1.Bölüm

6.6K 222 180
                                    

Multi: Doğa  Akman

Keyifli  Okumalar🖤

Başlama  tarihleri  buraya  hızlı  olun  bakem.

Fazla  uzatmadan  bölüme  geçelim.

***

"Annem  hadi  kalk  yeni  okulana  geç  kalacaksın  sabahtan  beri  sana  sesleniyorum!" diyen  anneme  göz  devirdim.

Esneyerek  anneme  baktım."Kalk  hadi  kızım" dedi  Annem.

Bu  okulu  çıkaranın  ben  ta  amk.Sabahın  6'tısında  okula  gidiyoruz  uykulu  uykulu.Bize  de  yazık  değil  mi? olum  ya..

"Kahvaltı  hazır  anneciğim  sen  hazırlan  bende  birazdan  işe  gideceğim  hızlı  ol" diyerekten  odamdan  çıktı.

'Yine  yangınlar  yine  ben'

Şarkının  adını  mırıldıktan  sonra  hızlıca  banyoya  koştum  yoksa  geç  kalabilirdim.Musluğu  açıp   soğuk  su  ile  elimi  yüzümü  güzel  bir  şekilde  yıkadım.

Aynadan  kendi  yansımıma  baktım.Gözlerim  şişmiş  bir  şekilde  burun  akıntısı  gene  var  ses  kısık  bir  şekilde..Saçlar  darma  dağınık  ben  şimdi  nerelere  gideyim.Hemde  yeni okuluma  gidecektim  allah  kahretsin!

Saçlarımı  iki  yana atarak  güzel  bir  şekilde  taradım.Saçlarım  iyi  ki  dümdüzdü  dalgalı  veya  kıvırcık  olsaydı  eğer  başa  çıkamazdım.

Şu  yönden  şanslıydım  ki..orada  2  tane  yakışıklı  mı  yakışıklı  kuzenlerim  var  ikisi de  benle yaşıtlar  maalesef  her  işe  karışmasalar  olmazdı  yani.

Banyodan  çıkıp  ışığı  söndürdükten  sonra  odama  tekrar  yöneldim.Daha  biraz  vakit  vardı  kendimi  tanıtsam  sizlere  iyi  olacaktı!

" Ben  Doğa  Akman!"

-18  yaşındayım,Lise  son  sınıf  öğrencisiyim.26  Temmuz  2001 doğumluyumdur.

-Yüzmeyi  çok  severim..

-Basketbol  ve  Futbol  oynamayı  seven  biriyim.Sadece  futbolu  erkekler  mi? Oynar.Tabi  ki  de  Hayır!

- Çikolata  süt  içmeyi  bayılırım.Her  kantine  indiğimde  kesinlikle  alırdım  ve  hep  alacağım...

-Kahveden  nefret  ederim  çayı  daha  çok  severim.

-Tatlı  türlü  şeylerden  pek  fazla  hoşlanmam.Çünkü  yediğim  zaman strese  giriyorum..

-Tek  kardeşim.Annem  hemşire  babam  ise  eski  okulumda  matematik  öğretmenliği  yapıyor..(Bir  kavga  sebebinden  dolayı  okuldan  ayrılmıştım..Çünkü  üstüme  iftira  atılmıştı  maalesef.)

-Sevgilim  yok!

Dolabıma  yönelip  gri  siyah  dar  paçalı  pantolum  yani  okul  formamı  çıkardım.Aynanın  karşısına  geçip  güzel  bir  şekilde  hemencicik  giyindim.

Ve  son  olarak  da  çantamı,telefonumu,cüzdanımı  alıp  odamdan  çıktım.

Umarım  bugün  kötü  bir  gün  olmazdı.

SÜT  ABİLERİM  Mİ? (Düzenlenecek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin