8.Bölüm

1.6K 83 31
                                    

Multi: Doğa

Başlıyoruz  bismillah..

Keyifli  Okumalar  arkadaşler:)

***

Doğa  Akman'ın(Anlatımıylan)

Sınıfa  geldiğimizde  Aslı  ile  nefes  nefese  kalmış  bir  şekilde  birbirimize  bakıyorduk.

"Ay kanka  bu  mal  senin  abin  miydi?" diye  sordu  Aslı.Malsa  eğer  kesinlikle  benim  abimdi.

"Vallaha  orasını  bende  bilmiyorum  canım  öğreniriz  yakında" dedim.Tam  Aslı  ile  yerime  geçiyordum  ki  bize  az  önce  takılan  kızlar  yanımıza  geldi.

"Ay  ezikler  ne  işiniz  var  sizin  burada" diyen  sarı  saçlı  kıza  bir  tane  geçirmek  isterdim  ama  okuldu  burası.

"Senin  gibi  sürtük  değiliz  okumaya  geldik  biz" dedim.Kız  omuz  silkti  ve  yanıma  gelip  omzuma  sert  bir  şekilde  vurunca  sinirlenmeye  başladım.

Kimse  bana  vuramazdı!

"Bana  bak  kızım  sen kime  vuruyorsun  lan" dedim.O sıra  cırtlak  sesli  Enes'in  sesini  duydum."Uşak  Selin  ve  tayfasını  Doğa  ve  Aslı  kavgası  var  hadi  izleyelim"diyince  göz  devirdim.Sinirden  ağlamak  üzereydim!

"Çekil  be  önümden" dedim.Kahkaha  atarak  Aslı  onun  yanına geçti  ve  şöyle  dedi."Kızı  rahat  bırakmazsan  yapacaklarımdan  sorumlu  ben değilim" dedi  Aslı.Heyt  be  kimin  kankası  tabi  benim.

Birden  Selin  denilen  kızın  suratı  mosmor  kesildi.Ne  yapacaktı  ki  Aslı  acaba?

"Ne  yapacaksın  sen  Aslı  senden  korkan  senin  gibi  olsun" dedi  Selin'in  yanındaki  esmer  siyah  saçlı  kız.Gösterirdim  şimdi  sana  ben  ne  yapacağını.

"Bana  bakale  bir  sen" dedim.Esmer  olan  siyah  saçlı  kıza  bakaraktan.."Baktım  kezban" dedi  tekrardan.Ona  'hoppa'diye  bakaraktan  el  işareti  çektim  ve  benim  üstüme  doğru  yürümeye  başladı.Şimdi  kaç  topuk.

"O  hoppa  sana  girsin!" dedi  kız."Bir  dk  senin  ismin  ne?" diye  sordum.Sinirlendi  ve  şöyle  dedi."Sanane söylemek  zorunda  mıyım?" dedi  yenden  acaba  hoppa  mı? çeksem  neler  olurdu.Bu  yazarınız  beni  kötü  yollara  düşürüyor  ayol.

"Söylesene  kızım" dedim  tekrardan."İrem  Esma  ismim  öğrendin  oldu  mu?" dedi  İrem."Oldu" dedim.Selin  ile  Aslı  bir  konu  hakkında  tartışıyorlardı  gene  ne  oldu  acaba?

Yanlarına  İrem  ile  birlikte  çekişe  çekişe  sessiz  bir  şekilde  yanaştım.Selin'in  dediği  şeyi  duyunca  şok  geçirdim.Ne  yani  bu  kız  benim  11 aylık  olan  süt  abim  mi? daha  belli  değil  ama  sevgilisi  miydi?

Ne  oluyor  lan  burda!

"Pişştt  Selin  hayırdır  sevgili  felan  ben  senin  nereden  görümcen  oluyorum" dedim.İkisi  de  aynı  anda  bana  baktılar."Merhana  görümceciğim" dedi  Selin.

Senin  ben  merhabanı  sikeyim! tövbestiyşın  sakin  oluyoruzkee..

"Aha   Gelin  görümce  çıktılar" dedi  Enes."Sana  ne  oluyor  olum  kes  sesini  lan" dedim."Tamam  apla  biz  sizi  izliyoruz"  dedi  Enes.Heyy  allahım  sınıf  değil  tımarhane.

"Senin  abin  ile  sevgiliyiz  uzak  dur  ondan!" dedi  Selin  manyağı.Zaten  uzak  duruyorum o  geliyo.

"Zaten  uzak  duruyorum  Selin  o  benim  hani  abim  ya  geri  zekalı  bir  şey  olmaz  merak  etme  sen!" dedim.Afallayarak  bana  baktı.

"İyi  öyle  olsun  temefüste  görüşeceğiz  görümceciğim" dedi  son  kelimeyi  bastıraraktan."Aslı  şu  arkadaşına  bir  şey  söyle" dedim  bağıraraktan.

"Hahahahaaaa  arkadaş  mı? nereden  oluyoruz  ki" dedi  gülerekten  İrem."Kes  sesini  gülme  ben  sana  demedim  Selin'e  dedim  zoruna  mı? gitti" diye  sordum.

"Bana  bak  kızım  sana  gıcık  kapıyorum  Selin  ile  bir  daha  konuşmayın  anladınız  mı  lan  beni!" dedi  İrem.

Beyinsizlerin  dilinden  anlamıyordum  ne  yazık  ki..

"Git  be  işine  asıl  siz  bizimle  konuşmayın  tamam  mı?" dedim.'Tamam'anlamında  kafasını  sallayarak  Selin  ile  diğerleriyle  sırasına  doğru  geçtiler.

"Boşver  takma  bunları  kafana  kanka  hadi  bizde  sıramıza  geçelim" dedi  Aslı."Olur" diyerekten  Aslı  ile  sıramıza  geçerekten  hocanın  gelmesini  bekledim.

Acaba  o  gerçekten  benim  süt  abim  miydi? çok  merak  ediyordum.

SÜT  ABİLERİM  Mİ? (Düzenlenecek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin