46. Apró pillanatok a hétköznapjaimból

223 44 2
                                    

1. Az egyik ötödikes lány pár méter távolságból méreget minket az egyik kolléganőmmel. Majd azt hallom: hmm, ez kicsi, az meg nagy. Nézek rá, erre érkezik a válasz: ja, csak a tanár nénik cicijeit hasonlítottam össze. Majd legyint és elsétál.

(Én vagyok a kicsi XD)

2. Az egyik ötödikes lány: Abigél néni, én szeretlek!
Én: Én is szeretlek.
Lány: De nem úgy, én szerelmes vagyok beléd!
Másik lány: Nem lehetsz, ő a tanárod.

És mosolygok magamban, mert nem azt mondta, hogy nem lehetsz, mert ő is lány. Fő a pozitivizmus.

3. Két lány együtt jár pisilni, és rajtakapták őket, amint szájrapusziztak a vécében.

4. Megy a tipitapi, úgyhogy ősziszünet előtt felvilágosítom őket pár dolgoról. Sajnos azt már elmondtam etikán, hogy honnan jön ki a gyerek, nem tudták. Lelki törést okozhattam, mert azóta, ha bemegyek etikára és megkérdezem, miről beszéltünk a legutóbbi órán, az a válasz, hogy: arról, hogy a kisbaba hogyan születik...
A felvilágosításon majd szerintem nemi érés lesz a téma, testi változások, miegymás, meg megbeszéljük, hogy a nem az nem, hogy más engedélye nélkül nem tapogatunk.

Arról, hogy ki kibe szerelmes, inkább nem is beszélek, de nagyregényt lehetne írni a sok drámáról. És akkor még meg sem említettem az öt éves lányomat, aki szintén szerelmes, életében először ♡

Már megint egy LMBTQ című wattpados könyvWhere stories live. Discover now