43.Bölüm

376 28 49
                                    

Keyifli  Okumalar:))

Finale  az  kaldı yaa🥺

Oy  ve  yorumlarınızı  bekliyorum.

Hadi  bakalım  bölüme  geçelim💃

🌹🌹

Bekir'in  Anlatımıyla

Yatağımdan  hızlıca  kalktım.Bugün  Eda   ile  okula  gidecektik.Eğer  Eda  kim  diye  soracaksınız  bizim  karşı  komşunun  kızı.Yeni  taşınalı  1  haftalı  olmuş  o  yüzden  bizim  okula  gelmek  zorunda  kalmış.

Yani  her  gün  benimle  gelecekti.Aklıma  Doğa  geldi  sebebsiz  yere.Onu  boğduğum  gün  aklıma  gelince  yutkundum  neden  öyle  bir  şey  yapıp  canını  yakmıştım  ki?

İnanın  onu  bende  bilmiyordum.Bugün  ilk  2  ders  bedendi.Okula  sivil  gitmek  zorundaydım.Dolabıma  doğrum yöneldim.

Siyah  tişörtümü  alıp  yeni  aldığım  gri  eşofmanımı   alıp  giydim.Gri  ve  siyah  eşofmanı  çok  seviyordum.Doğa  hanımın  sevdiği  gibi...

Bir  kızla  ilk  defa  temaslı  hale  gelip  sarılmıştım.İlkim  ise  Doğam Akman! olmuştu...

Ne  garip  değil  mi? Beni  seven  kızla  sarılmam  kokusunu  içime  çekmem.Çok  güzel  kokuyordu  kendiside  güzel  kızdı  aslında...

Banyoya  girip  kapıyı  kapattım.Elimi  yüzümü  yıkayıp  kendime  gelecektim.Lambayı  yakıp  musluğu  açıp  yüzümü  yıkadım.Yakışıklı  olduğum  kadar  da  piç  olduğum  kesindir!

Neyse  diyip  musluğu  kapattım.Tarağı  alıp  saçlarımı  tarayıp  yan  tarafa  kaydırdım.Hazırdım  işte...bakım  felan  yapmıyordum.

Banyodan  çıktım  odama  tekrar  girdim.Çalışma  masamda  duran  telefonumu,kulaklığımı  ve  cüzdanımı,çantamı  alıp  sessizce  odamdan  çıktım.

Kahvaltı  yapmayı  sevmiyordum.Okulda  kantinden  bir  şey  alıp  Doğa'yı  izleyerek  yemeye  çalışıyordum.

Fakat  o  sürekli  aklımda  olduğu  için  aklım  karışıyordu.Değişik  güzel  bir  kızdı...Onunla  konuşmam  lazımdı.

Ben  Bekir  Polat  isem  o  benim  olmalıydı!

Vestiyerde  duran  gri  hırkamı  giyip  ayakkabı  ayakkabılıktan  alıp  hızlıca  giydim.

Sonunda  ise  evden  çıkabilmiştim...

~~~

Doğa'nın  Anlatımıyla

Pars'ın  bana  bağırmasıyla  kanepeden  sıçradım.Korkmuştum.Bundan  2  gün  önce  süt  annem,annemden  onlardan  kalmamı  izin  isteyip  evlerine  davet  etmişlerdi.

Tam  3  gün  burada  acı  çekiyordum.Pars'ın  bana  yapmadıkları  kalmamıştı  işte.

"Kalk  lan  artık" dedi  sinirli  bir  şekilde.Bana  bakan  öfkeli  gözleriyle  bende  ona  bomboş  surat  ifademle  baktım.

Bir  bok  anlayamıyordum."Bağırma  be  bana  sağır  değiliz  senin  gibi  duyuyoruz!"dedim.Sesimi  az  da  olsa  yükseltmiştim.

"Off  Doğa  abiciğim  kalk  artık  okula  maalesef  birlikte  gideceğiz  hazırlan  aşağıda  kahvaltıda  bekliyorum  seni  güzelim  çabuk  ol!" dedi  tekrardan  ve  bana  ters  bir  bakış  attıktan  sonra  odadan  çıktı.

Bu  ailede  en  çok  sevdiğim  insanlar  süt  annem...Mira...Göktuğ  abim  ve  Su  yengemdi.Diğerleri  ile  hiç  iyi  anlaşamıyorduk  çünkü.

Kanepeden  kalkıp  banyoya  gittim.Belim  ve  boynum  çok  ağrıyordu  tutulmuştu  çünkü.

Bende  Bekir'e  tutulmuştum  işte...

Lambayı  yakıp  musluğu  açıp  elimi  yüzümü  sabunla  yıkayıp  kapattım.Dişlerimi  de  fırçaladıktan  sonra  saçlarımı  tarayıp  banyodan  çıktım.

Saçlarım  kısa  olduğundan  dolayı  pek  fazla  özen  göstermiyordum.Makyaj  yapmayıda  bir  yere  giderken  felan  yapıyordum  okulda  yapmak  yasaktı.

Odama  tekrar  gelip  dolabıma  gidip  okul  formamı  ve  siyah  kot  pantolumu  çıkarıp   giydim.Tamamen  hazırdım.

Masada  duran  telefon,cüzdanım  ve  kulaklığımı  alıp  çantamı  da  aldıktan  sonra  odamdan  çıkıp  mutfağa  gittim.

Patates  kızartmalarını  tabağa  yerleştiren  bir  adet  süt  annemi  gördüm.Beni  görünce  yanıma  gülerek  gelip  bana  bakıyordu.

Pars'da  masada  oturmuş  telefonu  ile  ilgileniyordu."Günaydın  kızım"dedi  süt  annem.Tebessüm  ederek  bende  ona  "Günaydın" dedim.

"Geç  otur  güzel  kızım  patates  hazır  çayları  doldurup  geliyorum  ben"dedikten  sonra  ocağın  başına  tekrar  geçti  süt  annem.Arkasından  baktıktan  sonra  hızlı  adımlarlan  Pars'ın  karşı  sandelyesine  oturdum.

Dik  dik  bakıyordu  bana  salak  bu  ya.Kime  çektiyse dedi  iç  sesim.Ona  göz  devirerek  cevabımı  yolladı.Sana  çekmiş  demek  ki dedim.Sustu  bir  şey  diyemedi  tekrar  girdi  içime...

"Afiyet  olsun   çocuklar" diyerek  bize  ikişer  domates,salatalık,patates,süzme  peynir  dilimlenmiş  bir  şekilde  iki  tabağı  önümüze  koyarak  yanımıza  oturdu.Çaylarıda  az  önce  getirmişti.

Becerekli  ve  güzel  iyi  kalpli  kadındı.Yavaş  yavaş  da  ısınıyordum  ona.

Salatalıktan  bir  dilim  alıp  yedim.Sonra  arka  cebimds  duran  telefonumu  aldım.Saate  bakıp  dersin  başlamısana  yarım  saat  olduğunu  gördüm.Gecikmezdik  heralde.

Neyse  diyip  kahvaltımı  yapmaya  başladım...

&&&

Sonunda  Pars  ile  okula  sakin  bir  şekilde  gelebilmiştik.Şu  an  ise  3.dersin  tenefüsünde  Aslı  kankamla  birlikte  bahçede  bankta  oturuyorduk.

Aslı'yı  futbol  maçı  Alp  ile  dikizlerken  yakaldım.Aslında  ben  bu  ikiliyi  shipliyordum  fakat  Aslı  istemezdi  sanırım.Alp'tan  nefret  ediyordu  çünkü...

"Aslı  hanım  hayırdır? gözünüz  hep  şu  çocukta  kaldı"dedim.Bir yandan  da  gülüyordum.Aşık  olmak  çok  kötü  bir  duyguydu.Bahçeye  vardığımda  ise  Bekir'i  maalesef  görememiştim.

Kim  bilir  hangi  kızlarla  konuşuyordu?

"Yok  lan  öylesine  sadece  bakmıştım  ne  var  da  orada?" diye  sordu  Aslı.Ne  olduğunu  çok  iyi  biliyorsun  güzelim.

İçimden  neyse  diyip  telefonuma  gelen  bildirimle  irkildim.Gene  bu  kimdendi  mesaj  çok  merak  ediyordum.

Ve  hemen  mesajı  açıp  okumaya  başladım.Tabiki  bu  bildirim BAY  ANONİMDENDİ!...

SÜT  ABİLERİM  Mİ? (Düzenlenecek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin