15.Bölüm

882 59 74
                                    

Hepinize Merhaba Canlar!

Yeni bölüme hoşgeldinizz

Şunu belirtmek isterimki benim Aslı olan karakterimin gerçek ismi şu= Dasha Taran.

Doğukan'ın gerçek ismi ise= Manu Rios❤️

Ama Doğa'nın ismini bilmiyorum eğer bileniniz varsa bana yazabilirsiniz🥰

Hadi bakalım hepinize keyifli okumalar💞

***

Doğa'nın(Anlatımıylan)

Hepinizee günaydınn yeni bir güne uyandım her zamanki gibi..Annemden önce ilk defa mutlu bir şekilde uyandımkee.

Neyse yataktan hızlı bir şekilde 'hoppa'diyerekten uyandım.Seviyordum bu kelimeyi lan.

Banyoya doğru ilerledim.Vardığımda musluğu açıps elimi yüzümü yıkadım.Bugün ne kadar keyifliydim lan.

Ama şu durum vardı ki anonim kimdi???

Musluğu kapatıp saçlarım kısa ve düz olduğundan dolayı açık bırakıp sadece taradım.

Banyodan çıkıp odama yöneldim.Masada duran telefonumdan bildirimler gelince mesajları okumaya başladım..

(Kaan) Çevrimiçi

(Doğa) Çevrimiçi

Kaan: günaydın güzelim.

Görüldü

Doğa: gnaydın.

Kaan: ne yapıyorsun?

Doğa: kahvaltı yapmaya gideceğim şimdi sen ne yapıyorsun?

Kaan: dünya güzeli ile mesajlaşıyorum🤭😁

Doğa: yaaa tşk ederim.

Kaan: rica ederim ne demek güzelim.

Kaan: beni ne diye kaydettin bakalım;)

Görüldü

Doğa yazıyor

Doğa: 'Kaan' diye kaydettim😂

Görüldü

Kaan yazıyor

Kaan: peki ben de seni kaydettim.

Doğa: ne diye?

Kaan: 'Dünya Güzelim' diye 🙃

Görüldü

(Doğa) Çevrimiçi

(Kaan) Çevrimiçi

Kaan'ın mesajına görüldü atıp bilinmeyen ve Aslı'nın mesajlarını okumaya başladım.

Bilinmeyen Numara: günaydın kalktın mı? benimki.

Bilinmeyen Numara: nasılsın?

Bilinmeyen Numara: dün en son bana küfür edip çevrimdışı oldun niye ettin lan.

Görüldü

Doğa yazıyor

Doğa: sanane amk.

Bilinmeyen Numara: bak gene ettin yaa.

Doğa: bak sana açıklayım tamam mı? lan şimdi şöylekee.

Bilinmeyen Numara: Tm lan.

Doğa: 'AMK' kelimesi küfür değil onun açıklaması=AZCIK MANTIKLI KONUŞ demek!!!

Görüldü

Bilinmeyen Numara yazıyor

Bilinmeyen Numara: kafam karıştı amk.

Doğa: anneme ben whatsaaptan o işteyken 'amk' yazdım kadın yanlış anladı eve gelince beni oklava ile kovalamıştı.

Görüldü

Bilinmeyen Numara: puahhh bende öyle olsa bende yanlış anlardım apwıelwkkeekksksjs.

Doğa: sonra durumu açıkladım özür diledi.

Bilinmeyen Numara: anladım komik olmuş lan.

Doğa: neyse okula gideceğim sonra görüşürüz annem ters ters bakıyor daha yeni  odama  geldi!!

Görüldü

Bilinmeyen  Numara  yazıyor

Bilinmeyen  Numara: peki  bebam  kaynanam  sinirli  mi? Bakıyor.

Doğa: ne  kaynanası  be  düzgün  konuş  lan!

Bilinmeyen  Numara: peki  güzelim  okulda  görüşürüz.

Doğa: görüşürüz.

Görüldü

(Doğa) Çevrimdışı

(Bilinmeyen  Numara)  Çevrimdışı

***

Whatsaptan  hızlıca  çıktıktan  sonra  bana  sinirli  bakışlarla  bakan  anneme  dik  dik  baktım.

"Kiminle  yazışıyordun  sen  bakim" dedi  annem.Eyvah  anneme  Aslı  ile  yazıştım  desem  ne  derdi  acaba?

"Aslı  ile  yazıştım  anne  sorun  mu? var" dedim  sakin  bir  sesimle."İyi  kızım  hazır  mısın?" diye  sordu  tekrardan."Evet  anne hazırım  ben  okulda yapacağım  kahvaltıyı  canım  bir şey istemiyor  formamı  giyip  hemen  çıkacağım!" dedim.

"Peki  kızım  kendin  bilirsin  ben  bugün  hastanede  nöbetçiyim  geç  kalcağım  o  yüzden  yedek  anahtarı  al  sen  sakın  kaybetme  tamam  mı? benim güzel  kızım" dedi  annem.

"Tamam  annem" dedikten  sonra  annem  ellerini  beyaz  önlüğene  koyarak  bana gülümsedikten  sonra  odamdan  çıktı.Bende  Aslı'ya  tamam  yazdıktan  sonra  dolabıma  yönelip  siyah  kot  pantolunumla  okul  formamı  alıp  güzel  bir  şekilde  giydim.

Okul  çantamı,cüzdanım  ve  telefonumu  alıp  odamdan  hızlı  bir  şekilde  çıkıp  okula  yetişmek  için  hızlıca  evden  çıkıp  yüremeye  başladım.

~~

Bölümü  nasıl  buldunuz?

Kaan?

Doğa?

Bilinmeyen  Numara😁

Multi: Doğukan😆

Diğer  bölümde  görüşmek  üzere  arkadaşlar✨

Hadi  eyw  bende  kaçtım👋

497 kelime

SÜT  ABİLERİM  Mİ? (Düzenlenecek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin