FİNALLL!!!Part 1😁😎

537 26 35
                                    

Heyooo lan  finale  geldik  bugün  yazmak  istedim.Final  part  5  bölümden  oluşacak  ayrıca  özel  sahnelerimiz  olacak  bilginize  canlar  hadi  bölüme  geçelim!

Keyifli  Okumalar:)

Oy  vermeyen  ve  yorum  yapmayanın  elleri  kırılsın  çünkü  yapmıyorsunuz  aga  djsksjdnznzn.

&&&

"Nolur  bırak  beni  sende  git  evimden  korkuyorum  ağlamaktan  sesim  kısıldı  gözüm  şişti  lan  benim  anneme  nasıl? hesap  vereceğim"dedim.Çünkü  bundan  bir  kaç  saat  önce  bıçağı  bana  gösterdiği  gibi  boynumu  bana  ceza  olsun  diye  kesmişti.Canımın  acısından  ruhsal  fizikselden  dolayı  ağlamıştım.

Elimden  gelen  bir  şey  yoktu  sadece  biri  beni  bunun  elinden  kurtarsın  istiyordum  ama  ne  gelen  ne  de  giden  vardı.

"Damat  yaptı  der  o  da  aslında  ben  hırsız  değilim  ironi  o  sadece  senden  intikam  almak  için  geldim  özür  dilerim  Doğa  sana  acı  çektirmek  istedim  sadece  bu"dedi.Hüzünlü  bir  şekilde  boynumdaki  akan  kana  bakıyordu.Acilen  pansumam  yapmam  gerekiyordu  mikrop  kapabilirdi  birde  utanmadan  benden  özür  diliyordu  şerefsizsin  lan  sen!

Korkuyla  geriye  çekildim  eli  çünkü  boynuma  gidecekti  bana  dokunmasına  asla  izin  vermiyecektim,veremezdim!

"Doğa  sadece  yaran  derin  mi? diye  bakacaktım  kaçma  benden  güzelim  pişmanım  sadece  ben  seni  köpek  gibi  severken  sen  gittin  Bekir  piçini  sevdin..o  seni  sevdi  mi? HAYIR!" diye  bağırdı.Haklıydı  sevmedi  omuz  silktim.

Çekmeceme  doğru  ona  aldırış  etmeden  pansuman  malzemelerini  çıkardım.Her  zaman  bulunurdu  odamda  ne  olur  ne  olmaz  diye.Şimdi  ise  camı  kapatmam  lazımdı  oda  baya  soğuk  olmuştu  çünkü..

Panzuman  malzemelerini  alıp  cama  doğru  yönelip  iyice  kapattım.Adama  bakıp  onunla  göz  göze  gelip  yutkundum  gözleri  dolmuştu  birde  şimdi  ağlayacak  mıydı?

Göz  devirip  masamda  duran  yarısından  az  olan  kahvemi  içip bitirdim  onun  yüzünden  soğumuştu.Ahenk'imi  allahtan  hemen  yemiştim.

"Kahve   yapmayı  biliyorsun  demek?" diye  sordu."Evet  biliyorum  noldu ki"dedim.Gülerek  bana  baktı."İlerde  bana  yapacaksın  da  ondan  sordum  bebeğim  hemde  tuzlu  isterim!" dedi  gülerekten.

Kafayı  yememe  az  kalmıştı.Zaman  geçsin  instragm  kullancı  adımı  @doğakafyyedi  yapacaktım.

"Nah  yaparım  zıkkım  iç  sen"dedim.Göz  devirdi  elimdeki  pansuman  malzemelerine  bakıp  yanıma  yaklaştı.Kalbim  ağrıyordu  keşke  Bekir  gelebilseydi..nefesim  darılıyordu  boynum  ağrıyordu.

"Yaparsın  merak  etme  sen  anneme  tam  layık  gelinsin  canım  biliyor  seni sevdiğimi  de"diyip  tekrardan  az  önceki  gibi  göz  kırptı.

Annesi  de  anlatmış  lan  oha."Tövbe  tövbe"demekle  yetindim.Pansumanı  ve  pamuğu  alıp  elimden  sürmeye  başladı."Saçlarını  geriye  at  sevdiğim"dedi  hüzünlü  bir  şekilde.

Çok  acımasız  ayrıca  bazen  de  romantik  olabiliyordu.Gıcık  şey  seni  umarım  senin  yüzünü  görüp  ilerde  tanıyıp  sana  aşık  olmazdım.

"Ben  yaparım  teşekkür  ederim"dedim.Bir  şey  demedi  sadece  baktı.Ellerinde  boynumda  gezdirdi  yarama  dokununca  titreme  aldı  acısı  çok  kötü  oluyordu  bunun  yarası..

"Acıyor  mu? kurban  olduğum!" dedi."Sanane  lan  hallederim  ben"dedim."Halledersin  onu  herkes  biliyor  soruma  cevap  ver  yavrum  ikiletme  soruyu.Oflayarak  "acıyor  sayende"dedim.

Beni  masaya  oturtup  üstüme  doğru  eğildi.Şu  an  heyecandan  geberecektim  çok  hızlı  davrandı.Ne yapacaktı.

Ellerini  belime  attı  sıkıca  sıcacık  elleriyle  sardı.Diğer  eliyle  tekrar  çekip  maskesini çıkardı.Gamzeleri  olan  yakışıklı  yüzünü  ortaya  çıkardı  bu  kim  lan  ilk  defa  şimdi  gördüm.

Hazırladığı  pansumanı  boynuma  sürdü  az  da  olsa  geçerdi  mikrop  kapmazdı."Şimdi  benim  kim  olduğumu  gördün  ama  ismimi  asla  öğrenemezsin  Doğa  Akman!" dedi  sondaki  cümleyi  bastırarak  söylüyordu.

"Elbet  ilerde  karşıma  çıkacaksın"dedim  ardından  göz  kırptım.Bunu  görmüş  olacak  ki  hoşuna  gitti."Sana  küçük  bir  sır  vereyim  mi? dedi.

"Ver  tabi  neymiş  o"dedim  meraklı  sesimle."Hani  sana  yazan  piç  varya  anonim  bir  şekilde  hatta  wattpadda  erkek  karakterlerini,sonra  sana  çikolata  süt  alıp  başkasının  sırasına  koyan..annenin  yani  kayınvaldemin  cimciklediğini,nerde  yedin  paralarını  şarkısını  söyleyen,işte  kısacası  sana  sırılsıklam  olan  anonim  benim  seni  seviyorum  Doğa  sonsuze  denk  benim  ol  yalvarıyorum  sana  sensiz  yapamıyorum"dediğinde  ise  tansiyonumun  düşmesiyle  beraber  bayılmıştım.Gerisi  karanlıktı  en  son  ise  onun  benim  belimden  tutması  olmuştu...

Benim  bayılmalarım  heyecanlanınca  oluyordu  ne  yazık  ki!Demek  anonim  çocuk  buymuş.

SÜT  ABİLERİM  Mİ? (Düzenlenecek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin