyordum.

Herşey Aramızda #WATTYS2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin