İnsanları yüzünden tanırız.
Ünlü estetik cerrahı Kim Taehyung, yüzün tanımını ve yapılması gereken işlemleri anlatırken doktorlar da onu başarısı sayesinde hayran dolu gözlerle izliyorlardı. Oldukça başarılı olan doktor, onun yolundan gidilmesini her daim sağlarken kıskanç gözler her zaman ki gibi hız kesmeden yakışıklı adamı arka kesimden izliyordu.
Kim Taehyung ise kameralar karşısında, ayrıca kendi alanında başarılarını göstermiş kişilerin karşısında hız kesmeden konuşmaya devam ediyordu.
"Güzel şekilsiz bir kast kitlesine yüz ifadesi özelliği vermek için kastlara istenilen şekilde hükmeden sinir uçları ayarlamak gerekir. Bunun için de sinir uçlarını iyi tanımak ve hareket etmek daima şarttır."
Konuşmasını derin bir kaç kelime sonunda sonlandıran adamla, dediklerini beğenenler alkışlamaya başlarken bazı kişiler düşüncelere dalmıştı. Bu sırada Kim Taehyung, sunum için bilgisayara taktığı flaşı tek bir hareketle çıkarmış, hızlı hareketlerle toparlanmaya başlamıştı.
Ortam da kendi aralarında konuşma başlatan kişilerin uğultusu sunum odasında uğultu oluştururken estetisyen doktorlardan biri ayaklanarak toparlanan Kim Taehyung'un, yanına ilerlemişti.
Bu sırada Taehyung ise toparlanmasının hemen ardından, yaptığı güzel sunumla çantasını eline alıp sahneden inmek için adımlamıştı. Yanına varan kendinden kısa arkadaşını fark etmesiyle ise keskin bakışları daha da keskinleşmişti.
"Sunum oldukça güzeldi. Baş hekim oldukça beğendi gibi duruyor." yanına gelen adamın hemen konuya girmesiyle kesintisiz yürümeye devam etmişti.
"Güzel olması ilk gözlemlemeler de bile belliydi. İşin için de yapay deri var. Bu herkesin gözünü her halükarda boyaya bilecek bir etken." diyerek kısaca konuşurken adımlarına yetişmeye çalışan arkadaşına bilmiş, herkesi kıskandıracak bir bakış atmıştı.
"Doğru ama bu derinin aşamaları var. Deneyler de fare kullanıyorsun, kan olarak böceklerin kanlarını alıyorsun. Tabi bildiğim kadarıyla böceklerin kanları yapay deri için yeterli değil." arkadaşının kendisine göre daha da bilmiş bir tavırla konuşması Taehyung'a, adımlarını hızlattırmıştı. Tabi bu sırada baş hekimin yanlarına yürümeye başladığını görmesi kısaca konuşup konuşmayı kapamasını sağlamıştı.
"Şuan sadece derinin hücrelerini, insanların sinir noktalarını bilmek yeterli. Tıpkı sunumda ki gibi. Şuan bu kadar bilmen yeterli. Daha vakti var bunları konuşmanın, yoongi. Yapay deri sunumu için biraz daha beklememiz gerekiyor." derken yanlarına varan baş hekimle duraksamıstı.
"Sunum oldukça iyiydi, Taehyung." baş hekimin konuşmasıyla yoongi kısaca selam verirken Taehyung, selam vermeden konuşmaya girmişti.
"Üzerinde fazlasıyla çalışıyorum. Hata olmaması için özenle geçişler yaptım. Yüz nakli ameliyatına daha önceden girmiş bulunmam da, deriler konusunda benim için fazlasıyla deneyim oldu." her zaman ki gibi üstün bir tavırla konuşan Taehyung ile baş hekim onaylarcasına başını sallamakla yetiniyordu.
"Daha çalışmalarım devam ediyor. Tam olarak çalışmamı anlatmak için bir hafta sonra ki geceyi bekliyorum. O zaman daha açıklayıcı olacak her şey, denemeler olsun vb." diyerek konuşmasını kesmesiyle hekim elini uzatmıştı.
"Geceyi oldukça merakla bekliyorum. Çalışmalarını tam anlamıyla görmek bir onur olacak gibi. Umarım her şey güzel gider." diyen adamla Taehyung, bir kaç kelam edip vakit kaybetmeden hastaneden ayrılmıştı.
Arabasına bindiği anda derin bir nefes verirken eline telefonunu alarak cevapsız çağrılar bırakan kadını aramıştı. Bir kaç saniye de açılmayan telefonla huzursuz bir halde aramayı sonlandıracak iken, ansızın cevaplanan telefonla konuşmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♰Sálvame♰
FanfictionÜnlü estetik cerrahı, deneyin de kullandığı oğlana kalbini kaptırmıştı. "Jeon Jungkook, sevgilin seni arıyor park Jimin..." Başlangıç: 22.Eylül.23 Bitiş: 02.Kasım.23