12.Bölüm

1.1K 72 22
                                    

Multi: Aslıı

Keyifli  Okumalar💞

***

Doğa'dan(Devamkee)

"Eeeee  hala  bir  eniştemiz  var  mı?" diye  sordu  Mira  bana  gülerekten.Benim  sevgilim  olsa  sizene  aq?

"Yok  Miracığım!" dedim  tatlı  sesimle.Göktuğ  abimin  sert  bakışlarını  gördüm.Aga  be  niye  öyle  bakıyorsun?

"Ne  oldu  abi?" diye  sordum.Öyle  bakınca  korktum  biraz."Yok  bir  şey  abiciğim  sadece  erkek  arkadaşın  olmayaşına  şaşırdım  biraz" dedi  Göktuğ  abim.Sevdim  bu  abiyi  he.

Bahçede  otururken  ben,Mira,abim  üçümüz  oturuyorduk."Derslerin  nasıl  abiciğim?" diye  sordu  tekrardan.Onu  işte  sormayacaktın  abi  yaw.

"İdare  ediyoruz  abi" dedim."Bir  şey  soracağım  Doğa!" dedi  Göktuğ  abim."Sor  abi" dedim  bende.

"Bizi  sevdin  mi? nasılız  yani  aile  ortamı  olaraktan" diye  bana  tebessüm  ederekten  suyundan  bir  yudum  aldı  bir  yandan  da  bana  bakıyordu.

Ama  ayoll  Mira  çok  tatlı  bir  kızdı  yani  aynı  bana  çekmiştikeee."Sevdim  abi  ama  Pars  çok  gıcık  biri  okulda  da  bana  tanışmadan  önce  değişik  davranmıştı" dedim.Göktuğ  abime  baktığımda  bana  şaşırarak  bakıyordu.

"Anladım  abiciğim  bir  şey  derse  veya yaparsa  okulda  bana  söylüyorsun   o  benden  korkuyor  bir  daha  yapmaz  aynısı!" dedi  tekrardan.

Korkak  şey  seni  elime  düştünüz  Pars  efendi.

"Tamam  abiciğim  eyvallah" dedim."Aaa  annemle,babam  geliyor" dedi  Mira  karşı  tarafa  bakaraktan  el  ele  tutulmuş   bana  da  bir  yandan  gösteriyordu.

Yengem  güzelmiş  yalnız."Merhaba  Doğa" diyerekten  abim  ile  birlikte  yanıma  oturdu.Sarı  saçlı  ela  gözlü  bir  kadındı.Uzun  boylu  zayıf  biriydi.Burnu  küçücüktü.Boyun  tarafı  Miraya  benzediği  için  uzundu.

"Sen  şimdi  benim  görümcem  misin? kız" diye  sordu  yengem."Evet yenge!" dedim.Elimi  tutarak  şöyle  dedi  tekrardan.."Seninle  çok  iyi  anlaşacağız  yengeciğim!" dedi.

"İnşallah  yenge" dedim  ona  gülerekten."Aminn" dedikten  sonra  bize  doğru  sinirle  yaklaşan  Pars'a  baktım.

Bunların  soyad  neydi  ki? Lan.Yanımıza  yaklaşan  Pars  bana  değişik  bir  şekilde  bakınca  'ne  bakıyorsun  mal' bakışları  yolladım!

"Bu  kız  daha  buradan  gitmedi?" diye  bana  bakaraktan  söylendi  Pars  efendi.Yok  şimdi  uçaraktan  gideceğim  aq.

"Görmüyor  musun? kız  daha  burada  amca,halamla  düzgün  konuş  uçarım  sana!" dedi  Mira  sinirli  bir  şekilde.Ayoll  çook  tatlı  yiyecem  şimdi  ben  bu  kızı.

"Gitse  iyi  olur  ne  de  olsa  bizim  aileden  değil" dedi  Pars.Bana  ateşli  gözleriyle  bakaraktan.Süt  abim  olmasa  ne  yapacağımı  bilirdim  şimdi  geri  zekalı  bu  çocuk  yemin ederim.

