👹Pov George👹
Byłem w domu oglądałem jakiś film ale po czasie mi się znudził więc postanowiłem go wyłączyć I pograć z Sapnapem i Dreamem. Napisałem do nich czy moga Sapnap odpowiedział że tak ale Dream powiedział że jeszcze nie wiadomo. Odpaliłem komputer I dolaczylem do rozmowy która o dziwo trwała 2 godziny, kiedy weszłem odrazu Dream się rozłączył wiec zapytałem Sapnapa o co chodzi.
-Hejka Sap co z Dreamem?
-Szczerze lepiej żebyś nie wiedział ale spokojnie to nic. ważnego-odpowiedzial mi na pytanie.
-Skoro tak mówisz- Trochę się martwiłem o Dreama ale uznałem że każdy może miewać gorsze dni choć nie wiem co to było. Pomyślałem że I tak zadzwonie do Dreama jak zawsze wieczorem. Odpaliłem mc i zaczołem grac z Sapnapem.💚Pov Dream💚
Kiedy Gogy dołączył rozłączyłem się nie chciałem aby słyszał jak mój głos się załamuję I to w dodatku przez niego. Ok kilku dobrych miesięcy jestem zakochany w Georgu boję się mu to wyznać bo jak on nie czuje tego samego? Może mnie odrzuci? Nie mogę być bi prawda? Wszystkie pytania mnie męczyły a z żadnych z nich nie dostałem odpowiedzi. Jeszcze rok temu nie wyobrażał bym sobie ze mogę się w nim zakochać nadal miałem nadzieję że to mi przejdzie i to tylko zauroczenie. Od długiego czasu chciałbym spotkać się z Georgem Kiedy powiedziałem o tym sapanapowie mówił że to genialny pomysł natomiast ja martwiłem się że może nie będzie chciał może kędy zobaczy moja twarz uzna że jestem brzydki? Nikt tego nie wiem.
🎤Pov Sapnap🎤
Kiedy Dream mówił mi że chciałby się spotkać z Georgem odrazu mówiłem mu ze to genialny pomysł ale on powiedzial że jeszcze pomyśli. Kiedy zaczął delikatnie płakać co było słychać po jego głosie. George dołączył a Dream odrazu się rozłączył wydaje mi się że nie chciał aby brunet słyszał go w takim stanie odrazu pojawiły się pytanie ze strony George "Co z Dreamem?" Odpowiedziałem mu ze lepiej żeby nie wiedział. Wiedziałem że mój przyjaciel już od paru dobrych miesięcy jest zakochany w brunecie ale boji się sam sobie przyznac że może być bi tak jak ja. Mam chłopaka już prawie miesięcy ma na imie Karl jest prześliczny i razem uważamy że Dream i George byli by piekna para ale oni nie potrafią tego pojąc że sie kochają. Uznałem że skoro Dream chce się spotkać z Gogym to powiem mu o pomyślę Dream ale dodam swoje szczegóły. Ponieważ Dream ma za 2 tygodnie urodziny zrobimy mu niespodzianke i przyleci kila osób z smp.
-Ej gogy bo tak myślę Dream ma za 2 tygodnie urodziny może chciałbyś przylecieć i zrobili byśmy wspólną niespodzianke zaprosimy parę osób z smp itp.
-Jasne że tak! Ale Sap jest jedna sprawa..
-Jaka znowu?
-no bo tak jakby zapomniałem Ci powiedzieć ale od jakoś 2 dni mam dziewczynę.- Zamowrowalo mnie. George ma dziewczynę a Dream oddałby za nie życie serce mu się połamie na kawałki.
-Och Jasne później pogadamy bo muszę coś załatwić.
-Jasne papa!-krzyknął na porzegnanie Gogy.💚Pov Dream💚
Uslyszalem że ktoś zbiega że schodów nie był to ktoś inny,jak Sapnap.
-Sapnap! Stary uważaj bo się zabijesz.
-Dream to nie jest śmieszne G-Georg o-on...
-On on no dalej Sap.
-On ma d-dziewczyne od dwóch dni.
Nagle zaszkliły z moich oczy sączyły się fale łez moje serce zostało połamane na miliardy kawałeczków pobiegłem do laznienki zamykając się słyszałem tylko głos Sapnapa.
-Dream spokojnie nic sobie nie rób poradzisz sobie tylko wyjć z łazienki proszę!
-Nie Sapanap nic nie będzie dobrze George kocha kogoś innego trudno umrę może będzie szczęśliwy powiedz mo że go kocham.
-Nie DREAM przestań sobie ze mnie żartować. Już nie słuchałem wyciagnałem z golarki ostrze przyłożyłem do nadgarstka i zaczołem robić sobie kreski. Zrobiłem chyba z 10 widziałem wszystko rozmazane pojawiły się mroczki przed moimi oczami jedyne co pamiętam to to jak Sapnap wywarzyl drzwi a za nim weszli ratownicy nic więcej nie pamiętałem....~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dajcie znać jak się podoba
Pierwszy rozdział mam
Nadzieję że jest okejLOFFF WAS<33
CZYTASZ
To tak strasznie boli... || DNF
Short Story<33 w książce występują: -alkohol,narkotyki wydaje mi się że nie będzie żadne +18 bo nie umiem pisac i nie lubię -samookaleczanie,placz,krew -karlnap -dnf -czasem przekleństw Nie wiem co tu dalej pisac ale no miłego dnia/nocy/wieczoru <33 tt-_gero...