KURULAN YALANLAR

35.6K 1K 116
                                    

Zeynep çantasını yere koydu ve sibele sarılmak için bir hamle yaptı Ama Sibel hemen onu geri çekmişti.

"Yolun ortasında sarılma! Birde ter kokuyorsun" Zeynep mahcupça geri çekilmişti. Onca yolu onun için gelmişti ama bu sibelin tavrını hiç beğenmemişti. Çantasını yerden aldı ve sibelle birlikte sarı bir arabaya bindi.

"Eve varınca bir duş alırsın" Zeynep sessizce cevap vermişti. Sanki ağzını açsa Sibel onun kalbini kıracak ya da küçümseyecek gibi hissediyordu.

"Annemler nasıl?" Diye sordu Sibel.

"İyiler amcam sana çok kızdı. Neden yurttan kovuldun?" Sibel bir müddet sustu sonra kuzenine döndü.

"İftira attılar bana... Neyse boşver " bu konuda konuşmak istemediği çok belliydi. Zeynepte fazla üstüne gitmedi. Eve vardıklarında Zeynep sessizliğini bozdu.

"Sen ne ara ev tutun?" Diye sorduğunda Sibel oflamıştı.

Bu kız cidden çok aptal! İçinden bunları geçiriyordu.

"Ev tutmak öyle kolay değil... Ben bu evi iki ay önce tutum. Babama sakın söyleme!" Zeynep ona şaşkın bir şekilde baktı. Ne demek bu evi iki aydır tutmuştu!

"Sen bize yalan mı söyledin? Sibel! Bu doğru bir şey değil. Amcam duyarsa?" Zeynep sibelin tavırlarını hiç beğenmiyordu. Her zaman kafasına göre hareket ederdi. Ya başına bir şey gelseydi?

"Bak Zeynep zaten babamın korkusuyla rahat bir nefes alamadım. Sende başlama. Biz bu evi yeni bugün tutuk tamam mı?"
Zeynep cevap vermeden evi gezdi. Üç odası vardı ve içi çok güzeldi. Sibel bu kadar şeyi alacak parayı nerden bulmuştu?

"Sibel sen bu kadar şeyi nasıl aldın?" Diye sordu.
"Erkek arkadaşım her ay hesabıma para atıyor. "

Zeynep durduğu yerde kaldı.
Ne diyeceğini bilmiyordu.
Bu hareketler çok yanlıştı. Amcası bunları duysaydı iki dünya bir araya gelse asla sibelin okumasına izin vermezdi.  İstanbul'a göndermek dursun İstanbul lafının evde geçmesini yasaklardı.

"Bak eğer babama anlatırsan olacakları sende biliyorsun. Sana anlatım çünkü güveniyorum." Dediğinde sibelin telefonu çalmıştı arayan babasıydı.

"Alo, Evet baba yanımda, ev işini hemen halettik arkadaşımın babası emlakçı. Tabii selam söylerim. Evet ev Eşyalı... Tamam babacım sonra konuşuruz. Zeynep duş almaya gitti baba. Tamam iyi günler" Sibel telefonu kapatınca kendine kızgın bir şekilde bakan zeynep'e döndü.

"Bana öyle bakma! babam sana soru sorsaydı sen cevap veremeyecektin ve babam bir şeylerin ters gittiğini anlardı. Hadi kalk duş al"

Zeynep banyoya girip kısa bir duş aldı. Bir tane sade tişört ve rengi solmuş bir pantalon giydi.

"Tabii hayatım gelirim bende seni seviyorum. İlk sen kapat..." Sibel telefonunu kapatı ve Zeynep'e baktı. Hemen yüzünü buruşturdu.

"Sana vereceğim giysileri giy böyle çok fakir görünüyorsun. Hem benimle birlikte bar'a geleceksin" dedi.
Zeynep sinirlenmeye başlıyordu. Ama sakin olmalıydı.

"Sibel amcam seni buraya okumaya gönderdi. Sen barlara mı gidiyorsun?"
Sibelin yüzü biraz düştü sonra kuzenine doğru gitti.

"Derslerim iyi gidiyor tüm konuları biliyorum. Bir kere eğlenmek için gittim ve bağımlısı oldum. Hem erkek arkadaşımla tanışırsın"

Zeynep tekli koltuğa geçip oturdu. Bar dediği kötü bir yerdi. İçki içilen bir yere gitmekten çekiniyordu. Böyle bir ortama hiç girmemişti. Sibeli oraya tek başına göndermekte içine sinmiyordu.

