Taehyung gördüğü oğlanla tek kelime edebilmişti sadece. Karşında şaşkınlıkla kendisine bakan oğlan, dilini kilitlemişti. Kucağında ki kadın ile kendisi arasında gözleri mekik dokuyordu. Bu Taehyung'un gerginlikle kadının belini sıkmasını sağlarken iki kişi arasında mekik dokuyan gözler kendisi üzerinde kilitli kalmıştı.
Başta odaya girerken ki mutluluğu sanki bir anda çekilip alınmıştı genç oğlanın elinden. Hele ki Taehyung'un tepkisini merak ederek sarışının kalçasına koyduğu el göğsünün sıkışmasını sağlamıştı. Taehyung bunu anladığı sırada dudaklarını aralamış, konuşacaktı ki kucağında ki kadın konuşmuştu.
Konuşmasının yanı sıra boynuna sarılan kollar ve dizinin üzerine kurulan kalçalar susmasını sağlamıştı. Yine de bir çare boğazına çıkan kelimelerin çıkması için tekrar dudaklarını araklamıştı ki konuşmaya başladığı an sertçe çarpılan kapıyla kucağında ki kadını hızla koltuğa bırakıp ayaklanmıştı.
"Ne hakla konuşursun? Ne rahatsızlığından bahsediyorsun? Hemen paranı al ve çık git odadan!" Taehyung kadına doğru kükreyerek ceketinin cebinde ki cüzdanını çıkartıp, içinden dolarları kadına doğru fırlatmıştı.
"Hey ne oluyor? Eğlenmeye çağırdın beni?" sarışın kadın bu tavırların sebebini anlamayarak konuşurken, Taehyung alnını sıvazlamıştı.
"Ne eğlenmesi! Siktir cidden siktir çık git!" Taehyung gözlerinin önünde hala mekik dokuyan gözlerle aklını yitirecekti. Gözlerinin önünden asla gitmiyordu o bakışlar. Taehyung yıllar sonra kafasının karışıklığını gidermek için evine konsomatris kadın çağırmıştı ve sonu hüsranla sonuçlanmıştı.
"Ne halin varsa gör!" Taehyung düşünürken arkasından bağıran kadın paraları alıp, çıplak üzerine salaş elbisesini tekrar giymişti. Ardından odadan koşarak çıkan kadınla Taehyung masasının üzerinde ki kalemliği alarak duvara fırlatmıştı.
Dört bir yana saçılan kalemlerle elini başına sarıp yere dizleri üzerine çömelmişti. Kendini gören oğlanın yanı sıra aklında gezinen düşünce alamadığı zevkti. Hiçbir zevk alamamıştı, ellerini dolgun göğüslere sarıp her sıktığında bir gram bir şey hissetmemişti.
Eskiden hissettiği zevk şimdi yoktu. O bir kadınla evlenmişti, fakat şimdi gördüğü vajina bile adamı darmadağın ediyordu.
Genç oğlana dokunduğu anda ki karıcalanan karnına rağmen, sarışın kadını keşfe çıkarken ufak bir kasılma bile yaşamamıştı. Her genç oğlanı gördüğünde ki kalbinde ki tuhaf kelebek hissini eşinden sonra cinsellik yaşamamasına bağlamıştı ama denemesinde ki sonuç gerçekleri yüzüne vurmuştu.
Emindi artık kelebek hislerin, karıncalanmaların cinsellik yaşamadığından dolayı olmadığına. Bunun sadece oğlana özel olduğuna tamamen emindi. Bu sebepten ötürü ise saçlarını çömeldiği yerde öylece çekiştirdi.
Kalbini oğlana veriyordu, belki de vermişti. Evet vermişti... Hatta çok bile olmuştu vereli...
Emin olduğu düşüncelerin yanı sıra aklında ki bakışlar yokuştan savrulmasını sağlıyordu. Görmüştü nasıl o kadını keşfe çıktığını kendine kelebek hislerini yaşatan oğlan tümüyle görmüştü.
Çıldırıyordu, çıldırmamak elde değildi ki... Oğlanın çarpıp gittiği kapıya gözleri kaydıkça elleri titredi. Sevgilisi için kavuşma hayalleri kuran oğlanın bakışların da etik olmadığı halde kaybolmuştu.
Aklından söylemek istediği ama söyleyemediği her kelimenin bir bir çığlık attığını hissetti. Kaçmaya çalıştıkça oğlandan, daha da varlığına kapıldığı gerçeği uçurumun eşiğin de sallamasını sağladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♰Sálvame♰
FanfictionÜnlü estetik cerrahı, deneyin de kullandığı oğlana kalbini kaptırmıştı. "Jeon Jungkook, sevgilin seni arıyor park Jimin..." Başlangıç: 22.Eylül.23 Bitiş: 02.Kasım.23