Zeynebin kaynanası Gülten hanım gelmişti. Eşiyle birlikte eşyaları yerleştiriyorlardı.
"Bizim çifte kumrular hâlâ uyuyor" deyip gülmüştü. Mirza beyde ona eşlik etmişti.
"Bu kız bize uğur getirdi baksana ayaktayım. Artık yürüyebiliyorum."
Gülten hanım zeynebi ilk gördüğünde gelini olmasını istemişti ve olmuştu.
"Ali ihsanın oğluda evlenmiş. Hakandan hiç beklemiyordum."
Hakan bildiği çapkın biriydi Allah eşine sabır versin. Gerçi eşi yabancı değildi.
"Neyse ben aşağıya iniyorum..."
Gülten hanım gelini için muhteşem bir kahvaltı hazırlamıştı. Zeynep çok güzel yemek kokuları alıyordu.
"Emir" diye seslendi.
"Burnuma güzel yemek kokuları geliyor. Bu bir rüyaysa uyandırma"
Emir zeynebin sesiyle uyanmıştı.
"Rüya olamaz çünkü bende aynı kokuları alıyorum"
Zeynep yatakta doğrulup konuştu.
"Suna teyzenin madem böyle yetenekleri vardı niye daha önce yapmadı?"
Emir bu kokuları biliyordu annesi gelmişti.
"Zeynep annemler gelmiş!"
Zeynep hemen ayağa kalktı üstüne lacivert bir gömlek altına siyah deri bir etek giymişti. Dizine kadar geliyordu.
"Hani öğleden sonra geleceklerdi?"
Emirde siyah bir takım elbise giymişti.
"Kendilerince sürpriz yapmışlar"
Zeynep hemen aşağıya inmişti. Evin içi çok büyüktü.
"Merdivenlerden yavaş in. Hamilesin!" Zeynep dinler mi? Hızlı hızlı iniyordu.
Zeynep mutfakta kaynanasını görünce duygusalaşmıştı.
"Anne " dedi titreyen sesiyle ve gidip kocaman sarılmıştı. Gülten hanım gelinini bir güzel süzdü.
"Maşallah benim gelinime! Bu hamilelik çok yakıştı sana"
Zeynebin gözleri Mirza beyi aradı. Onu telefonda konuşurken gördü yanına gitti. Sarılmaya çekinmişti.
"Baba çok geçmiş olsun." Mirza bey Zeynebe yaklaştı ve eliyle saçlarını okşadı.
"Sağol güzel kızım"
Hep birlikte kahvaltı masasına geçip oturdular.
Zeynep hiç kaynanasının ellini bırakmıyordu.
"Cidden bu börek nefis olmuş" Zeynep yedikçe masadakiler mutlu oluyordu. Emir kahvaltı ettikten sonra ayağa kalktı.
"Anne iyi ki geldiniz. Karıma sürekli hazır şeyler alıyordum. Ben şimdi işe gidiyorum..."
Zeynep Emire ters ters baktı.
"Beni niye anneme şikayet ediyorsun?"
Sonra Gülten hanımda gelinine destek çıktı.
"Gelinimin canı ne çekerse tabikii alacaksın!" Emir pes etmişti bu ikisi onu çiğ çiğ yerdi.
Mirza beyde ayaklanmıştı.
"Oğlum bende şirkete gelicem beraber çıkalım"
Gelin kaynana yalnız kalmışlardı.
***Sedef hanım yine ders için gelmişti.
Zeynep tüm alfabeyi ezberlemişti."Ali ve selin el ele tutuştu... Bunu defterine Yaz bakalım"
Zeynep kolay bir şekilde yazmıştı. Gülten hanım gelinine biraz kuruyemiş getirmişti.
"Zihnini açar"dediğinde Zeynep bir avuç almıştı. Hocasının yanında yemeye çekinmişti.
Sedef hanım işinden çok memnundu zeynepte oldukça istekliydi.
"Yazında güzelmiş" sedef hanımın iltifatıyla Zeynep biraz utanmıştı.
"Zaten sayıları öğrendin şimdi çarpım tablosunu ezberlemeni istiyorum"
Bir haftada çarpım tablosunu ezberlemek zorundaydı. Emir ona yardım ederdi. Tüm ödevlerini ona yaptırıyordu.
Okumak çok güzeldi.
Bu hamilelikte yoruluyordu ama pes etmeyecek devam edecekti.Harflerden çok sayılar ilgisini çekmişti.
Sedef hanım gittikten sonra kaynanası gelip zeynebin yanına oturmuştu.
"Eee isimlerimizi yazabilir misin?"
Zeynep elline kurşun kalemi aldı ve defterine " Gülten Anne" yazdı. İlk onun ismini yazmıştı. Bu da Gülten hanımı duygusalaştırmıştı.
Zeynep kafasını onun dizlerine koydu.
"Bana Anne olduğun için teşekkür ederim"
***
Zeynep biraz dinlenmek için odasına gelmişti. Eline aldığı telefonla emiri aradı bir kaç çalıştan sonra açılmıştı.
"Efendim Zeynep!"
Galiba emir toplantıdaydı.
Hemen kısa kesecekti."Şey emir gelirken..."
"Hazır yemek yok! Annem sen ne istersen yapar"
Zeynep kızmaya başlıyordu daha lafını bitirmemişti.
"Ben seni hep yemek için mi arıyorum?"
"Evet!" Diye konuştu emir.
"İnsan bir reddeder... Sadece şiş isteyecektim!"
"Şiş mi?"
Emir anlamamıştı.
"Tavuk şişi mi?" Zeynep derin bir nefes aldı.
"Örgü şişi emir! Çocuklarıma patik örücem! Anladın mı? Mavi ve pembe renkte ipte al!" Deyip telefonu emirin suratına kapatmıştı.
"Yemek için mi arıyorum hemen konuyu yemeğe getiriyor. Hiç bunun hamilelere saygısı yok"
Telefonuna bir bildirim sesi gelince gidip baktı.
Kimden: emir
Güzel karım artık banada bir kazak örer...Zeynep yeni öğrenmişti okumayı ve yazmayı. O yüzden biraz geç okumuştu.
Kime : emir
Seana kazzak fealan örmüyorumTekrar mesaj gelince Zeynep okudu.
Kimden : emir
Seana değil sana
Kazzak değil kazak
Örmüyorum değil örüyorum
Hepsini yanlış yazmışsın bilgin olsun. Eve gelince tekrar edelim.AYRINTIYI FARK EDEN VAR MI?
ŞİMDİ KİM ANLADI BİLMİYORUM AMA SÖYLEMEK İSTİYORUM.
ZEYNEP SADECE ÖRMÜYORUM KISMINI DOĞRU YAZMIŞ AMA EMİR EFENDİ ONU ÖRÜYORUM OLARAK DEĞİŞTİRDi ANLADINIZ MI?YORUMLARINIZI BEKLİYORUM OKUMAK İÇİN SABIRSIZLANIYORUM 😍😍❤️❤️❤️❤️❤️❤️♥️♥️♥️♥️♥️
BOLCA YORUM 🤲 (AMİN)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AĞLA KALBİM
Romance"Hamileyim..." Dediğimde çok sevdiğim yeşil gözlerini bana dikti. Öfkeli bakmıyordu... Ama bana acıyormuş gibi bakıyordu. "Çocuk doğduktan sonra seni bir daha çevremde görmek istemiyorum." Dediğinde gözlerimin dolmasına engel olamadım. *** Zeynep ok...