Selammm
Hepiniz hoş geldiniz canlar:)
Uzun zaman sonra tekrar yine ben bu aralar yazamıyordum telefonum kırılmıştı bu kitaba da biraz önem vermek istedim yeni telefona geçtim hesabımı yükleyip tekrar yazdım.
27.000lerde olmuşuz kitabımın her bölümünü okuduğunu için teşekkür ederim hepinizi ayrı ayrı seviyorum sohbet etmek isterseniz ben her zaman buradayım bilginize olsun.
Finale çok az kaldı bu kitabımda o yüzden 200 oy 150 yorumm yapar mısınız? benim için.Tam 3 aydır felan bölüm yazmıyordum özlemişim biraz.
Fazla uzatmadan bölüme geçelim asklar<3
Keyifli okumalar dilerim:)
***
5 ay sonra
(bir kaç bölüm öncesi 2 yıl uzatmıştım fazla yıl olmasın diye 5 ay sonrasını koydum bilginize.)
Doğa'nın Anlatımıyla
Şu an evimizin balkonunda 2 gün sonrası yapılacak olan düğün çadırını izliyordum.Ne zor bir şeymiş be ailesinden ayrı kalmak ah canım anam sözünü tutsaydım da bunları çekecek zorunda kalmasaydım.
Ama iyi bir tarafı ise sevdiğim adamla evleniyordum gidipte babamın zorla evlendireceği adamla değil ya.
Düşünsenize sevdiğiniz adamdan zorla ayrılıp sevmediğiniz adamla evleniyorsunuz resmen kıyametin kopuş günü gibi bir şey olurdu allah korusun deyip elimi duvara vurdum bu işaret ise nazar değmesin anlamına geliyormuş.
Ne alaka ise?
Biz Bekir ile tam 2,5 yıl nişanlı kalmıştık çok mu uzun sürmüştü anlamış değildim ama vakit onunla birlikteyken güzel geçmişti annesi,annemle sürekli kavga edip dursa da bir şey diyemiyordum dünür bunlar aralarında böyle şey olurdu.
Annesi beni bir el kızı değil bir kendi kızı gibi görüyordu benim hoşuma gitmişti bu durum annem goca götlü karı dese de aldırış etmiyordu bende hep kendi kaynanımı savunuyordum kadının bir suçu yoktu çünkü kendi annem gelir ortaya bir laf atır giderdi.
Geçen gün Bekirin annesi mesela baklava tatlısı yapmış dondurmanın yanında tadımlık olsun diye bir tabağa koyup kişiye göre dilinlemişti.Annem de tutturdu ben onun yaptığı şeyi yemem diye kaynanam allahtan bir şey demeyip akıllıca oturmuştu çok sakin ve dik başlı bir kadındı.
Kendi sözünü değilde gelinin sözünü tutardı yani benimkisinin...allah herkese böyle bir kaynana nasip etsin.
Çadır işi bitmişti şimdi ise sandalyeleri diziyorlardı her tarafa ev düğünü olacaktı Bekir'gilin taraf salon düğünü istemişti annem tutturdu salon düğünü olmasın ev düğünü olsun diye herkese karşı zıt davranıyordu.
Ben herkes ne derse tamam deyip geçiştirmiştim bir de bunla uğraşmayacaktım bir an önce Bekirle kavuşmak istiyordum.O da olacaktı inşallah.
Sizce salon düğünü mü?ev düğünü mü*iyiydi bende bunda kararsız kalmıştım.
"Doğa"diye seslenen anneme doğru baktım.Yüzü solmuş sesi hüzünlü bir şekilde geliyordu annem bir kaç gündür böyle tuhaftı."Efendim anne"dedim.Annem ellerini arkaya saklamış gözleri kısık bir şekilde bana bakıyordu.
"Anne sen iyi misin*bak bir şey felan olduysa hastaneye götürebiliriz Bekir ile"dedim."Zaten hastaneden geliyorum kızım gitmemize gerek yok"dedi annem.Korkmaya başlamıştım umarım kötü bir şey olmamıştır.
"Anne ne olacağını söyleyecek misin?artık"diye meraklı sesimle sordum.Annem sıkıntılı bir nefes nefes alarak söylemesiyle beraber ala karanlığa kavuştum şu an ne durumdaydım bilmiyordum ama benim annem hamileydi ve ben abla oluyordum.
+++
Kestikkğğ
Düşünsenize düğüne 2 gün var anneniz hamile böyle bir durumda ne yapardınızz?
Diğer bölümde görüşmek üzere canlar seviliyorsunuzz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SÜT ABİLERİM Mİ? (Düzenlenecek)
ChickLitOkula yeni gelmesiyle beraber hiç bir zaman öğrenemediği gerçeği bilmeyen Doğa Akman okulda hem kendi yaşıtıyla olan kuzeni ile karşılaşır hemde 3 tane süt abisi ile..#Başlama tarihimiz 25.09.2021# ~Keyifli Okumalar~