Emirden...
Elimi zeynebin karnına götürdüm. bebeklerime dokunuyordum. Zeynep uyuyordu. Siyah saçları dağılmıştı.
Harika bir baba olur muydum? Bilmiyorum ama elimden geleni yapıcaktım.
Zeynep sağa sola dönmeye başladı. Eliyle bir tane suratıma vurmuştu.
Ellide baya ağırdı.
Uyurken çok hareket ediyordu.Zaten onun tekmeleri yüzünden uyanmıştım.
"Zeynep güzel uyur musun?" Diye sitem ettim.
"Çok hareket ediyorsun!" Diye devam ettim.
Beni duymuyordu yataktan çıktım üzerimi değiştirdim. Zeynep yeni gözlerini açmıştı. Gözlerini ovalıyordu.
"Ne söylendin! Senin yüzünden uyandım" onu kızdırmayı hiç istemiyordum.
"Seni uyandırdığım için özür dilerim hemen gidiyorum. sen uyumana devam et" dediğimde gözlerini kapatmıştı.
"Gel uykumu böl sonra gel uyu de!" Diye cırladı. Hamilelik hormonları vardı ve benim bu konuda anlayışlı olmam gerekiyordu.
Bu zor günler geçecek.
Biraz sabırlı ol ve dişini sık."Akşam çikolata alırım" dedim. Böyle deyince zeynebin keyfi yerine gelmişti.
"Uyudum bile" onu gidip öpmek istiyordum. Nasıl sevimli hareketleri vardı. Kurban olduğum...
***
YazardanEmir şirkete gelmişti ve Hakanla konuşmak istiyordu. Bu evlilik meselesi neydi? Nasıl Hakan apar topar evlenirdi.
Sibele istiyerek mi evlenmişti? Yoksa işin içinde başka bir şey mi vardı?
Şüpheleri vardı çünkü Hakan evlenecek bir tip değildi.Emir cep telefonun çıkarıp Hakanı aradı.
"Hakan nerdesin? Odama gel!"diye emir verdi.
Kesinlikle kimseye haber vermeden evlenmesin de başka bir iş vardı.Aralarında ne geçerse geçsin sonuçta kuzeniydi. Uzun bir süre kuzenini inceliyordu. Hakan eskisi gibi değildi. Hakanın bu günlerde rengi gitmişti galiba evlilik yaramamıştı.
Hakan kapıyı çalıp içeriye girdi. Ütüsüz bir lacivert takım giymişti. Giydiği çorapların rengi bile farklıydı.
Hakan Cidden iyi görünmüyordu."Hakan Biraz konuşalım. Bu evlilik meselesi nedir?" Diye sakin bir şekilde sordu Emir.
Hakan anlatmakta tereddüt etti ama emirden saklamak istemiyordu.
"Bu Gerçek bir evlilik değil, anlaşmalı. Sibel beni tehtid etti" dediğinde
Emir şaşkın bir şekilde kuzenine baktı.
"Ciddi misin?" Diye sordu. Emin olmak istiyordu. Sibel kendini bu kadar düşürmüş olamazdı.
Sibel gibi sıradan bir insan nasıl Hakanı tehtid edebilirdi?
Bu kız sandığından da kurnazdı.
"evet bir yerden öğrenmiş zeynebin üzerine iddiaya girdiğimizi ve onunla evlenmezsem gidip her şeyi zeynebe anlatacağını söyledi. "
Emir yumruklarını sıktı.
"Gidip söyleseydi? Niye engel oldun?" Yeşil gözlerini kuzenine dikti. Evlilik kolay bir şey değildi. Çocuk oyuncağı gibi kullanamazlardı.
Hakan emirin parmağındaki yüzüğe baktı.
"Zeyneple evliliğiniz gördüğüm kadarıyla iyi gidiyor ve sen zeynebe anlatmadan sibelin gidip anlatması doğru olmazdı. Bana çok kızgın. Ellinden gelse beni boğacak! " Sıkıntılı bir nefes verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AĞLA KALBİM
Romance"Hamileyim..." Dediğimde çok sevdiğim yeşil gözlerini bana dikti. Öfkeli bakmıyordu... Ama bana acıyormuş gibi bakıyordu. "Çocuk doğduktan sonra seni bir daha çevremde görmek istemiyorum." Dediğinde gözlerimin dolmasına engel olamadım. *** Zeynep ok...