34.Bölüm

529 36 17
                                    

Keyifli  Okumalar:))

Bölüm  yazasım  geldi  arkadaşlar  k.b  wpkwşqkwşwkewl.

Buraya  bir  Aslı❤️ bırakıyorum  iyi  bakmalar

Buraya  bir  Aslı❤️ bırakıyorum  iyi  bakmalar✨

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

***

Okul  çıkışında  Aslı,ben,Enes  üçümüz  okulun  karşısındaki  cafeye  gidecektik  moralim  bozuk  olduğu için  eğlendirmeye  çalışıyorlardı  canım  arkadaşlarım.

Koluma  giren  Aslı'ya  gülümsedim.Son  5  ders  boyunca  sınıfın  dibinden ayrılmadığım  için  Bekir'i  görememiştim.Şu  an  ne  yapıyordu.Fakat  bizim  sınıfa  yeni  gelen  Azat'ın,Mert  ile  kuzen  olmasına  şaşırdım  doğrusu.

Azat,Mert'in  dayısının  oğluymuş  benziyorlarda  huyları felan  sınıfa  gelince  bizle  tanışıp  hemen  kaynaşmıştı.Mert  popüler  erkek  olduğu  için  Azat'ın da  tanımışlardı.İyi  bir  çocuğa  benziyordu.En  azından  seninkinden  iyi  geri  zekalı.İç  sesime  göz  devirip  okuldan  üçümüz  hızlıca  çıktık.

>3

"Ne  yiyelim  ballar" diye  soran  Enes'e  baktım."Pizza  yiyelim" diye  hemen  cevapladım.Pizzayı,hamburgerden  daha  çok  seviyordum  hele  birde yanında  kola  olursa  daha  iyi  oluyordu.

"Sen  iste  gülüm" dedi  Aslı."Aşk kadınım  benim" diye  öpücük  gönderdim  Aslıya."Muah  bebam" dedi  Aslı."Hadi  kızlar  içecek  ayran  mı? kola  mı?" dedi  Enes.Hiç  düşünmeden  tabi  kolaydı!

"Tabi  ki  kola"

"Tabi  ki  kola"

Aslı  ile  aynı  anda  cevaplamıştık  aynı  anda  seslice  de  gülmüştük."Kankalık  buna  gerek  aferin  kızlar  hadi  sipariş  edelim" dedikten  sonra  garsonu  çağırdı  Enes...

Geldiğimiz  iyi  olurdu  hem kafamız  dağılırdı.

"Siparişi  verdim  kızlar  birazdan  gelir" dedi  Enes."Tamam  canım" diye  yanıtladım."Moralin  daha  iyi  değil  mi? güzelim" diye  sordu  Enes.

"Aynen  kanka  Bekir  beni  kovduktan  sonra  sınıfa  gözlerin  dolarak  nerdeyse  ağlayacak  bir  şekilde  geldin  hepsi  o  şerefsiz  yüzünden  oldu" dedi  Aslı.Destan  cümle  kurdu  sanki  amk.

"Öyle  oldu  biraz  neymiş  efendim  görüldü  atmışım  ben  mi? yaz  bana  dedim"  sinirli  bir  şekilde  söylenmiştim.

"Boşver  siktir  et  onu  hem  sana  yeni  kişisini  buldum"dedi  Enes.Söylediği  şeye  göz  devirdim  banane  aq  benimki  bana  yeterdi!!

"Off  Enes  kanka  ya" dedim."Ne  of  onos  konko  yo" diyerek  ağzıma  öğkendi.Taklidimi  yapanlardan  ve  ağzıma  ökenlerden   nefret  ediyordum!

"Neyse  boşverin  ya" diyerek  etrafa  gezindim  fazla  kalabalık  değildi  bizim  okuldan  bir  kaç  kişi  arkadaş  grubu  ile  oturuyorlardı.

"Birazdan  gelir   acıktınız mı?" diye  sordu  Aslı."He  kanka  sen" diye sordum."Bends  öyle  aşk  bir  gelseydi" diye  söylendi   Aslı."Aa  geliyor  lan  ne  çabuk  hazır  oldu" dedi  Enes.

Garson  Bey'in  elinde  üç  tane  büyük  boy  pizza  ve  üç  tane  de  kola  vardı.Garson  gelince   tepsidekilerini  bizd  dağıttıktan  sonra"Afiyet  olsun"gençler" diyerekten  mutfağa  doğru  ilerledi.

Bizde  pizzamızı  yavaşca  yemeye  başlamıştık.Benimki  karışık  gelmişti.Kolamdan  bir  yudum  aldıktan  sonra  onu  görmemle  kola  boğazımda  kalıp  öksürmeye  başlamıştım.

Ne  işi  vardı  burada  Nisa,Ezel,Aleyna  ile...

SÜT  ABİLERİM  Mİ? (Düzenlenecek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin