11.Bölüm

1.2K 73 28
                                    

Devamkeee😇

Keyifli  Okumalar  Bebişler💞

Buraya  bir  Doğa  Akman  seansı  bırakıyorum  iyi  bakın😎😂

Buraya  bir  Doğa  Akman  seansı  bırakıyorum  iyi  bakın😎😂

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

***

"Anneee  nereye  geldik  biz" diye  soru  sordum.Annem  arabayı  park  edince  arabadan  hızlıca  çıktım  kapıyı  sert  çarpınca  annemin  sert  bakışlarıyla  karşılaştım!

"Ne  diye  hızlı  çarpıyon  kızım" dedi  annem.Burası  ne  biçim  yerdi  aga.Gelmek  için  can  atmıyordum...

"Of  anne  bilmediğim  yere  niye  getirdin  şimdi  beni" dedim.Annemin 'hasbinallah' diyişini  duydum."Gir  evin  içine  kızım  ve  abilerinle  tanış!"dedi  annem  sinirli  bir  şekilde.

Abilerim  derken  ne  oluyordu  lan  hiç  bir  şey  anlayamadım  amk.

"Abilerim  derken  anne  ne  oluyor  ben  hiç  bir  şey  anlamadım!" dedim  sesimi  yükselterekten.Annemin  bana  bakışları  komikti.İstemsizce  güldüm  be  ulan  anneee.

"İçeri  geçince  anlarsın  kızım" dedi  annem.Nedense  bana  kızım  demesi  garibime  gitti  aga  be.

"Tamam  anneciğim" diyerekten  annemin  koluna  girip  eve  doğru  yol  aldık  umarım  kötü  kişilerle  tanışmazdım.

Ben  varya  çok  soğuk  kanlı  birisiydim! kendimden  bile  korkuyordum  bazen.

***

"Hoşgeldiniz  efendim" diyen  tontiş  ablaya  tebessüm  ettim.Bizi  içeriye  buyur  edince  ayakkabılarımı  çıkartıp  içeriye  girdim.

"Hoşbulduk" dedi  annem.Bize  doğru  yaklaşan  uzun  boylu  sarı  saçlı  zayıf  bir  kadını  gördüm  ve  benim  yanıma  yaklaştı.

Ne  kadar  güzel  bir  kadındı  vay  be.Bunun  çocukları  varsa  kesin  güzel  veya  yakışıklıydı.

"Merhaba  güzel  kızım!" dedi  kadın.Kızım  ve  güzel  derken  anlamadım  lan  ben  hiç  bir  şey  aaaa yeter  ama.

Ona  doğru  baktım  bana  gülümseyerek  bakıyordu  bende  ona  gülümsedim."Merhaba" diyerek  mırıldandım...

"Bak  kızım  bu  senin  süt  annen  tanışmak  ister  misin?" diye  sordu  benim  gerçek  annem!

Yok  sahte  annendi  amk.Dedi  iç  sesim  sen  sussan  iyi  edecen  gir  tekrar  içime  sen.

"Süt  anne! derken  anne" dedim."Sen  küçükken  benim  sana  sütüm  yetmedi  anneciğim  Sanem  de  benim  en  yakın  arkadaşımdı  durumu  anlatınca  seni  emzirmek  istedi  ayrıca  senin  tatlığını  çok  beğendi" dedi  annem.Anlatırken  kadının  gözleri  doldu..

SÜT  ABİLERİM  Mİ? (Düzenlenecek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin