2.Bölüm

4.4K 194 34
                                    

Keyifli Okumalar:)

***

Doğa Akma'nın Anlatımıylan

Derin bir nefes alıp verip sınıfımı müdür beyciğimize sorduktan sonra 12/B'Ye gelebilmiştim umarım kuzenlerimle aynı sınıfta değildim yoksa bu benim için hiç iyi olmazdı.

Sınıf kapısını tıklayıp içeriye sessiz sedasız girebildim.Bakışlarım öğretmenimize kaydı benim gibi o kadar zayıf sarışın bir erkek hocasıydı ki..Resmen ben ona çok benziyordum.

"Hello!" diyen İngilizce konuşan hocaya ters ters baktım.Sanırım ders ingilizceydi sabah sabah bu ders olur muydu? ya..Neyse" Merhaba!Hocam ben bu sınıfa yeni katılan öğrenciyim o yüzden hiç birinizi tanımıyorum" dedim.Sınıf anırarak gülmeye başladı.Kapıyı kapatıp mal gibi tahtanın önünde dikilmeye başladım..

"Hocam  bence  türkçe  konuşmalısınız  arkadaşımız  utanıyor  sonra  tanışırız  biz  onunla" diyen  esmer  siyah  saçlı  olan  çocuğa  ters  ters  baktım.Acaba  kimdi  bu  çocuk?

"Evet  hocam  hemde  ders  fazla  kaynamasın!" diyerekten  sırama  doğru  ilerledim."Tamam  kardeşim  sen  geç  sırana  otur  ve  abini  dikkatlice  dinliyorsun  tamam  mı?" diyen  öğretmene  göz  devirdim.

Bana  hem  kardeşim  hemde  abiciğim  demişti  ne  alaka  bu  ya.İngilizce  hocasına  baktığımda  gözleri  benim  üzerime  kaydı.Hafifçe  tebessüm  ettim.

"İsmin  çok  güzel  Doğa  Akman!" diyen  İngilizce  hocası  yanıma  doğru  geldi.Yüzümdeki  gülümseme  soldu  vallaha.

"Siz  nereden  biliyorsunuz  ki? hocam" diyen  mavi  gözlü  kızıl  kafalı  olan  kıza  baktım.

"Çünkü  o  benim  süt  kardeşim  gençler  kardeşime  göz  kulak  olun!" diyen  hocaya  bön  bön  baktım.

"Hocam  biz  niye?4 senedirden  beri  bilmiyoruz"

"Kız  çok  güzel  abi  ya!"

"Bence  kapa  çeneni  abisi  duymasın  lan"

"Gözleri  çok  güzel"

"Boyu  da  kısaymış  ya"

Hepsinin  laflarına  göz  devirerek  sırama  oturan  İngilizce  hocasına  baktım  yoksa  süt  abim  mi? demeliydim..

O  sırada  İngilizce  Hocam  kendi  öğretmen  masasına  doğru  gitmiş  bende  o  sırada  kafamı  sıraya  gömdüm.Tenefüs  zilinin  çalmasını  beklemeye  başladım..

SÜT  ABİLERİM  Mİ? (Düzenlenecek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin