28.Bölüm

535 37 29
                                    

Keyifli  Okumalar:)

Multi: Doğa

Yarın  yazılı  war  ben  mi  ona  gireceğim  yoksa  o  mu  bana  girecek  bilemedim  qowkwıwkpwkwkw.

Kafasına  top  gelse  ne  yaparsınız?

***

Enes'in  yanıma  gelmesiyle  irkildim."Piştt  ağlama" diyerek  göz  yaşlarımı  silmeye  başladı.Onun  söylediği  sözlerden  sonra  bir  süre  ağlamış  bir  şekilde  bulunmuştum!

Düşünsenize  sevdiğiniz  sizi  sözleri  ile  kırıyor?

Ne  acı  bir  şey  değil  mi? Ah  Bekir."Off  Eness  ya" diye  haykırdım."Dışarı  çıkalım  mı? birtanem" diye  sordu.

"Temiz  hava  alırız  kendine  gelirsin" dedi  Enes.Aslında  çıksak  dışarı  iyi  olurdu."Peki  çıkalım  hırkamı  alayım  da  ben" dedim.Göz  kırptıktan  sonra  koluma  girdi.

Eğer  böyle  erkek  kankanız  varsa  şanslısınız? Ama  bizi  sevgili  sanan  bazı  gerizekalılar  var.Biz  aldırış  etmiyoruz  ama.

"Ben  alırım  güzelim  bekle  sen" diyen  Enes'e  göz  ucuyla  baktıktan  sonra  hırkamı  verip  giyip  Enesle  birlikte  bahçeye  doğru  ilerledik!!

İnşallah  onunla  karşılaşmazdım.

***

"Al  güzelim  iyi  gelir  sıcak  sıcak  kahve  iç" diye  elinde  tutan  kahveyle  Enes'e  gülümseyerek  baktım.Hava  biraz  esiyordu  amk.

"Teşekkür  ederim  yakışıklım  benim" dedim.O  da  yanağımdan  iki  makas  aldıktan  sonra  yanıma  oturdu.

"Eee  kimi  arıyor  gözlerin" diye  sordu.Çünkü  Bekir  var  mı  ne  yapıyor  diye  etrafı  göz  dikiyordum.Anlamıştı  bakışlarımdan."Bekir'i  arıyorsun  değil  mi?" diye  sordu."Evet" dedim.Tedirgin  sesimle.

"O  piçin  neresine  aşık  oldun  anlamadım  bir  türlü" dedi  sinirlendiği  belliydi  Enes'in.Ay  keşke  sırrımı  vermeseydim  diye  düşünüyordum  ama  söylemezdi  heralde  kimseye...

"Aşk  çok  saçma  be  usta" dedim  gülerekten."Aynen  öyle  be  kanka" dedi  Enes.Arkamdan  seslendiklerinde  tam  ayağa  kalkacağım  sırada  kafama  sert  bir  darbe  ile  basketbol  topu  diyince  Enes'e  baktıktan  sonra  gerisi  karanlıktı.

Bu  topu  atan  ise  canımı  yakan  Bekir  Polattı.

SÜT  ABİLERİM  Mİ? (Düzenlenecek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin