Odaya yeni gelen Jeongin sadece bir yere bakıyordu. Jeongin ile Hyunjin ilgileniyordu mantıken sorgusunu da o yapacaktı.
"Chan avukatları geldi" Minho kapalı odadan mikrofon ile ona seslenmişti, Minho haberini verdiğininde kapı açılmış ve içeri Asia girmişti. "Merhaba ben Avukatları Park Asia, eminim beni tanıyorsunuzdur." Asia alay edermiş gibi konuşup Seungmin'in yanına oturdu. "Olay esnasında arabayı siz kullanıyordunuz dimi?" Chan sorularını sormaya başlamıştı, basit bir soruydu araba ile gittikleri her zaman zaten Seungmin kullanıyordu. "Evet"
"Kullandığın araba bu muydu Peki?" Chan önüne çektiği arabanın fotoğrafını bırakmış Seungmin fotoğrafa baktığında kafasını olumsuz bir şekilde sallamıştı. "Yalan söylemiyorsun dimi Seungmin?" Seungmin cevap vermemiş sadece boş bir şekilde ona bakmıştı. "Başka sorunuz var mı?" Asia sohbetlerinin içine girmişti. "Son bir tane daha var. Seungmin, bir ablan var dimi? Ne oldu ona? Şu an nerede?" Seungmin Chan'ın sorduğunu soru ile duraksamıştı Seungmin ablasını gittikleri bir operasyonda kaybetmişti Seungmin elini yumruk yapıp sıkmıştı, sinirlenmişti agresifleşmeye başlayacakken "Hakların korunması ile ilgili hükümler başlıklı on üçüncü bölümünün otuz sekizinci maddesini kullanarak susma hakkımızı kullanıyoruz" Asia Seungmin'in sinirlendiğini fark edince susma haklarını kullanmıştı ama en ufak bir şey söylerse Seungmin'in bu hakkı gidecekti. "Başka sorunuz yoksa gidelim, sonuçta kanıtların hiçbiri doğru dürüst bizi göstermiyor" Asia sırıtmış ve ayağa kalkmıştı. "İşim kısa sürdü bir daha görmemek üzere, lütfen böyle saçma şeyler ile bizi uğraştırmayın"
"Emin olun bir daha ki gelişinizde buradan çıkamayacaksınız" Chan sinirli ve ineyeleyici konuşmuştu, Asia kapıyı açtığında Minho'nun orada durduğunu fark etti. "Siz Lee know olmalısınız, soruşturmanın başında olan kişi? Lütfen böyle saçma şeyler için bizi uğraştırmayın, bu benim kartım istediğiniz zaman arayın" deyip oradan uzaklaşmıştı Asia. Minho karta baktığında arkasında bir şey yazdığını gördü. "Masana bakmanı tavsiye ederim- Han Louisa" Louisa yollamıştı ama kartı Asia veriyordu. Minho hızlıca masasına ilerlemişti, masanın üzerinde duran kahverengi zarfı almış incelemiş ve açmıştı.
Bu bir kitap baskısıydı, kimin yazdığınına baktığında onun yazdığını görmüştü. Bu kitabını hiç görmemişti, İnternete yazdığında ise bir sonra ki daha yayınlanmamış olan kitabı olduğunu fark etti. "Cidden her şeyi öğrenmek istiyorsan benle **** burada buluş, seni kandırmıyorum beni hatılamıyor olabilirsin ama Jisung Cidden senin tanıdığın Jisung." Minho duraksadı ne yapacağını bilemedi, inanmalı mıydı yoksa inanmamalı mıydı?"Minho, ne oldu?" Chan içeri girdiğinde dalgın olan Minhoyu görmüştü. "Louisa benle görüşmek istiyor" Demişti zarfı uzatarak, Chan şu zamana kadar Minho'nun ne yaşadığını tek bilen kişiydi o yüzden ona zarfı vermişti. "Git, Louisa sözde bir deli olabilir ama deli bir insan bu kitapları yazamaz" Haklı olabilirdi, bizimkiler içeri girdiklerinde zarfı çekmeceye koymuş ve yerime oturmuştum. "Göz göre göre elimizden gittiler" Changbin sinirle masasına geçmişti. "Amaçları da buydu zaten" Chan Changbin'e dönmüş yapacak bir şey yok dermiş gibi bakmıştı. "Ah bu olay canımı çok sıkıyor, illaha bir açıkları olması lazım" Hyunjin bilgisayarının başına oturmuş bir şeyler bakınmıştı. "Boşuna açık aramayın, düşünsenize benim gibi güçlere sahip bir sürü insan sizce açık bırakırlar mı? Bıraksalar da onların planlarıdır." Minho kollarını birleştirerek derin bir nefes almıştı.
___________________________
"Ne oldu?!" Jisung Louisa'nın kolundan çekmişti, onlar gelene kadar Louisa kendisine gelmiş Minho ile buluşmaya gidiyordu. Tabi Astrid olan biten her şeyi Jisung'a anlatmıştı. "Yok bir şey" Louisa kolunu geri almış ve odasına geçmişti, kapıyı kapatacakken Jisung kapıyı tutmuş ve içeri girmişti. Odası çok değişmişti; büyük geniş olan odanın her yerini kullanıyordu, sadece odanın bir duvarı bir sürü altı çizilmiş yazılar ve kağıtlar ile kaplıydı. "Çık odamdan""Bunlar ne?" Jisung o duvara ilerlemeye çalışmıştı ama Louisa gücü ile onu geri çekti. "Sana odamda çık dedim" Sesi yükseliyordu, Louisa'nın bu sesini duyanlar onun odasına gelmişti. Şu zamana kadar odayı gören tek kişi Asiaydı, herkes odayı deşşet ile incelerken Louisa derin bir nefes aldı. "Çıkın odamdan" Sakin kalmaya çalışıyordu Jisung ona ilerledi ama Louisa geri adım attı. "Önemli bir işim var giyinip çıkacağım lütfen" kalplerini kırmak istemedi Asia Jisung'un yanına gidip bir şeyler söyledi Louisa çekmecesinden silahını almış ve cebine sokmuştu, motor eşyalarını almış sadece üstünü çıkarıp Başka bir şey giyip odadan çıkmıştı. Jeongin hayretler içinde duvarı ve odayı inceliyordu, Jisung'un odası gibi iki katlıydı karanlık bir odaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Criminal
FanfictionDünyada doğru dürüst kimsenin bilmediği özel insanlar vardı. Jisung ne kadar bir suçlu olarak gözüküyor olsa da aslında o özel insanları bir araya getiriyordu ama bu aradığı özel insanlardan bir tanesini onu hapse tıkmak için senelerini vermiş olan...