"İyi  ki  de  sizin  ailenizden  değilim!" diye  bağırdım.Mira'nın  gözleri  doldu  minnak  şey  seni  yaaağ  ama  ben  kıyamam  ki  şimdi.

"İyi  ki" dedi  Pars.Bir  an  da  eşşek  gibi  gülmeye  başladı  mal  bu  çocuk her  yerde  kendisini  belli  ediyor."Ne  gülüyorsun  Pars!" diye  sordu  Göktuğ  abim."Yok  bir  şey  abi  mal  gördümde  ona  bakarken  gülesim  geldi" dedi  tekrardan  Pars.

"Kendini  mi? gördün  Pars" dedim.Bir  anda  yüzündeki  gülümsemesi  soldu.Oh  iyi  oldukee.Vay  anasını  ben  niye  her  şeyde  'keee' kelimesini  kullanıyorum  lan.

"Bak  kızım  abimler  var  diye  bir  şey  yapmıyorum  elimde  kalacaksın  sen  bir  gün!" dedi  sinirli  bir  şekilde.Çok  korktum  sanki.

"Banane  sende  bana  bakaraktan  söylemeseydin!" dedim."İyi" dedi  Pars."Siz  aynı  okuldasın  değil  mi?" diye  sordu  en  büyük  süt! abim  adını  bile  bilmiyordum  daha  olum.

"Evet  abi  de  senin  ismin  nedir?" diye  sordum.Değişik  bir  bakış  attıktan  sonra  ardından  cevapladı."Emre  Ali,buda  yengen  Su" diye  cevapladı  eliyle  bir  yandanda  yengemin  elini  tutuyordu.

"İsmin  güzelmiş  yenge  bir  yandan  da  abimin  hayatının  anlamı  oluyorsun!" dedim  gülerekten.Bir  yandan  herkes  gülmeye  başladı."Evet  yengeceğim  öyleyim  biraz  bu  da  bizim  minik  kızımız  seninde  yeğenin" diyerekten  Mira'yı  gösteriyordu.

Biliyorum  tabi  yenge."Tanıştık  biz  onunla  yenge" dedim.Gülümseyerek  bana  baktıktan  sonra  Emre  abime  baktım.Çatık  kaşlarıyla  sinirli  bakışlarıyla  bize  bakıyordu.

"Evet  anne  sevdim  ben  halacığımı"dedi  Mira.Ay  çok  tatlı  bu  kız."Bende  seni  sevdim  halasının  gülüüü" dedim  son  kelimeyi  uzataraktan."Gülün   müyüm? gerçekten" diye  sordu  Miracığım.

"Tabi  kız" dedim."Seviremm seni  hala ayol" dedi  tekrardan  Mira.Onu  küçük  dudağımdan  öpücük  gönderdim..

"Napıyorsunuzz  gençler" diye  söylenen  Sanem  teyze  ile  annem  birlikte  geliyorlardı."Oturuyoruz  anne" dedi  Pars."Doğa  kızım  iyi  vakit  geçirdiysen  kalkalım  ha  ne  diyorsun?" diye  sordu  annem,bana  bakaraktan..

"İyi  olur  anne  benimde  karnım  ağrıyor  zaten" dedim."Tamam  kızım  vedalaş  abinlerle" dedikten  sonra  tek  tek  abilerimle  vedalaştıktan  sonra  Mirayıda  kocaman  öpüpm Sanem  annemle  de  sarıldıktan  sonra..Annemle  evden  çıkıp  kendi evimize  doğru  ilerledik.

Sanki  varya  bu  Su  yengem  bir  yerlerden  tanıdık  geliyordu  ama  çıkaramadım..Nereden  tanıdık  geldiğini  yakında  kokusu  çıkardı.

Umarım  kötü  şeyler  olmazdıı...

SÜT  ABİLERİM  Mİ? (Düzenlenecek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin