46.Bölüm

355 24 43
                                    

Keyifli  Okumalar:))

Multi: Doğa❤️

***

Doğa'nın  Anlatımıyla

Aslı  ile  Samet  amcanın  çiğköftecisine  geldiğimizde  derin  bir  nefes  aldım.İçerisi  baya  bir  kalabalıktı  buranın  müşterisi  fazla  oluyordu.

Umarım  Bekir  burada  değildi!

"Ben  2  tane  yiyeceğim  hemde  bol  acılı  turşulusundan"dedi  Aslı.Gülümseyerek  tamam  anlamında  kafamı  salladım  ve  içeriye  girdik.

Montumu  çıkarıp  elimde  tuttup.8  tane  dürüm  yapan  Samet  amcaya  baktım.Bizi  görünce  tebessüm  ederek  çiğköftenin  içine  domateslerim yerleştirdi  ardından  marul  ve  turşuyu  iyice  koyduktan  sonra  onları  dürüp  paket  yaparak  müşteriye  baktı.

"Kanka  yukarıda  yiyelim"diye  söylenen  Aslı'ya  baktım."Tamam  kanka  sen  sparişleri  ver  ben  burada  seni  bekliyorum  üşeniyorum  demeye  yaw"dedim  erinirekten.

Bazen  canım  hiç  bir  şey  yapmak  istemiyordum.Bunalmıştım..
Yorulmuştum!

En  kötüsüde  sevdiğiniz  insanın  sizi  sevmemesi...

Neyse  burnumu  çekip  3  dürüm  2  de  pepsi  kola  getirmeklen olan  bana  gülerek  bakan  Aslı'ya  ters  ters  baktım.

Bu  neye?  gülüyordu  aq!

"Al  knk  bol  acılı  haberin  olsun  yemezsen  ben  yerim!" dedi  Aslı."Olsun  sıkıntı  olmaz  hadi  yukarıya  çıkalım"dedim  sakin  bir  sesimle.

"Olur"diyerekten  Aslı  ile  elimizdeki  dürümlerle  yukarı  kata  çıktık.

&&&

Olamaz!

Buradaydı  elindeki  telefonla  yanında  Nisa  ve  Aleyna  ile  oturmakla  olan  Bekir  buradaydı.

"Seninki  burada  lan"diye  kulağıma  sessizce  fısıldayan  Aslı'ya  göz  devirdim.Sanki  bilmiyorduk  amk.

"He"dedim.Onlara  çaktırmadan  yanlarından  hızlıca  geçtik  Aslı  karşı  masaya  oturdu  bende  çaprazında  olan  mavi  koltuğa  oturdum.

Az  ötede  ise  karşımda  oturan  Bekir'i  izliyordum.Telefonda  yine  hangi  kızla  konuşuyordu  kim? merak  ediyordum.

Yer  cücesi  allahtan  bizi  fark etmemişti  gıcık  şey  hiç  sevmiyordum.Bekir  ile  maalesef  arkadaşlardı.

"Hadi  bismillah  kanka  umarım  acıdan  ölmezsin"dedi  Aslı  sessizce  gülerekten."Merak  etme  bebeğim  kötüye  bir  şey  olmaz" diyerekten  çiğköftenin  paketini  açıp  yemeye  başladım.

Aslı  Amına  koyayım  senin  içine  bu  kadar  acı  konulur muydu? Bir  ıssırık  aldığımda  acıdan  inleyerek  yanıma  Bekir  geldiğinde  derin  bir  nefes  aldım.

"Noldu  lan"diye  endişeli  bir  şekilde  soran  Bekir  elimi  tutmuş  korkulu  gözlerlen  bana  bakıyordu.

"Acııı" diye  bağırdım."Ney  acı?" diye  sordu  Bekir."Gerizekalı  çiğköfte  acı  kalbim  acılı..."dedim.Anlamış  bir  şekilde  kafasını  sallayarak  kendi  masasında  duran  suyunu  açıp  bana  verdi.

"Al  iç  iyi  gelir  su"dedi.Hemen  alıp  suyu  1 dk  da  bitirdim.Bana  şaşırmış  bir  şekilde  bakan  Bekir'e  baktım.

Amk  nasıl? uzamış  hemen!

"Ne  ara  bitirdin"diye  sordu."Ben  suyu  çabuk  içerim  ondan!" dedim.Şişeyi  masaya  koyup  elimle  yelpaze  yapıp  sallamaya  başladım.

Daralmıştım  git  gide  nefesim  daralıyordu  heyecandan  ölecektim  ne  ara  fark  etmişti  beni?

"Camı  açayım  da  hava  al  kırpkırmızı  olmuşsun  şu  dudaklarınla  yüzüne  bak"dedi  Bekir.Sen  niye?  böyle  yapıyorsun  aslanım.

Aslı  ise  sakince  gülerek  bize  bakıyordu.'Gülme  lan' diye  sinirle  bakışlarımı  yollayıp  susmuştu.

Bekir  camı  açıp  tekrar  yanıma gelmişti  sakince  karşımda  dikilip  dudaklarıma  bakıyordu.

"İyi  misin? Doğa  sana  bir  şey  oldu  sandım  korktum"dedi  Bekir."İyim  Bekir  bir  şeyim  yok"dedim  sakin  bir  şekilde.

"Peki  acıyı  sevmiyorsan  niye  öyle  yaptırdın  ki  bak  şu  yüzüne"dedi  Bekir."Napıyım  ya  Aslı  yaptırmış  işte"dedim.Aslı  bunu  duymuş  olmalı  ki  hemen  lafa   atladı.

"Yok  enişte  lan  acıyı  kendisi  istedi  olan  oldu  işte"diyince  Aslı'ya  bir  tane  çakasım  geldi.Utancımdan ölecektim  sanırım  enişte  nedir? lan.

Bekir  güldü  bir  şey  demedi."Bir  daha  olmasın  dikkat  et  kendine  sonra  konuşuruz  bu  konuyu"diyince  yanımdan  ayrıldı.Neyse  allahtan  kötü  bir  şey  olmamıştı  sadece  yanıma  gelip  konuşmuştuk!

"Görüşürüz  Bekir!" diye  bağırdım."Hepsi  senin  yüzünden  Aslııı"diye  sinirle  mırıldandım."Mal  acılı  daha  iyi  olur  iştahını  açar  anlarsın  ya"dedi  Aslı.

"Of  sus  be  yemeğini  ye  hadi  boş  yapma  daha  fazla"dedim."Tamam  kanka  yaw  niye? kızıyon"diye  sorunca   göz  devirip  masada  duran  kolamdan  bir  yudum  aldım.

Titreşen  telefonuma  göz  atınca  hemen  elime  alıp  mesajı  okumaya  başladım.

Anlık  mesaj  gelince  böyle oluyordum.Ve  bu  benim  meşhur  anonimdendi.Mesaj  ise  çok  komiğime  gitmişti!

***

@anonim: bekiri  siktir  et! beni  al..

>31

Bölüm  bitti  gençlerr!

Diğer  bölümde  ise  mesajlaşma  olacak  hadi  bakalım..:)

SÜT  ABİLERİM  Mİ? (Düzenlenecek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin