5.Bölüm

2.3K 118 19
                                    


Keyifli  Okumalar:)) 

***

Doğa'dan(Devam))) 

Aslı  Temir  ile  birlikte  sınıfa  çıktığımızda  bir  an  dersin  fizik  olduğunu  hatırlayınca  gülümsemem  soldu  nefret  ediyordum  bu  dersden.En  sevdiğim  ders  biyoloji  ile  matematik  dersiydi.

"Kanka  yüzün  niye? soldu  hayırdır"  dedi  Aslı."Ders  Fizik  ya  ondan"  dedim."Hadi  fazla  gecikmeden  sınıfa  girelim"  diyerekten  Aslı  sınıf  kapısını  tıkladı.Kapıyı  açtığımızda  allahtan  Fizik  hocası  yoktu.

"Oooo  kimleri  görüyoruz  bakalım?"  diyen  sarı  saçlı  kıza  göz  devirdim.Bir  tane  çarpacağım  şimdi  göreceksin  kim  olduğumu."Ezik  Aslı  ve  arkadaşı  Doğa  Hanım!" dedi  tekrardan.Ezik  derken  Aslı'ya  mı? demişti  şimdi  bu  salak.

Birde  yanına  arkadaşlarını  getirmiş  senden  korkan  senin  gibi  olsun."Ne  diyorsun  kızım  sen!"  diye  bağırdım.Sınıf  aniden  bana  baktılar."Sakin  ol  küçük  kayinço "  dedi  adını  bilmediğim  ayakta  mal  gibi  dikilen  esmer  siyah  saçlı  kahverengili  çocuk."Çekilin  önümüzden  yoksa  sonunuz  kötü  olur"  dedim.

Sinirli  bir  şekilde  hepsi  birden  Aslı  ile  bana  baktılar.Aman  çok  korktuk  ya.."Seninle  sonunla  hesaplaşacağız  Aslı  Temir!"  diyerekten  omzuma  vurup  sıralarına  doğru  yol  aldılar..'Sakin  ol  küçük  kayinço'  diyen  çocuk  bana  ters  ters  bakmaya  başladı.'Bende  ne  bakıyorsun  mal' dercesine  bakışlarımı  yolladım.

Sanırım  anlamıştı  ve  yanıma  geldi."Merhaba  ben  Enes  Akgün!"  dedi.Bende  onu  terslercesine  "Napıyım!"  dedim."Belki  tanışmak  istersin  diye  öyle  söylemiştim  peki  kendin  bilirsin"  dedi  Enes.

"Bende  Doğa  Akman! tanıştığıma  memnun  oldum  Enes"  dedim.Gülümseyerek  bana  baktı.."Bende  tanıştığıma  memnun  oldum  Doğa  Akman!  hadi  sıranıza  geçin  başkan  benim  kara  tahtaya  yazılırsınız  vallaha"  dedi  tekrardan.

"Tamam  geçiyoruz"  dedikten  sonra  Aslı  kendi  sırasına  bende  kendi  yerime  geçerek  fizik  hocasını  bekleyeceğim  derken  tam  o  sırada  hocamız  geldi.Herkes  ayağa  kalkınca  istemsizce  bende  kalktım.

"Selamün  aleyküm  çocuklar"  dedi Hoca.Dersimiz  din  miydi?.Hep  bir  ağızdan  'aleyküm  selam  hocam'  dedikten  sonra  hoca  kapıyı  kapatıp  bizde  yerimize  oturduk.Hoca  tahtaya  doğru  geçerken  fizik  dersini  sevmediğimden  dolayı  sıramı  kafama  gömüp  uyumaya  çalışmaya  başladım..Fakat  bu  gürültülü  sesten  kim  uyabilirdi ki?Neyse  deyip  içimden  sıramı  kafaya  gömüp  zilin çalmasını  bekleyecektim..Ta ki  kafama  tahta  kalemi  denk  gelene  kadar.

Bunu  atanın  hesabını  soracaktım  az  daha  gözüme  geliyordu!!! 

SÜT  ABİLERİM  Mİ? (Düzenlenecek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin