9. -kanlar, ıslak yanaklar ve buğulu gözler-

2K 143 175
                                    

Kim Taehyung sunumu için kürsüye çıktığın da bakışlar onu bulmuştu. Bugün tam anlamıyla başardığı deneyini herkese sunacaktı. Sadece kısa bir konuşma ve desteklenen fotoğraflarla insanlar üzerinde etkisini, göstermeye çalışacaktı.

"Öncelikle belirtmek isterim ki sevgili meslektaşlarım üzerinde çalıştığım yapay deri projesine moon adını verdim." derken ellerini kürsüye koymuştu.

"Yapay derinin öncelikle insanların derisine göre daha katmanlı olduğunu belirte bilirim. Her türlü böcek sokmasına karşı dirençlidir. Bu yüzden pek çok hastalığa doğal direnç sağlar. Örneğin sıtmaya karşı. Elbette ki memeli hayvanlar da uyguladığım doku naklini çok sıkı kontrolden geçirdim." dik duruşundan asla ödün vermeden tek tek konuşurken arkadaşının gururlu yüzüne değdi gözleri.

"Özellikle fareler üzerinde yaptığım denemeler de sonuçlar gerçekten mükemmel oldu. Muhteşem sonuçlar aldım. Bu yüzden insanlar üzerinde de başarılı olacağı kanısındayım." diyerek Kim Taehyung sözlerini sonlandırmıştı.

Ortam da uğultu sesleri hızla yükselmeye başlarken Kim Taehyung, derin bir nefes almıştı. Meslektaşlarına asıl denekini anlatmadan konuyu kısaca kapama çalışması başarıyla bir kaç kelimesinin sonun da sona ermişti. Gerçek bir insanın üzerinde deney yaptığını söylemesi işleri karıştırırdı ve bu oldukça kötü sonuçlar alırdı.

Şuan o sonuçların hızla doğmaması için erteleme yaparken kendisine bakan diğer arkadaşı ile göz göze geldi. Uzaktan keskin anlamaya çalışan gözlerle inceliyordu onu Min Yoongi...

Taehyung ise şuanlık bu bakışları yok sayarak sunum için çıkardığı bilgisayarını bir kez daha çantasına koymuş ve kokteyl içen kişilerin arasına karışmıştı. Kendisini hemen aralarına alan ve meraklı sorular soran mestaklaşlarıyla yapay deriyi Jimin'e girmeden daha bilimsel açıklamaya çalışarak merakları gidermişti.

Konuyu daha açıklayıcı anlatırken ise eline aldığı Martin'i yi de bir yandan içiyordu. Herkesten oldukça beğenilen mırıldanmalar yüzeye çıkış yaparken daha yüzeysel sorulan sorularla telefonundan fare deneyleri göstermişti.

Tatminkar bakışların arasından ise yanına gelerek koluna giren güzel bir kadınla, konuşurken ki ciddi yüzünün yerini tebessüm eden yüzü almıştı. Ardından ise daha yüzeysel gelen soruyla baş hekime bakmıştı.

"Çalışmanın adını Sarah'dan neden moon'a çevirdin? Daha özel bir nedeni mi var?" ne cevap vermesi gerektiği hakkında kısa bir düşünce kendisini ele geçirmişti.

Kısa bir düşüncenin ardından kendine bakan bakışların arasından tekrardan Yoongi'nin bakışlarıyla karşılaşmıştı. Bununla kısa bir tebessüm edip, konuşmaya girişmişti.

"Biliyorsunuz Sarah ölen eşimin adıydı. Trafik kazasında yanarak ölen eşimin adını başta çalışmamın adı olarak koymam daha olurlu gelmişti. İki yıl önce ise bir takım bakış açısı ile isminin değişmesinin daha iyi olacağını düşündüm." diyerek açıklayıcı bir konuşma yaptı.

"Sunumunuz da bunun böcek ısırmalarına ve sıtmaya karşı iyi olabileceğini söylediniz neden acaba?"

Keskin sorular.

"Çünkü yapay deri ve kokusu da farklı. Sivrisineklerin insan kokusunu bildiği bilim dünyasında ispatlı. Yapay derinin ise kendine has bir kokusu var."

"Bu yeterli değil Kim Taehyung." diyen adamla elide ki Martin'i bardağını sıkıp, kolunu tutarak yanında kıkırdayan kadının elini kendisinden ayırdı.

"Ne gibi yeterli değil?" bu defa kendisi soru sorarken karşısında ki adam bakışları arsında, elinde ki kokteyl bardağını salladı.

"Peki deriyi nasıl sertleştirdiniz?" bu defa daha keskin gelen soru ile Kim Taehyung düşündü. İşlerin ciddiye bindiği şu dakika anlaşılmıśtı.

♰Sálvame♰Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin