Keyifli Okumalar:)
Bunlar iyi ikili olacak bence umarım beğenirsiniz sjsjjsjsj
***
"Seni üzdüğüm için özür dilerim Doğa"dedi Bekir.Şu an birbirimizden çekildik özlem dolu gözlerle birbirimize bakıyorduk.
"Boğdum kötü davrandım şiddet uyguladım ama bunlar hepsi senden nefret ettiğim içindi!" dedi tekrardan.
Kanka unutma ilk aşklar nefretle başlar.Banane amk azcık mantıklı konuş sus bir sen...
"Sana soruyorum o zaman benden neden? nefret ediyorsun!" diye sinirle söyledim.
"Bak Doğa senin beni hala ve önceden beni sevdiğini biliyorum inkar etme güzelim!" dedi.Nereden biliyordu??
"Benim annem beni küçük yaşta bırakıp gitti o yüzden tüm kadınlardan nefret ederim! ben sevmeyen taraflı değilim" dedi sinirli bir şekilde.
Aynen öyleydi.Bekir 3 yaşındayken annesi başka biriyle evlenip onu bırakmıştı neden böyle bir şey yaptı anlamıyorduk onu.Benden nefret etme sebebi ise buymuş.Sanırım benimde onu bırakacağımı düşünüyordu fakat yanılıyordu...
Onu ben asla bırakmazdım."Anlıyorum seni" dedim.Yüzündeki gülümsemesiyle gamzesi ortaya çıktı onun gamzesine dokunmak isterdim..
Gamzesine bakınca iyice çukur olultu çok değişik birisiydi.Yakışıklı ve nankördü.
"Pek beğendin sanırım gamzemi" dedi Bekir gülerekten."Hıhıı çok beğendim gamzeli" dedim.Güldü bir an yüzü soldu.
"Annemin de gamzesi varmış biliyor musun? hemde benim olduğumun tarafından babam anlatırdı hep annemi" dedi Bekir.Demek ki yönü annesine çekmiş.
Bir şey diyemedim ne diyebilirdim ki? O sustu ben sustum...Bir süre öyleyece sadece birbirimize bakakaldık.
"Sen hayatıma bela olarak girdin bunu unutma sakın" dedi.Bekir bey konuşur muydu? ya.
"Hemde baş belan olarak girdim"
•••
Bölüm sonuuu✨
Doğa Akman
Bekir Polat
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SÜT ABİLERİM Mİ? (Düzenlenecek)
ChickLitOkula yeni gelmesiyle beraber hiç bir zaman öğrenemediği gerçeği bilmeyen Doğa Akman okulda hem kendi yaşıtıyla olan kuzeni ile karşılaşır hemde 3 tane süt abisi ile..#Başlama tarihimiz 25.09.2021# ~Keyifli Okumalar~