Merhabalar! Sizi çok enteresan bir süpriz bekliyor olacak 14.bölümde herkes hazırlıklı olsun :) Umarım beğenirsiniz. Desteklerinizi esirgemeyin lütfen... Bu bölüm seraregokdeli ye gelsin, biraz geç bir doğum günü kutlaması oldu ama umuyorum ki yeni yaşın sana çok güzel şeyler getirir.
14. Bölüm benim için çok özel bu yüzden ithafı bu bölüme en güzel yorumu yapan kişiye vereceğim.
❖
Medya:Deniz&Baran&Ada&Ezgi&Ali
❖
Bölüm Şarkısı: Yalın- Aşk Şimdi
❖
Uyuşukça gözlerimi araladığımda olaylar zihnimde tap tazeydi. Alkışlar hala beynimde uğuldarken Ezgi'nin suratında ki o ifade saç diplerime kadar tatmin olmamı sağlıyordu. Alt dudağımı dişlerimin arasına alarak yataktan kalktım. Sanki muhteşem bir rüyaydı, öylesine büyüleyici ve muhteşemdi ki! Birbirine girmiş saçlarımı topladım ve yataktan çıktım. Karnım deli gibi acıkmıştı. Üzerime elime gelen ilk taytı ve bluzu geçirdim. Sosyal medyaya bakma işini yemekten sonraya ertelemeli idim. Merdivenler de aştıktan sonra şuan tek temennim kahvaltı masasının donatılmış olmasıydı.
Mutlu olunca biraz mideme vuruyordu, bu benim suçum değil!
En ucuna kadar dopdolu olan masaya mutlu mutlu bakmaktan vazgeçip oturdum. Tabağımı tıka basa doldurmak istiyordum. Peynirlerden başlayarak her şeyi tabağıma yerleştirmeye başladım.
''Nergis!''
Mutfaktan gelen orta yaşlı kadına tebessüm ettim.
''Çay istiyorum ama kupada olsun.''
''Peki Deniz Hanım.''
Ardından da tabağıma geri döndüm. Hiç bir şey şuan ki konsantremi bozamaz diye düşünüyordum, ta ki annem topuklarını parkelere bastıra bastıra karşıma oturana kadar.
''Demek hiç hoşlanmamıştın Baran'dan?''
Ve elinde ki dergiyi bana uzattı. Kıvrılmış sayfayı açtığımda ufak çaplı bir kalp krizi geçirdiğime yemin edebilirdim.
''Şey... Anne oldu bir şeyler işte.''
Kocaman manşetlerde adımız vardı.
''BARAN GÜRAL VE DENİZ SAYGINER. BU HABERSİZ AŞK İLE GÜNDEMİ ÇOK SALLAYACAK! İŞTE O GÜNDEN BİR KARE;''
Baran ile partide sarmaş dolaş gülüşürken bir fotoğraf koymuşlardı.
Ezgi'nin kıskandığı kadar vardı, biz mükemmeldik!
''Daha öncesinde LVYLA giyim markasına Ali Özkan ile pozlar veren Deniz Saygıner, dün olağan bir süpriz yaparak Baran Güral ile gizli sürdürdükleri ilişkilerini açıkladılar. Bu bizi bir aşk üçgenin içine sürüklese de Ali Özkan'ın yardımsever prenses Ezgi Doğan ile olan uzun soluklu ilişkisi kafaları oldukça karıştırıyor. Bu dörtlünün arasında bir şey olduğu muhtemel desek de şimdilik genç çifte mutluluklar diliyoruz...''
Yüzümde kocaman bir gülümseme ile dergiyi yanımda ki sandalyeye bıraktım.
''Paparaziler den kaçamıyoruz desene anne.''
Ardından da sosisi ağzıma attım. Nergis'in getirdiği kahveden büyük bir yudum aldıktan sonra konuşmaya başladı annem.
''Güral'lara dikkat etmelisin Denizcim.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Herşey Aramızda #WATTYS2015
Teen Fiction❝Şunu sakın unutma güzelim. İki kişinin bildiği asla sır değildir.❞ ©TÜM HAKLARI TARAFIMCA SAKLIDIR