"Gitmezsek olmaz mı?" Diye masum bir şekilde sordu.
"Çok uzatın! sen kal ben tek giderim" sibelin sesi sinirli çıkmıştı.
Zeynep istemeyerek tamam demişti.
***

"Bu elbise biraz kısa" Zeynep böyle deyince Sibel beğeniyle onu süzüyordu.

"Fiziğin var ve bu siyah elbise sana çok yakıştı. Vay canına Bacakların pürüzsüz! tabii hep bileğine kadar elbise giydiğin için hiç fark etmemişim. Saçlarını da düzleştirelim." Zeynep hayatı boyunca hiç böyle kısa giyinmemişti. şuan bile giymek istemiyordu. İçi huzursuzdu...

Saçlarını açtı ve Sibel düzleştirmeye başladı.

"Ben öyle aletleri saçıma sürmek istemiyorum." Dediğinde Sibel biraz saçını çekti.

"Ay şimdi bayılıcam gidene kadar konuşma."dedi.

Zeynep kendini kötü hissediyordu o bara gitmemeliydi. Ailesine ihanet ediyormuş gibi hissediyordu. Hiç mutlu değildi. Sibele birlikte sokakta durmuş bekliyordu.

"Birazdan Hakan arabasıyla bizi almaya gelir." Dediğinde Zeynep sadece omuz silkmişti. Siyah bir araba önlerinde durunca arabayı süren hakan ıslık çalmıştı.

"Ooo bebeğim harika görünüyorsun" Zeynep korkuyla bir adım geriye gitti. Hakan'ın bakışları ona takıldı.
"Sen sibelin kuzenisin... Hoşgeldin"dedi.

Zeynep tepkisiz bir şekilde çocuğa bakıyordu.
Sibel ters bir şekilde zeynep'e baktı 'ona cevap ver' anlamında. Zeynep zorlukla konuştu.

"Hoşbulduk " dediğinde arabaya binmişlerdi.

"Kuzenim yol yorgunu da! Kusura bakma lütfen sevgilim" Zeynep sinirli bir şekilde sibele döndü. Evet o bir genç kızdı. Sevgilisi olması normaldi ama bulduğu kişi hiç tekin birine benzemiyordu.

"Önemli değil hayatım" hakan böyle dediğinde dikiz aynasından zeynep'e bakmıştı.

Zeynebin elleri terliyordu boğuluyormuş gibi hissediyordu.

Sibel nasıl bu kadar değişmişti? Bu tanıdığı sibel olamazdı! Bara geldiklerinde Zeynep kendini çok yabancı hissediyordu.

"Bize üç bardak viski" Zeynep anlamayarak sibele baktı. Sibel onun kulağına fısıldadı.

"İçki yanii"dedi.
Zeynep ne yapacağını bilmiyordu. barmen viskileri masaya koydu. Zeynep sadece o bardaklara bakıyordu. Bu bar çok kalabalıktı ve müzik çok gür çalıyordu. Dans eden insanlara baktı, öpüşen kişileri görünce midesi bulanmaya başladı ve hemen bakışlarını sibele doğrultu.

"Artık gidelim" dediğinde Sibel yapmacık bir şekilde kahkaha atmaya başladı.

"Daha yeni geldik" deyip dudaklarını büzmüştü. Zeynep ona sadece acıyordu. Bir eve gitseydiler bunun hesabını ona verecekti. Mecbur oturdu. Hakan ona bakıp göz kırptı.

"Çok sessizsin ortamı beğenemedin mi?" Zeynep sakin olacaktı. Gözü bu çocuğu zaten hiç tutmamıştı.

"Evet beğenemedim" dediğinde Sibel çaktırmadan bir tane zeynep'e vurmuştu.
Yanlarında bir hareketlenme olunca o tarafa baktı. zeynep'in kalbi deli gibi çarpmaya başladı.
Bu yeşil gözler onu etkisine almıştı saatlerce o gözlere baktı.

Evet yeni bölüm nasıldı?
Burada en çok beğendiğin sahne?
Kimi sevdin kimi sevmedin

AĞLA KALBİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin