Amikor leértünk Ana garázsához egyből elakadt a szavam. A lánynak kettő igzán szemre való autója volt, egy matt lila Jeep és egy fekete Mercedes, szavakat még mindig nem találtam mikor a lány megkérdezte, hogy melyikkel menjünk. Legszívesebben mind kettővel mentem volna, de választanom kellett így a Mercedes mellett döntöttem.
Mikor beszálltam úgy éreztem magam mint egy kisfiú aki éppen az anyukájával megy bevásárolni. Nem értettem ezt az érzést hiszen nekem is hasonló kaliberú kocsiaim vannak.
Igaz ez most kicsit nagyképűen fog hangzani ,de tudtam, hogy én megtehetem, hogy ilyen drága autóim legyenek, de egyszerűen nem tudtam elképzelni hogy egy 18 éves lány hogyan tud ilyeneket venni magának, tehát furdalt a kíváncsiság szóval rákérdeztem.
- És mond honnan volt ezekre az autókra pénzed? Tettem fel neki a kérdést kicsit félve a reakciójától.
- Tudod ez egy elég érdekes kédés, de megpróbálok rá rendesen válaszolni, mondta a lány.
- Nem sokan tudják, hiszen nem nagyon szeretem hangoztatni, de apukám Magyarországon egy igen keresett üzletember és nehogy azt hidd, hogy apu pézéből van minden hisz ez nem igaz, nem vagyok Lance Stroll. Válaszolt a lány majd egy kalk kuncogás hagyta el a számat.
- Szóval apukámmal megbeszéltük, hogy mind kettő kocsit kifizetem részletben, ami egyébként elég necces hisz egy bárból lehetetlen kifizetni egy ekkora összeget ezért rendesen meg kellett dolgoznom érte. Mondta Ana mire összeraktam a képet.
Ez után halkan haladtunk a kocsival az úton és csak nézelődtem, hol az ablak felé, hol a lány felé vetődött a pillantásom, aki koncentrálva de mégis magabiztosan vezetett.
Egy piros lámpához érve a tekinteteink összeütköztek, majd már a levegőben is érezni lehetett a feszültséget ami a kocsiban keletkezett.
Mikor a parkolóhoz értünk egy gyors mozdulattal kiszálltam Ana autójából, megköszöntem mindent és elköszöntem tőle. Lassan a saját kocsim felé lépkedtem, amikor épp tudatosult bennem, hogy a lány egyetlen elérhetőségét sem tudom.
Szélsebességgel fordultam abba az irányba ahol eddig a lány kocsija állt, de hiába, hisz az autónak már nyoma sem volt.
Aznap este végig az járt a fejemben, hogy hogyan tudnék valahogyan kapcsolatba kerülni a lánnyal.
Amíg egy brilliáns ötlet nem jutott eszembe, hiszen tudom a lány nevét és a 21. században vagyunk ahol már mindenki fennt van minden közösségi platformon.
Lassan beírtam instagrammon a lány teljes nevét a keresőbe, egy kis lapozgatás után rátaláltam a fiókjára, ami enyhén szólva eléggé meglepett.
30 ezer követője van és rengeteg olyan képe amin éppen énekel vagy gitározik.
Már egy ideje a képeit nézegettem miközben egy véletlen mozdulattal be likeoltam az egyik képét, tudtam, hogy úgy is észrevenné ezért inkább megelőztem őt és ráírtam.
landonorris
Szia Ana! Remélem még
emlékszel az ígéretemre...
ana_bns0n
Hát persze, hogy emlékszem,
hogy is felejthetném el.
Ohh egyébként Norris, látom előszeretettel
nyomozol mások után...
landonorris
Bocs véletlen volt
ana_bns0n
Igen, igen én is ezzel magyaránám...
landonorris
Na jó elég lesz, mert
meggondolom magam
ana_bns0n
Uhh szerintem én most inkább megyek
és szólok a többieknek
landonorris
Azt jól teszed,
na aludj jól Ana!
ana_bns0n
Te is Lando!
Anaval elköszöntünk ez után az egészen érdekes beszélgetés után.
9. rész!!! X Kate B.
YOU ARE READING
On the right track
FanfictionAna , egy Magyar lány aki elhatározza, hogy kimennek a a barátaival Londonba, zenélnek és buliznak, ám mikor már az egyenesben vannak felbukkan Ő... Rendesen belekavar a barátok életébe, de vajon hogyan tovább? A történet 2021-ben játszódik A regény...