29.Bölüm

535 36 24
                                    

Keyifli  Okumalar:)

Multi: Hatice

***

Elime  krem  süren  Enes'e  baktığımda  hafifçe  gülümsedim.Yan  tarafımda  topu  bana  atıp  elimi  yakan  kalbimin  efendisi...Bekir  Polat vardı.Ne  garip  değil  mi? sevdiğinizin  yanında  olması.

"İyi  misin? şimdi  güzelim" diye  sordu  Enes."Teşekkür  ederim  daha  iyim  şimdi" dedim.Ardından  hiç  beklenmedik  cevap  geldi.

"Sen  buna  güzelim  mi? diyorssun  anlayamadım" dedi  Bekir.O  sana  anlatır  canım.

"Evet  duymadın  mı?" dedi  Enes."Duydum  da  bu  mala  kim  güzelim  der  onu  anlayamadım" dedi  Bekir.Bana  bir  sen  hariç  herkez  diyor  canım!

"Sen  hariç  herkes  diyor  sen  merak  etme  Bekir  Polat!" dedi  Enes  sinirli  bir  şekilde."Enes  canım  çıkalım  mı? burası  beni  biraz  bunalttı  da" dedim  ona  gülerekten  baktım.

"Tabi  sen  iste  kremini  de  al  sürersin  arada  bir" dediğinde  isi  göz  ucumla  Bekir'e  baktım.O  an  göz  göze  geldik  tabi  bana  sinirli  bir  şekilde  bakıyordu  gülerek  bakacak  değil  ya?

"Hadi  çıkalım  dedikten  sonra" Bekir'e  saçlarımı  savurarak  onun  önünden  hızlıca  Enes  ile  sınıfa  doğru  ilerledik.Yanlış  anlamamıştır  umarım!

***

Bay  Anonim: altınların  vardı  bitti  mi?

Bay  Anonim: dolarlar  eurolar  gitti  mi?

Bay  Anonim: avan  mı  söndü  başın  mı?  döndü

Bay  Anonim: yoksa  cicim  ayları  geçti  mi?

Bay  Anonim: avan  mı  söndü  başın  mı  döndü

Bay  Anonim: Yoksa  cicim  ayları  geçti  mi

Bay  Anonim:  nerde  yedin  paraları  söyle,söyle,

Bay  Anonim: nerde  yedin  dolarları  söyle,söyle,

Bay  Anonim: nerde  yedin  euroları  söyle

Bay  Anonim: boğazında  kalsın  boğazında  kalsın...

Görüldü

(Doğa) Çevrimiçi

Doğa:  seninde  boğazında  kalsın;)

Bay  Anonim: tamam  güzelim;')

Bay  Anonim: enesin  yanında  ne  işin var??

Doğa:  sanane?

Bay  Anonim:  tamam  bebeğim  birazdan  ders  zili  çalacak  iyi  dersler sonra  yazarım  görüşürüz:)

Doğa: görüşürüz;) sanada  iyi  dersler.

Görüldü

Bay  Anonim: gpmglgmglgmgluyf

Görüldü

(Doğa)  Çevrimdışı

(Bay  Anonim) Çevrimiçi

SÜT  ABİLERİM  Mİ? (Düzenlenecek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin