KAVGALI KALPLER

19.7K 587 44
                                    

Emir şirkete gelince kendi kendine gülüyordu. karısının bugünkü yüz ifadesini unutamıyordu.

Hakan, Emire doğru geliyordu.

"Kuzen hayırdır? kendi kendine niye gülüyorsun? " Deyip sırıtmıştı.

Aslında emirin böyle mutlu olması hakanı da mutlu etmişti.

"Hiç, sende durumlar nasıl?" Diye konuştu emir.

Sibele evli kalmak zor olmalıydı.

"Sibel bana bardak fırlatıyor, ben onun böyle vahşi olduğunu bilmiyorudum. içinden resmen başka biri çıktı! Anlayacağın bizim evde aksiyon bol" Hakan sibelin yaptıklarını düşününce bile tüyleri diken diken oluyordu.

Emir kendini tutamamış Hakan'ın haline gülmüştü. Bu baldızı ne fenaymış.
Hakan sinirli bir şekilde söylenmeye başladı.
"Cansuyu ne hale getirmiş biliyor musun?  kız şikayette bulundu. Şikayetini geri alsın diye cansuyu Zor ikna ettim"

"Ciddi ciddi dövmüş mü?"

"Hemde nasıl"

Hakan başta sibele çok kızmıştı ama şimdi bu duruma gülüyordu.

"Akşam bize yemeğe gelsenize" diye teklifte bulundu emir. Sonra ellini Hakan'ın omzuna koydu.

"Sibel iyi biri onu kötü yapan annesi, ve seni adam etmiş. Baksana hiç başka kadınlara bakmıyorsun."

Emir doğru söylüyordu.
Hakan, Emire yaklaştı ve fısıltı çıkan sesiyle konuştu.

"He kuzen, başka kızlara bakayım da karım gitsin dövsün. Hiç öyle aksiyonlu şeylere gerek yok. resmen Karımdan korkuyorum"

Sibel bu iddia meselesinden sonra çok değişmişti. Hakana yüz vermek yerine ona hayatı zehir ediyordu.

"O zaman akşam sizdeyiz kuzen!"

***
Suna hanım misafirler için oldukça lezzetli yemekler yapmıştı.
Zeynep ilk defa kuzenini evinde misafir ediyordu. üstüne kırmızı bir elbise giymişti. Bu elbiseyle İyice karnı belli olmuştu.

Emir eve gelince Zeynep ona kocaman sarılmıştı. Kaynanasıyla konuşmuştu ve güzel haberler almıştı.

"Annemler yarın gelicekmiş ve babamda ayağa kalkmış."

Emir şaşkın bir şekilde zeynebi izliyordu. Anne ve babasını gerçek ailesi gibi yerine koymuştu.

Dünya üzerinde böyle birine zor rastlanırdı.

Zeynebin saçına bir öpücük koydu.
Beğeniyle karısını süzdü.

"Biliyorum güzelim, bu arada Kırmızı elbise sana çok yakışmış"

Zeynep utanmıştı.

Kapı çalınca Zeynep gidip açmıştı.

Sibel ve hakanı karşısında görünce gülümsedi.

"Hoşgeldiniz"

Sibel içeriye girdi ve zeynebin şişmiş karnına baktı. Elleriyle oraya dokundu.

"Ay teyzelerinin bir taneleri nasılarmış" Zeynep gülümsedi.

"İyiler teyzesi"

Hakan salona girmişti. Zeynep ve sibelde arkada kalmıştı.

"Cinsiyetleri belli mi?" Diye sordu.

"Haftaya emirle kontrole gidecez bakalım. "

Sibel çok heyecanlanmıştı. Acaba yeğenlerinin cinsiyeti ne olucaktı?
Birde bunun kıyafet alışverişi vardı.
***
Hep beraber yemek masasına geçmişlerdi. Hakan salatayı ağzına koyarken sibele sinirli bir şekilde bakıyordu. Aynı şekilde sibel de ona bakıyordu. Aralarındaki gerginliği Zeynep de hissetmişti. Bu Sibel hakana bayılmıyor muydu? Niye araları bu kadar kötü olmuştu.

AĞLA KALBİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin