10.Bölüm

1.3K 74 24
                                    

...

Sonunda  okul  bitmiş  Aslı  ile  birlikte  çıkışta  evlere  dağılmıştık  o  kendi  evine  ben  kendi  evime..Geldiğimde  hemen   instragma  foto  atmıştım.

Ardından  Aslı  bana  istek  atıp  yazdıktan  sonra  o  da  fotoğraf  paylaşmıştı.Hatta  kuzenlerim  Doğu  ve  Doğukan  da..

Odama  gelip   çantamı  bir  köşeye  fırlatıp  yatağama  oturdum  başım  çok  ağrıyordu  nedenini  bende  bilmiyordum.

Telefonumu  cebimden  çıkarıp  saate  baktım.15:20  geçiyordu  zaman  ne  çabuk  geçiyordu  ya.

Ben ne  ara  liseye  geçtim  of  çok  zor  aga  be  dersler.Hele  de  fizik  dersi  ondan  nefret  ediyorumkee.

Telefonumdan  instragma  girdiğimde  baya  bir  beğeni  arttığını  gördüm  Doğukanın  beğenisi   çoktu  yakışıklı  prensin  yani.

Ben  fotoyu  attıktan  sonra  ardından  Selinde  atmış.Ne  de  yorulduysa  artık  kim  bilir..

Üstümü  değiştireceğim  sırada  annemin  sessiz  bir  şekilde  odaya  girdiğini  gördüm.Napcan  kız  odamda...

"Anneee" diye  bağırdım."Ne  bağırıyon  kız" dedi  annem."Seni  görünce  tuhaf  oldum" dedim."Belli  üstünü  değiştir  seni  bir  yere  götüreceğim  onun  için  haber  vermeye  geldim" dedi  annem  bana  şaşırmış  bir  şekilde  bakaraktan.

"Nereye  götüreceksin  aneyy" dedim.Benden  bıkmış  bir  şekilde  bakaraktan  şöyle  dedi."Fazla  soru  sorma  ve  git  hazırlan!" dedi  annem.

Bende  ona  senden  bıkmışım  şekilde  bakışları  yollayaraktan  dolabıma  doğru  yöneldim.Annem  hızlı  bir  şekilde  odamdan  çıkınca  rahatladım.

Yoksa  kesinlikle  kavga  olurdu.Annemle  kavgamız  1  saniye  konuşması  10  saat  neredeyse  hiç  susmuyordu.Üstüme  çok  geliyordu.

Ne  giysem  diye  düşünürken  annemin  bana  aldığı  gri  kot  pantolunu  hiç  giymediğimi  düşününce  onu  aldım  üstüne  de  siyah  crop  tişörtümü  alınca  hızlı  bir  şekilde  üstümdekilerini  çıkartıp  onları  güzel  bir  şekilde  giydim..

Okul  formamıda odamdaki  penceremden  çırpıp  katlayıp  dolaba tekrardan  koydum.Saçım  düzgün  olduğundan  yapmayacaktım  o  yüzden  bence  güzel  bir  şekilde  hazırdım.

Telefonum,cüzdanım,jarz  aletimi  de  alıp  odamdan  çıktım.Annemi  kapımın  önünde  beklerken  gördüm.Odamda  bekleseydin  ya  annee.

"Hazırsın  değil  mi? benim  cimcime  kızım" diye  soran  anneme  omuz  silktim.Yoo  daha  üstümü  giycem.

"Hazırım  anne" dedim."Hımm  tamam  güzel  hadi  çıkalım  onlarla  tanışınca  daha  iyi  olacak" dedi  tekrardan  annem.

Kimlerle  tanışacaktım  ki? aga.

"Tamam  da  anne  o  tanışacaklarım  kimmiş?" diye  sordum."Gidince  öğrenirsin  güzel  kızım  hadi  evden  çıkalım" dedikten  sonra  annemle  kol  kola  girip  evden  hızlıca  çıktık..

Umarım  kötü  kişi  değillerdi?

***

Buraya  bir  Doğukan  bırakıyorum

Buraya  bir  Doğukan  bırakıyorum✨

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yaşıyonuz  değil  miii?

Diğer  bölümde  görüşmek  üzere  aşklar  seviliyorsunuzz tabiğğ💞

SÜT  ABİLERİM  Mİ? (Düzenlenecek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin