1.4 K mı O.o Ne kadar teşekkür etsem az size ballarım! Yanımda olduğunuz için minnetarım size. Siz olmasanız ben ne yapardım acaba? Bu bölüm tatlş yazar @ilknurWestwick'e ithaf ediyorum :)Umarım bölümü beğenirsiniz kocaman seviliyorsunuz :*
❖
Shaggy Mohombi Faydee Costi - Habibi (I need Your love)
❖
Medya:Baran&Deniz
❖
Güzel uykumdan uyandırılmamdan daha kötü ne olabillir?
Tabiki de zırıl zırıl öten telefon yüzünden uyandırılmak!
Göz bandımı çıkarttım ve komodinin üzerinde ki telefona ulaştım.
-Ne var Ayla?
-Napıyorsun?
-Sahiden bunun yüzünden mi aradın beni? Uykumdan uyandırdığının altını çizmek istiyorum.
-Kusura bakma ama saat 1'e geliyor Deniz.
Zorla yatakta oturur pozisyona geldim ve saçlarımı karıştırdım.
-Tamam sadede gel dinliyorum.
-'Kanyon' a gelsene.
-Şimdi birde kalkıp oraya mı geleyim Ayla! Saçma sapan konuşma.
-Ali buradaydı. İlgini çeker diye düşünmüştüm.
-Hadi canım!Ciddi misin?
-Evet hemde yanlız.
Kendimden bile beklemediğim bir hızla ayaklandım.
-Tamam trafiğe takılmazsam yarım saat sonra oradayım.
Telefonu yatağa fırlatır fırlatmaz dolabın karşısına geçtim ve kıyafetlere bakmaya başladım.
Hafta sonu dinlemiyorduk.
Tam mesai.
Giyeceklerimi taburenin üzerine bırakıp yüzümü soğuk suyla yıkadım ve kısa bir süre aynayla bakıştım.
Makyajsız bile güzeldim!
Tabureye bıraktığım yüksek bel dizleri yırtık kotu ve çizgili gömleğe aldım. 'Cumartesi Alışverişi' süsü vermeyi planlıyordum. Oldukça hızlı bir biçimde giyindiğimde makyaj masama kuruldum ve hafif bir makyaj yaptım. Ela,çekik gözlerimi seviyordum. Suratıma farklı bir hava katıyordu.
Aslında ben herşeyimi seviyordum.
Büyük deri çantamı omzuma yerleştiğimde hazırdım. Hızla üst kata çıktım,annem büyük masaya kurulmuş gazete okuyordu.
''Gel Deniz, kahvaltı edelim.''
Sakin dalgalı saçlarımla oynadım.
''Saol anne ama çıkmam lazım. Yine.''
Dediğini dinlemeden evden çıktım ve garaja ilerledim.
Ali'yi Ezgi'siz yakalamak şaşırtmıştı beni.
Acaba Baran yanında mıydı?
Umarım değildir.
Çünkü o çocuk İstanbul trafiği kadar sinir bozucu hatta çok ama çok daha sinir bozucu.
Kontağa anahtarı yerleştirdim ve hızla garajdan çıktım. Şansıma bugün yollar açıktı,radyoda çalan 'aşk acısı' temalı şarkıyı aceleyle kapattım ve enerjik bir radyo istasyonu aradım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Herşey Aramızda #WATTYS2015
Novela Juvenil❝Şunu sakın unutma güzelim. İki kişinin bildiği asla sır değildir.❞ ©TÜM HAKLARI TARAFIMCA SAKLIDIR