35.Bölüm

483 35 38
                                    

Jarzım  10  hızlıca  yazacağım  bakalım sjsjjjzjjsjsjs.

Hadi  bakalım  hızlıca  bölüme  geçekk:))

Keyifli  Okumalar.

***

"Üçlü  Salak  yan  yana  ne  güzel  oturuyor" diye  sinirle  söylenen  Bekir'e  baktım.Neden  böyle  bizd  kabaca  davranıyor?

"Dörtlü  salak  da  yan  yana"diye  söylendi  Aslı.Ezel'in  yumruk  yapıp  sinirlendiğini  gördüm.En  fazla  ne  yapabilirdi  ki  salak  ya  bu...

"He  aynen" diye  cevap  verdi  yer  cücesi.Nisa'ya  olan  sinirimden  dolayı  ona  lakap  takmıştım.Yer  Cücesi...

"Kendinizi  bilmeniz  çok  hoşuma  gitti"dedim  sakin  bir  şekilde."Aynen  sizlerle  uğraşamıyacam  geri  zekalılar  işinize  bakın" dedi  Nisa.Kendine  diyordu  aptal.Hiç  sevmiyordum  bu kızı.

"Hadi  siktir  git  o  zaman" diye  söylendi  Aslı.O  da  sevmiyordu  Nisa'yı...

"Dua  et  ki  yanında  kankaların  var  Doğa  Akman!" dedi  Nisa.Kankalarım  olmazsa  ne  yapacakmış  yer  cücesi  sanırım  burnunu  tekrar  kırmamı  istiyordu!

"Sanırım  yenden  burnunu  kırmamı  istiyorsun!" dedim.O  sırada  yanıma  benimki,yani  Bekir  Polat  gelmişti..

"Sen  Nisa'nın  burnu  mu? kıracan  lan  sen!" diye  bağırdı.Kolumu  sıkıca  tutmaya  başladı...

"Evet  kırmışlığım  da  var  zaten  kankandan  daha  haberin  yok" diye  sinirle  söylendim."Bırak  kolumu  lan" diye  de  sonuna  bağırarak  ekledim cümlemi.

"Aptal  seni  burada  boğmadığıma  dua  et  sen" dedi  Bekir.Yani  Enes'gil  felan  olmasa  arkadaşlar  ölecektim.Keşke  boğsada  gitsem  buralardan...

"Götün  yiyorsa  elle  bu  kızı  hele  bir  boğmaya  çalış  o  zaman  sen  görürsün  Bekir!" diye  sinirle  bağırdı  Enes.

Uğraştığımız  kişilere  bakın  Arkadaşlar.

Bekir  Polat!

Nisanur  Vural(Yer  Cücesi)

Ezel  ve  Aleyna'yı  siktir  edin  onlar  Nisadan  korktukları  için  ona  uyuyorlardı  ne  diyorsa  yapıyorlardı  anlayacağınız.

Ve  arkadaşlar  Bekir'in  sıkıca  tuttuğu  ben  onu  düşünürken  beni  boğmaya  başladı  ne  ara  eli  boynuma  gitmişti.

Enes  ne  olur  yanıma  gel...

***

Püü  sonu  kötü  bitti?

Bölümü  nasıl  buldunuz?

Bekir  aşko  sen  niye  bu  kıza  böyle  davranıyorsun  süreki  canını  yakıyorsun.Üstelik  onu  boğman  Enes  gelirsem kaç  kanka  qowqpkwşqkwl.

Nisa?

Doğa?

Aslı?

Bekir?

Diğer  bölümde  görüşmek  üzere  canlar  seviliyorsunuz:)

Bir  bölümde de  yeni  gelen  karakterle  Doğa'yı  yemeye  çıkaracağım<3

Bay  Bay.

SÜT  ABİLERİM  Mİ? (Düzenlenecek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin