17. Çıplak elleri, çıplak tenim de.

1.2K 116 152
                                    

Dudakları dudaklarım da.

Dudakları dudaklarımı öyle güzel örtmüştü ki aklım başımdan uçmuştu. Ellerim öylece hava da duraksamış dokunsam mı dokunmasam mı diye düşüncelerdeydi. Belime sarılan ellerle, dudaklarımda ki dudaklara rağmen yutkundum.

Alt dudağımı kavramış öyle naif, öyle zarif bir şekilde emmeye başlamıştı ki ellerim tereddüt bile etmeden boynuna dolanmış, saçlarına tutunmuştu. İçim de denizler derya olmuş, sanki taşıyordu. Bir şeyler dudağımı Taehyung, öptükçe yüzeye çıkmak için çırpınıyordu.

Öyle güzel emiyordu ki dudaklarıyla dudağımı kendine çekiyordu. Dudaklarımı yalayıp geçen dili yordamıyla ellerimle saçlarını çekiştirip, bilmediğim duygularla sarmalanıyordum.

Bambi gözlerle öpüştüğüm de dudaklarımız hiç oynamamıştı. Şimdi ise dudaklarım da hareket eden dudaklar dilini dudaklarımın arasına bastırıyordu. Belimde ki eli aşağı yukarı doğru hareket ederek beni kendine sertçe bastırmasıyla, dudaklarımdan çaresiz bir inleme kaçmıştı.

Dudaklarım ona karşı anında ayrılırken dilime çarpan hızlı dille olduğum yer de daha sesli bir inleme kopardım. Bu defa ona uymaya çalışarak üst dudağını usulca kendi dudaklarım arasına kabul edip, tıpkı bana uyguladığı ıslaklığı ona uygulamaya çalıştım.

"Iğmm." ansızın tişörtümün yukarıya doğru sıyrılıp tenime değen ellerle karnımı karnına çarptım. Ellerim sırtımda hızlı hareketlerle gezen elleri yüzünden saçlarına daha da asılmamı sağlıyordu. Öyle ki saçlarını sertçe geriye doğru çekip, kalça yanaklarıma inen ellerle çoktan kapanan gözlerimi aralayarak tekrar usulca yumuyorum.

"Nhgg ımm." kalça yanaklarımı sıkmadan okşayan avuclarla kasıklarımda bir sızı, tatlı bir sızı hissi doğuyor. Kendime hakim olamadan dilimi diline tıpkı onun yaptığı gibi çarparak kalça mı ellerine doğru itekledim.

İnlemem tekrar dudaklarına peyda okurken, dilini defalarca damağıma çarpıyordu. Öpüşlerini çeneme taşırarak, tekrar dudaklarıma kapanıyor, defalarca suyunu içermiş gibi beni yutkunduruyordu.

Eğilerek uyluklarıma sardığı eliyle beni kucağına zıplatmasıyla ise bacaklarımı hızla beline doladım. Dudağına küçük ısırıklar bıraktığım sırada ise iyice öpüşlerini taşırıyor ve çenemi sulu bir öpücükle ödüllendiriyor.

"Jimin..." inler gibi adımı sayıklamasıyla burnunu çene çizgime sürterek, dudaklarıyla kulağıma doğru yol alıyor. Her geçtiği noktaya burnunu sürterek öpücüklerini bırakmayı asla ihmal etmiyordu. Kulağıma varmasıyla ilk önce kulak mememi öptü sonra ise ilk kez kucağında aşağı yukarı doğru hareket etmemi sağladı.

Öpüşünü derinleştirerek kulak mememi dişleri arasına çekip, dudaklarının arasına hapis etmişti. Islak dilinin kulak memem de gezinişi sertçe yutkunma mı sağlarken, kalça mı bir kez daha kasıklarına doğru sürttüm.

"T-taehyung..." adını inler gibi söyleyerek ellerimi yanağına doğru sürttüm, ardından çene hizasından tekrar boynuna doğru yol aldım.

Kulak mememi uzun bir süre emdikten sonra diliyle kulağımın arkasına doğru boylu boyunca yalayıp, dilini şah damarıma doğru ilerletmeye başlamıştı. Kucağında dilinin sıcaklığıyla mest olurken, kendime hakim olamadım. Kucağında yükselip, alçalmaya başlarken penisimi hızlı hareketlerle ona sürtmeye başladım.

"Ahh, mmHg" içimden bir ürperti yol alıp geçerken boynumu emmeye başlamasıyla başımı ahenkle inlerken geriye doğru yatırdım.

Elleriyle kalça mı asla sıkmadan okşuyor, sanki içim de daha da bir şeylerin harektlenmesini sağlıyordu. Yatırdığım başımla emişleri ısırıkları dönüşürken adım adım her bir yanımı ısırmaya başladı. V çukuruma varmasıyla dişlerini tenime sürtüp küçük küçük öpmeye başladı ve ben kucağında daha da hareketlendim.

♰Sálvame♰Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin