24.Bölüm

650 45 33
                                    

Püüüü  bölüm  geliyor  gelmekte  olan  Canlar.Bana  bazılarınız  yazmış  neden? ara  verdin  diye  geri  tekrar  başlayım  dedim  alekskksk.Yakında  final  olacak  zaten.

"Bir  Zamanlar  Asker  Kızıydım" kitabıma  hem  göz  atın  arkadaşlar  hemde  ona  ara  verdim  tekrar🥺

Sizleri  itiraf   sayfasına  bekliyor  olacağım hadi  fazla  uzatmadan  bölüme  geçelim!

Keyifli  Okumalar❣️

***

Doğa'nın(Anlatımıyla)

Elimde  bir  yandan  kahvemi  yudumlarken  bir  yandan  da  telefonumla  ilgileniyordum.

Bu  bana  saçma  sapan  şekilde  yazan  geri  zekalıyı  Aslı  ile  birlikte  bulacaktım.Benim  adım  Doğa! ise  kesinlikle  bulurdum.

Sizce  bulabilir  miydim?

O  kadar  bilmiş  bir  şekilde  ve  beni  çok  iyi  tanıyor  şekilde  konuşuyordu.Fazla  da  sövmüştü  bana!

Aniden  bildirimlere  tek  tek  mesaj  gelince  olduğum  yerden  sıçrayıp  whatspptan  gelen  mesajları  okumaya başladım...

0507***: saçmalayan  kişi  tekrar  aranıza  hoşgeldi!!

0507***:  selam  cınım  ben senin  amcanım!

0507***:  amca  deme  lan  bana  lazım  olurum  sonra  sana:)

Görüldü

(Doğa) Çevrimiçi

0507*** kişisini "Amcam" olarak  kaydettiniz

Amcam:  benim  kim  olduğunu hatırladın  mı? güzelim.

Amcam:  hattımı  senin  için  tekrar  değiştirdim mq?

Görüldü

Amcam:  o  görüldüler  sana  tek  tek  girsin  doğa!!

Amcam:  bak  hala  çevrim  içi  wleklwekekkej.

Amcam:  hay  sikeyim  doğa?

Amcam:  ben  ben  önceden  sana  yazan  bay  anonimm!!

Görüldü

Doğa  yazıyor

(Amcam) Çevrimiçi

Doğa:  sen  yine  mi? geldin!!

Amcam  kişisini  "Bay  Anonim!" olarak   kaydettiniz

(Doğa) Çevrimdışı

SÜT  ABİLERİM  Mİ? (Düzenlenecek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin