50.Bölüm

347 26 26
                                    

MultiMedya: ~Şarkı~Zeynep  Bastık  Uslanmıyor  Bu.

Keyifli  Dinlemeler  ve  Okumalar❤️

&&&

...

Kahvemden  bir  yudum  aldım  şu  an  sakinleşmeye  çalışıyordum  masada  duran  telefonumu  alıp   rehbere  girip  Bekir'i  aramaya  başladım..

Umarım  açarsın.Derin  bir  nefes  aldım.Ve arama  tuşuna  baştım  kalbim  küt  küt  atıyordu  heyecandan.

Düşünsenizs  sevdiğinizi  arıyorsunuz  ve  açıyor  onunla  saatlerce  konuşuyorsunuz..Nerdee  hayaller  ver  gerçekler  işte.

Açtı  gerçekten  aradığımda  ilk  defa  açmıştı.Yutkundum.."Alo  Doğa  bir  şey  mi? oldu  ilk  defa  aradın  beni"dedi  heyecanlı  bir  şekilde  Bekir.

Kekeleyerek  konuşmaya  başladım  korkuyordum  çünkü  dilim  el  vermiyordu."Ş-şey  B-ekir  ben  evde  yalnızım  korkuyorum  odama  az  öncs  geldiğimde  penceremin  camları  kırılmış  odam  dağılmış  bir  şekilde  gördüm  ne  olduğunu  bilmiyorum!" dedim.

Güldü  sadece."Halisyon  görüyorsundur  salak  ne  yapsın  senin  millet  camını  uydurma  Doğa  bende  bir  şey  oldu  salak  mısın? kızım"dedi.

Hayal  kırıklığına  uğramıştım.Ben  bir  şeyleri  asla  uydurmazdım  geri  zekalı.Korktuğumu  görsen  böyle  konuşmazdın  malo..

Aradığıma  pişman  olmuştum.

"Kapat  telefonu  şerefsiz  seni!" diye  bağırdım."Hay  hay  sen  iste  aptal  napıyım  sen  korkuyorsun  camın  kırıldıysa  git  tamir  ettir  allah  allah"diye  gülerek  telefonu  suratıma  kapattı.

Gözümden  bir  damla  düştü.Ben  o  gelir  diye  beklerken  benimle  dalga  geçmişti.Neyse  diyip  dolabıma  yöneldim  özellikle  orası   çok  dağılmıştı.

Odama  geldiğimden  beri  düşünüyordum  acaba  hırsız  mı? girmişti  eve  bir  şey  bulamayınca  da  geri  pencere  camından  hızlıca  çıkmış mıydı??

Bu  aralar  çok  düşünüyordum  ya.Tam  dolap  kapağımı  açacağım  sırada  telefonuma  bildirimler  gelmeye  başladı.

Kim  olduğuna  baktığımda  ise  biri  Bekir,diyeri  ise  yabancı  numaraydı.Whatsapa  girip  hızlıca  yabancı  kişinin  mesajını  okumaya  başladım..

Kesinlikle  benim  başıma  adım  gibi  eminim  ki..kötü  bir  şey  gelecekti.

SÜT  ABİLERİM  Mİ? (Düzenlenecek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin