7.Bölüm

1.8K 94 17
                                    


Doğa'dan(Devam)) 

"Iyy  şu  kızın  tipe  bakın  kendimden  iğreniyorum  çirkinlikler  sırasında  1.Sıraya  aldım  bu  sarı  çiyanı"  dedi  bana  benzeyen  çocuk.Deli  gönül  git  diyo  tekmeyi  bas  ama  şimdi  ölmek  zorunda  felan  da  kalmasın  uğraşamam  şimdi.

"Bak  abimi  çağırmak  zorunda  kalmayım  gebertirim  seni!"  dedim.Çocuğun  bakışları  aniden  bana  döndü."Siktir  git  çağır  istersen  kuzenlerini  de  çağır"  tekrardan.Artık  burama  kadar  gelmişlerdi  Aslı'nın  dediğine  göre  bu  5  velet  okulun  çetesiymiş.

"Kız  ile  düzgün  konuş  lan  it  herif"  diyen  Doğukan  sarışın  çocuğun  üstüne  doğru  yürümeye  başladı  bende  gurur  yapmışcısına  kollarımı  göğsümde  birleştirerek  onları  izliyordum.Şu  an  mal  gibi  durduğuma  emindim!

"Kavga  etmeyin!Doğa  ne  işin  var  lan  senin  burada"  diye  seslenen  kim  olduğuna  baktım.Ama  ben  bunu  tanımıyordum  ki?  bu  beni  nereden  tanıyordu  akıllarda  ki  soru.

"Sende  kimsin  lan"  diye  sordum.Sinsice  gülerekten  bana  baktı."Benim  kim  olduğumu  çok  iyi  biliyorsun  değil  mi?  abiciğim"  dedi  tekrardan.Bilsem  sormazdım  heralde  değil  mi  it  herif.

"Bilsem  sorardım  değil  mi  lan  hayırdır  abi  derken  ne  iş  tahmin  ettiğime  göre  bizle  yaşıt  gibi  gözüküyorsun  zaten"  dedim.Omuz  silkti  ve  bana  baktı."Evet  senle  yaşıtım  abiciğim  ve  senden  de  11  ay  büyük  olan   abin  yeni  abine  de  merhaba  de  güzel  kız  kardeşim!"  dedi  ayol  ne  oluyor  burada?

"Kes  sesini  edebiyat  yapma!"  dedim."Abiye  de  saygısızlık  yapılmaz  ufaklık"  dedi  tekrardan."Ufaklık  değilim  ben  at  ağızlı  git  işine  uğraşma  benimle"  dedim."Peki  küçüğüm"  deyince  ayağına  bir  tane  tekme  geçirince  acıyla  inlemeye  başladı..Sadece  şunu  bastıra  bastıra  dediğini  duydum.

"Benden  kaçmalısın  Doğa  Akman! yakaladığımda  sonun  kötü  olacak  herkes  gibi.." eyvah  işte  şimdi  sıçmıştık  bende  onun  dediğini  yapıp  Aslı  ile  sınıfa  doğru  tekrardan  kaçtık..

SÜT  ABİLERİM  Mİ? (Düzenlenecek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin